II edycja Sport For Brands dobiegła końca i podobnie jak na inauguracyjnej odsłonie nie można było narzekać na nudę. Podsumowujemy najważniejsze wydarzenia prosto z Wrocławia!
Sport For Brands to konferencja Stowarzyszenia Sport Biznes Polska łącząca polski sport z biznesem. W ramach tego wciąż rozwijającego się projektu topowe marki z kraju nad Wisłą prezentują, w jaki sposób można kreatywnie i – co równie ważne – skutecznie wykorzystać obszar sponsoringu sportowego.
Podczas II edycji Sport For Brands tłumnie zgromadzeni uczestnicy mieli okazję wysłuchać aż 16 ekspertów! Wśród reprezentowanych przez nich marek znalazły się tak uznane firmy jak choćby PGE Polska Grupa Energetyczna, Ekstraliga Żużlowa, Grupa Enea czy też bukmacherzy Betfan oraz Superbet.
Konferencja zgromadziła blisko 250 przedstawicieli branży sportu i biznesu w Polsce. Dodatkowo ponad 150 osób śledziło wydarzenie za pośrednictwem platformy MEETING15. Wszystko wskazuje na to, że S4B dopiero się rozkręca!
Zdj. główne: Terren Hurst/unsplash.com