Polecamy

Ewa Pajor dołączyła do Roberta Lewandowskiego. Polska piłkarka ambasadorką T-Mobile!

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Jedna z najlepszych piłkarek na świecie, Ewa Pajor, została w tym miesiącu ambasadorką telekomunikacyjnego potentata T-Mobile. Napastniczka Wolfsburga będzie – podobnie jak Robert Lewandowski – uczestniczyć w kampaniach reklamowych międzynarodowego dostawcy usług telefonii komórkowej oraz promować jego najnowsze produkty i usługi.

W ostatnich miesiącach T-Mobile bardzo mocno postawił na sponsoring sportowy nad Wisłą. Globalny operator z siedzibą w Bonn został w 2020 roku oficjalnym sponsorem piłkarskich reprezentacji Polski we wszystkich najważniejszych kategoriach (męska, kobieca, drużyna U21, kadry juniorskie), a marketingowym strzałem w dziesiątkę było pozyskanie ambasadora marki w osobie Piłkarza Roku FIFA i UEFARoberta Lewandowskiego. Kilka dni temu do najlepszego napastnika na świecie dołączyła z kolei nasza czołowa piłkarka – Ewa Pajor, która związała się z T-Mobile długoterminowym kontraktem.

„Jako T-Mobile działamy zgodnie z ideą „life is for sharing”, co oznacza, że chcemy pomagać naszym klientom dzielić i cieszyć tym co najlepsze. Dlatego też zdecydowaliśmy się wspierać ukochany sport Polaków. Dziś jestem niezmiernie dumny z tego, że do naszej magentowej drużyny dołącza jedna z najlepszych zawodniczek na świecie – Ewa Pajor. Prezentuje ona bowiem wyjątkową ambicję, pracowitość oraz konsekwencję w działaniu, co pozostaje bliskie również naszym wartościom” – podkreślił Andreas Maierhofer, Prezes Zarządu T-Mobile Polska.

Gwiazda Wolfsburga oraz kobiecej reprezentacji Polski od kwietnia bieżącego roku będzie uczestniczyła w akcjach promujących strategiczne działania i portfolio usług T‑Mobile. Dla 24-latki to pierwszy w karierze tak znaczący kontrakt reklamowy.

„Niezmiernie się cieszę, że dołączyłam do drużyny magentowego operatora. Liczę na to, że nasza współpraca wpłynie pozytywnie na dynamiczny rozwój piłki nożnej w wydaniu kobiecym w Polsce i Europie. Dzięki naszym wspólnym działaniom razem z T‑Mobile będziemy łączyć kibiców i dostarczać im najlepszych sportowych wrażeń” – powiedziała Ewa Pajor.

Na zdjęciu wyróżniającym: Ewa Pajor (VfL Wolfsburg); foto: el_loko / Wikimedia Commons

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Jak wybrać odpowiedni kostium na karnawałowe szaleństwo?
Jak wybrać odpowiedni kostium na karnawałowe szaleństwo?
Szukasz niepowtarzalnego stroju karnawałowego? Z naszym przewodnikiem dowiesz się, jak wybrać idealny kostium na karnawałowe szaleństwo i bawić się do białego rana bez zmartwień.
Krajobraz branży fitness po odmrożeniu – milionowe długi i nowy porządek sanitarny
Krajobraz branży fitness po odmrożeniu – milionowe długi i nowy porządek sanitarny
Branża fitness pracuje na pełnych obrotach, aby przywrócić swoją pozycję sprzed lockdownu. Długi i reżim sanitarny będą tutaj znaczącą przeszkodą
Pozycjonowanie – dlaczego jest tak ważne dla sukcesu w biznesie sportowym?
Pozycjonowanie – dlaczego jest tak ważne dla sukcesu w biznesie sportowym?
Dlaczego warto zadbać o pozycjonowanie w biznesie sportowym? Oto najważniejsze informacje o SEO.
Ostatnie wpisy