Polecamy

PKN ORLEN pozostanie sponsorem drużyn piłki ręcznej i nożnej Wisły Płock!

Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis

Ofensywa sponsoringowa PKN ORLEN nie ominęła klubu sportowego z miasta, w którym swoją główną siedzibę ma potentat paliwowo-energetyczny. W tym tygodniu władze państwowej spółki poinformowały o przedłużeniu umów z Wisłą Płock na nowych warunkach. Dla popularnych „Nafciarzy” to gwarancja stabilizacji finansowej na kolejne sezony.

PKN ORLEN prolongował umowy sponsorskie z Wisłą Płock

PKN ORLEN pozostanie Sponsorem Strategicznym piłkarskiej drużyny Wisły Płock w sezonie 2021/2022, co przynajmniej na rok ucina spekulacje dotyczące dalszego wspierania 12. zespołu minionego sezonu PKO BP Ekstraklasy przez petrochemiczny koncern. Znacznie dłużej ORLEN związał się natomiast z sekcją szczypiorniaka i jako Sponsor Generalny będzie finansował SPR Wisłę Płock do końca sezonu 2023/24. Jak zapewnia prezes Daniel Obajtek, u podłoża takiej decyzji leży przywiązanie do regionu.

„Płock był, jest i zawsze będzie dla nas priorytetowy. Dlatego wsłuchujemy się w głos mieszkańców i wspieramy ważne inicjatywy, które są dla nich ważne. Będziemy kontynuować współpracę z klubami piłki ręcznej i nożnej Wisły Płock, które wrosły w historię miasta. Chcemy być częścią tych drużyn i stwarzać im jak najlepsze warunki do pracy i osiągania sukcesów sportowych. Podpisanie umów z płockimi klubami to kolejne z licznych działań prowadzonych przez Koncern. Tylko w 2020 r. PKN ORLEN na działania sponsoringowe i darowizny przekazał łącznie prawie 17 mln złotych dla Płocka. To dwa razy więcej niż w roku 2015” – skomentował Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN.

Nowe umowy są jeszcze korzystniejsze dla płockiego klubu niż poprzednie. Piłkarze prowadzeni obecnie przez Macieja Bartoszka mogą nawet liczyć na wyższe premie za wyniki sportowe, aczkolwiek te w ostatnim czasie były niezbyt zadowalające. Od trzech sezonów niebiesko-biało-niebiescy jedynie bronią się przed spadkiem z Ekstraklasy (kolejno: 14., 12. i 12. miejsce na koniec rozgrywek). Od nadchodzącej kampanii ligowej, która wystartuje już 23 lipca, identyfikacja wizualna marki ORLEN będzie widoczna na koszulkach zawodników oraz na przebudowywanym stadionie im. Kazimierza Górskiego.

„Fakt, że PKN ORLEN po raz kolejny zdecydował się na wsparcie drużyny Wisły Płock to powód do dumy zarówno dla nas, jak i kibiców naszego klubu. Na pewno da nam to poczucie stabilizacji i pozwoli nadal rozwijać się na wielu płaszczyznach. Dzięki temu, że tak rozpoznawalna marka pozostanie naszym sponsorem strategicznym w sezonie piłkarskim 2021/2022 będziemy mogli być spokojni o realizację założonych celów. Jednocześnie jest to też duże wyzwanie, któremu postaramy się sprostać” – zaznaczył Tomasz Marzec, Prezes Wisły Płock.

ORLEN Wisła Płock sportowym ambasadorem koncernu w Europie

W przypadku SPR Wisły Płock logo Sponsora Generalnego znajdzie się na każdym stroju meczowym, w klubowych materiałach prasowych oraz marketingowych, a także wewnątrz hali sportowej ORLEN Arena, gdzie aktualni wicemistrzowie Polski rozgrywają domowe spotkania. Taki stan rzeczy utrzyma się co najmniej do 30 czerwca 2024 roku.

„Bardzo dziękuję PKN ORLEN za zawarcie z nami kolejnej umowy sponsoringowej. To bardzo ważne dla budowy stabilności naszego budżetu i realizacji klubowej strategii rozwoju. Perspektywa współpracy do 2024 r. pozwoli nam skupić się na osiąganiu wyników sportowych na najwyższym poziomie krajowym, ale również w Europie” – podsumował Robert Czwartek, Prezes SPR Wisły Płock.

PKN ORLEN pozostaje Sponsorem Generalnym SPR Wisła Płock na sezon 2021/2024 oraz Sponsorem Strategicznym Wisła Płock na…

Opublikowany przez Wisła Płock Wtorek, 13 lipca 2021

PKN ORLEN wciąż będzie zatem głównym mecenasem lokalnego sportu – zarówno na poziomie zawodowym, jak i amatorskim czy młodzieżowym. W zakres działań CSR-owych koncernu wchodzą m.in. bezpłatne lekcje pływania, darmowe półkolonie dla płockich dzieci, czy Płockie Ogrody Światła.

Foto wyróżniające: Wenflou, CC0, via Wikimedia Commons

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Stajnie, boksy, wybiegi – co trzeba wiedzieć o warunkach hodowli koni?
Stajnie, boksy, wybiegi – co trzeba wiedzieć o warunkach hodowli koni?
Dowiedz się, jak w prawidłowy sposób zadbać o odpowiednie wymagania techniczne zabezpieczające hodowlę koni!
„Dołączamy do najlepszych. Najlepsi dołączają do nas” – Lewandowski nową twarzą 4F
„Dołączamy do najlepszych. Najlepsi dołączają do nas” – Lewandowski nową twarzą 4F
Robert Lewandowski zbiera pozaboiskowe owoce fantastycznego roku, obfitującego w liczne trofea oraz nagrody. Najlepszy polski piłkarz nawiązał właśnie współpracę z odzieżowym potentatem, firmą 4F.
Czy MultiSport odbuduje pozycję sprzed lockdownu? Teraz czas na marketing
Czy MultiSport odbuduje pozycję sprzed lockdownu? Teraz czas na marketing
Czy Multisport jest na granicy upadku, a kampania jest ich ostatnią deską ratunku? Sposób Benefit Systems na odbudowę marki.
Tagi
Ostatnie wpisy