Polecamy

„Dołączamy do najlepszych. Najlepsi dołączają do nas” – Lewandowski nową twarzą 4F

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Robert Lewandowski podpisał kontrakt reklamowy z nowym sponsorem. Najlepszy piłkarz globu poinformował na początku miesiąca za pośrednictwem mediów społecznościowych, że listę jego obowiązków poszerzy pełnienie roli ambasadora popularnej firmy odzieżowej 4F.

Za Robertem Lewandowskim zdecydowanie najlepszy rok w karierze – zarówno pod względem indywidualnym, jak i drużynowym. 32-letni napastnik zanotował aż 44 trafienia we wszystkich rozgrywkach, z Bayernem Monachium sięgnął po pięć prestiżowych trofeów, a na sam koniec zdobył nagrodę Piłkarza Roku FIFA oraz otrzymał wyróżnienie Ikony Futbolu w plebiscycie Sport.pl. Nie powinien zatem dziwić fakt, iż jego osobą zainteresowały się kolejne firmy.

Lewandowski na samym początku roku postanowił pójść śladami swojej żony Anny, która parafowała umowę z 4F jeszcze w 2020. Wśród sportowców promujących znaną markę znajdują się jeszcze inne znane ze światowych aren postacie, jak siatkarz Wilfredo Leon, tenisista Łukasz Kubot, biatlonistki Paulína Fialková i Kamila Żuk, czy lekkoatletki Martyna Kotwiła i Adrianna Sułek.

„Dołączamy do najlepszych. Najlepsi dołączają do nas. Witamy w 4F Team jednego z najlepszych sportowców świata” – głosi hasło 4F zapowiadające współpracę z Lewandowskim.

Długość kontraktu polskiego gwiazdora z firmą odzieżową zarządzaną przez Igora Klaję nie została jednak podana do publicznej wiadomości. Z informacji dziennikarza Mateusza Borka wynika natomiast, że umowa nie obejmuje promowania butów, w związku z czym Lewandowski wciąż będzie występował w korkach Pumy.

Zaangażowanie pozaboiskowe nie wpłynęło negatywnie na sportową dyspozycję kapitana reprezentacji Polski. W nowy rok RL9 wszedł bowiem w wybornym stylu, zdobywając dublet oraz popisując się asystą w wygranym 5:2 spotkaniu przeciwko FSV Mainz.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

dwadzieścia + pięć =

Rekomendowane
BNP Paribas sponsorem tytularnym lipcowego turnieju tenisowego WTA 250 w Gdyni
BNP Paribas sponsorem tytularnym lipcowego turnieju tenisowego WTA 250 w Gdyni
Grupa BNP Paribas została sponsorem tytularnym turnieju tenisowego WTA 250 w Gdyni. BNP Paribas Poland Open 2021 odbędzie się w dniach 17-25 lipca, a pula nagród wyniesie 235 tys. dolarów. Organizatorem imprezy jest grupa Tennis Consulting zarządzana przez Tomasza Świątka, ojca Igi Świątek.
Dlaczego wartość reklamowa Roberta Lewandowskiego jest nieproporcjonalna do sukcesów sportowych?
Dlaczego wartość reklamowa Roberta Lewandowskiego jest nieproporcjonalna do sukcesów sportowych?
Robert Lewandowski został wybrany przez UEFA i FIFA najlepszym piłkarzem 2020 roku. Czy przełoży się to na wzrost jego wartości reklamowej?
Hole in one – golfowe uderzenie marzeń warte miliony
Hole in one – golfowe uderzenie marzeń warte miliony
Sprawdź zasady niezwykłego konkursu dla golfistów i poznaj sylwetki nietypowych zwycięzców!
Ostatnie wpisy