Polecamy

Chiński potentat rynku e-commerce nowym partnerem Lecha Poznań!

Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis

Światowy lider handlu internetowego zaczyna stawiać na marketing sportowy. W tym tygodniu przedstawiciele AliExpress na Europę Środkowo-Wschodnią parafowali umowę sponsorską z Lechem Poznań, na mocy której logo tej firmy zostanie umieszczone na spodenkach zawodników pierwszego zespołu wicemistrza Polski, a reklamy sponsora będą eksponowane na stadionie podczas meczów PKO BP Ekstraklasy.

Nawiązanie współpracy z jednym z największych przedsiębiorstw w branży e-commerce to kolejny krok w rozwoju poznańskiego klubu, który na przestrzeni minionych miesięcy miał wiele powodów do świętowania. Efektowny, ofensywny styl gry „Kolejorza” poskutkował bowiem największym sukcesem sportowym od pięciu lat – wicemistrzostwem Polski, a następnie niespodziewanym awansem do fazy grupowej Ligi Europy. Dzięki udanym występom w Ekstraklasie oraz na arenie międzynarodowej wielu utalentowanych adeptów klubowej akademii dostało się do kadry Jerzego Brzęczka (m.in. Kamil Jóźwiak, Jakub Moder, czy Robert Gumny). Wszystko to przełożyło się na znaczący wzrost zainteresowania poczynaniami „Dumy Wielkopolski”, wyraźnie widoczny zwłaszcza w mediach społecznościowych, gdzie oficjalne profile Lecha na Facebooku, Instagamie, Twitterze i YouTube śledzi już łącznie blisko milion użytkowników.

Potencjał medialny oraz sportowy klubu zarządzanego przez Karola Klimczaka dostrzega również coraz więcej firm chcących reklamować swoje produkty czy usługi poprzez futbol. Dla AliExpress współpraca z Lechem Poznań będzie dopiero pierwszym na świecie partnerstwem w zakresie marketingu sportowego, co dobitnie pokazuje, jaką renomę w ostatnich latach wyrobił sobie KKS. Umowa potrwa co najmniej do 30 czerwca 2021 roku (istnieje zapis o możliwości przedłużenia).

„AliExpress to jedna z najszybciej rozwijających się w Polsce marek „lifestyle” oraz e-commerce, atrakcyjna dla fanów Lecha. Rozmowy z AliExpress rozpoczęły się na długo przed tym, gdy zdobyliśmy wicemistrzostwo Polski oraz zakwalifikowaliśmy się do fazy grupowej Ligi Europy. Jest to potwierdzenie, że nasz klub jest silnym brandem. Kluczowa okazała się nasza reputacja nie tylko na polskim, ale i europejskim rynku. Miłym dodatkiem do współpracy są wynegocjowane dla naszych kibiców korzystne warunki zakupów na platformie, zwłaszcza podczas nadchodzących wyprzedaży w ramach Dnia Singla” – powiedział Karol Klimczak, prezes zarządu KKS Lech Poznań.

🆕 AliExpress, globalny lider handlu internetowego, został nowym sponsorem Lecha Poznań. Umowa potrwa do 30 czerwca 2021…

Opublikowany przez Lech Poznań Sobota, 24 października 2020

Efekt nowego partnerstwa będzie widoczny już od niedzieli 25 października, kiedy to logotyp AliExpress zostanie wyeksponowany na spodenkach zawodników pierwszego zespołu „Kolejorza” podczas ligowego meczu z Cracovią. W takim stroju nasz jedyny reprezentant w rozgrywkach UEFA Europa League przystąpi także do rywalizacji z SL Benfiką, Rangers FC i Standardem Liège. Ponadto reklamy sponsora będą widniały na stadionie w trakcie spotkań PKO BP Ekstraklasy, a sympatycy Lecha otrzymają dostęp do specjalnych kodów rabatowych, dzięki którym na platformie aliexpress.com możliwy będzie zakup 100 mln produktów po promocyjnych cenach z okazji Dnia Singla czy globalnego Festiwalu Zakupów AliExpress.

„Polska jest jednym z naszych wiodących rynków w Europie, a piłka nożna to sport narodowy dla Polaków. Chcemy, aby współpraca z Lechem Poznań symbolizowała nasze zaangażowanie na polskim rynku. Lech to ambitny zespół, zaangażowany w rozwój młodzieży i reprezentujący Polskę w tegorocznej Lidze Europy. W nadchodzącym sezonie, w ramach partnerstwa z klubem, będziemy szukać sposobów integracji wspólnych działań w różnych obszarach. Początkiem będzie nasza kampania wspierająca Dzień Singla w listopadzie” – zdradził Gary Topp, prezes AliExpress na Europę Środkowo-Wschodnią.

AliExpress zdążył na przestrzeni dekady wypracować sobie pozycję globalnego lidera w swoim sektorze. W Polsce jest obecnie drugą najchętniej odwiedzaną platformą sprzedaży detalicznej online. Od 2010 roku umożliwia konsumentom z całego świata dokonywanie zakupów bezpośrednio u producentów i dystrybutorów głównie z Państwa Środka.

Zdjęcie wyróżniające: Lech Poznań – materiały prasowe

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Czy inwestycje w sport przynoszą zyski? Analiza sukcesów i porażek
Czy inwestycje w sport przynoszą zyski? Analiza sukcesów i porażek
Artykuł analizuje czy inwestycje w sport są opłacalne, na podstawie historycznych sukcesów i porażek.
Akademia pływania w Warszawie – nauka pływania dla osób w każdym wieku
Akademia pływania w Warszawie – nauka pływania dla osób w każdym wieku
Czy marzysz o nauce pływania, ale zawsze znajdowałeś wymówki? A może chciałbyś poprawić swoje umiejętności pływackie i osiągnąć pewność siebie w wodzie?
Targi fitness i wellness w zgrywalizowanej formule. FIWE 2022 Sex Battle już we wrześniu 2022
Targi fitness i wellness w zgrywalizowanej formule. FIWE 2022 Sex Battle już we wrześniu 2022
Na uczestników czekają nie tylko bogata strefa wystawiennicza, ale też liczne wydarzenia towarzyszące: walki na żywo, zawody sportowe, pokazy mody sportowej i spotkania z ekspertami, ale również specjalnie przygotowane strefy – dla kobiet i mężczyzn.
Ostatnie wpisy