Polecamy

Branżowe turnieje w halowej piłce nożnej przełożone

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Trwająca pandemia koronawirusa i związane z nią obostrzenia zmusiły organizatorów popularnych turniejów branżowych w futsalu na przeniesienie wszystkich imprez zaplanowanych na ostatni miesiąc. Dopiero w kwietniu przyszłego roku dojdzie zatem do piłkarskiej rywalizacji przedstawicieli sektorów spożywczego, transportowego, logistycznego, budowlanego, meblarskiego i drzewnego, chemicznego i farmaceutycznego, czy górniczo-hutniczego.

Pierwotnie wszystkie wspomniane turnieje miały odbyć się w pierwszy weekend grudnia na terenie Łodzi, jednak w trosce o bezpieczeństwo uczestników organizator zdecydował o kolejnym przełożeniu branżowych zmagań. Jeśli koronawirus znów nie pokrzyżuje planów, reprezentanci poszczególnych firm powalczą o tytuł najlepszej drużyny w swoim sektorze w dniach 17-18 kwietnia 2021 roku. Gospodarzem rozgrywek będzie tym razem Kraków.

❗️❗️❗️ WAŻNY KOMUNIKAT ❗️❗️❗️
W związku z sytuacją społeczną panującą w naszym kraju, która dotyczy pandemii…

Opublikowany przez Almar-Sport Czwartek, 5 listopada 2020

Branżowe turnieje w halowej piłce nożnej, jak również innych popularnych dyscyplinach zespołowych (siatkówka, koszykówka), zaczęły zyskiwać w naszym kraju coraz większą popularność, o czym pisaliśmy w oddzielnym artykule. Za kwestie organizacyjne i logistyczne tych przedsięwzięć odpowiada niezmiennie Almar-Sport. Wałbrzyska firma zajmuje się organizacją różnych rozgrywek sportowych dla firm i zakładów pracy już od przeszło 15 lat.

Szczegółowe informacje na temat turniejów dla firm można uzyskać pod numerami telefonów 506 494 262 i 609 203 045 lub drogą mailową: [email protected] oraz [email protected].

Zdjęcie wyróżniające: Pixabay

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Czy inwestycje w sport przynoszą zyski? Analiza sukcesów i porażek
Czy inwestycje w sport przynoszą zyski? Analiza sukcesów i porażek
Artykuł analizuje czy inwestycje w sport są opłacalne, na podstawie historycznych sukcesów i porażek.
Grupa LOTOS i Carrefour Polska w gronie sponsorów Tour de Pologne
Grupa LOTOS i Carrefour Polska w gronie sponsorów Tour de Pologne
Grupa LOTOS i Carrefour Polska nadal będą sponsorować największy i najbardziej prestiżowy wyścig kolarski w Polsce – Tour de Pologne. „To dla nas ogromne wyróżnienie, że wspólnie możemy tworzyć to przedsięwzięcie” – mówi Kinga Fedorowska, dyrektor do spraw marketingu w Grupie LOTOS.
Jak aktywnie trenować w outdoorze?
Jak aktywnie trenować w outdoorze?
Dowiedz się, jak trenować w outdoorze zimą, aby w pełni czerpać korzyści z treningu.
Ostatnie wpisy