Polecamy

Za nami Sport For Brands – co działo się na tej konferencji?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

II edycja Sport For Brands dobiegła końca i podobnie jak na inauguracyjnej odsłonie nie można było narzekać na nudę. Podsumowujemy najważniejsze wydarzenia prosto z Wrocławia!

Sport For Brands to konferencja Stowarzyszenia Sport Biznes Polska łącząca polski sport z biznesem. W ramach tego wciąż rozwijającego się projektu topowe marki z kraju nad Wisłą prezentują, w jaki sposób można kreatywnie i – co równie ważne – skutecznie wykorzystać obszar sponsoringu sportowego.

Podczas II edycji Sport For Brands tłumnie zgromadzeni uczestnicy mieli okazję wysłuchać aż 16 ekspertów! Wśród reprezentowanych przez nich marek znalazły się tak uznane firmy jak choćby PGE Polska Grupa Energetyczna, Ekstraliga Żużlowa, Grupa Enea czy też bukmacherzy Betfan oraz Superbet.

Konferencja zgromadziła blisko 250 przedstawicieli branży sportu i biznesu w Polsce. Dodatkowo ponad 150 osób śledziło wydarzenie za pośrednictwem platformy MEETING15. Wszystko wskazuje na to, że S4B dopiero się rozkręca!

Zdj. główne: Terren Hurst/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Ile kosztuje budowa prywatnego kortu tenisowego?
Ile kosztuje budowa prywatnego kortu tenisowego?
Tenis ziemny to dyscyplina sportu, którą interesuje się wiele majętnych osób. Dowiedz się, ile kosztuje wybudowanie własnego kortu tenisowego i jakie nawierzchnie sprawdzą się najlepiej!
Prestiż i wielkie pieniądze – oto najsłynniejsze turnieje golfowe na świecie!
Prestiż i wielkie pieniądze – oto najsłynniejsze turnieje golfowe na świecie!
Na cichych polach golfowych panują wielkie emocje w walce o sławę, uznanie i miliony dolarów. Sprawdziliśmy, ile można na nich zarobić!
Jak wybrać idealny komputer stacjonarny dla studenta?
Jak wybrać idealny komputer stacjonarny dla studenta?
Wybierając swój pierwszy komputer stacjonarny jako student? Poznaj kluczowe czynniki, na które należy zwrócić uwagę w tym procesie, takie jak specyfikacja sprzętowa, cena, a przede wszystkim spełnianie indywidualnych potrzeb.
Ostatnie wpisy