1. Ile kosztuje żeglowanie po całym świecie?
  2. Najpopularniejsze przyrządy do treningu dłoni
  3. Rekordowe przychody dla sponsora tytularnego PKO BP Ekstraklasy
  4. Jak łączyć treningi z pracą zawodową na pełny etat?
  5. Jak wygląda finansowanie sportu przez spółki skarbu państwa?
  6. Odżywki dla e-sportowców – pomysł na biznes polskiej firmy
  7. Ewa Pajor dołączyła do Roberta Lewandowskiego. Polska piłkarka ambasadorką T-Mobile!
  8. Jazda z klasą – jak na przestrzeni lat ewoluował ubiór jeździecki?
  9. Pomysły na sportową integrację pracowników
  10. Królewski sport, królewskie gaże. Szachista też może zostać milionerem!
  11. Ile kosztuje wychowanie tenisowego mistrza?
  12. Słoweński nadawca nabył prawa do transmisji meczów PGNiG Superligi
  13. Fitting kijów golfowych – pierwszy krok do poprawy wyników
  14. „Polska liga bukmacherska”. Legalne zakłady bukmacherskie największym sponsorem klubów Ekstraklasy i I Ligi
  15. Prawnik, syn milionera, absolwent Harvardu – kim są ludzie, którzy rządzą światowym boksem?
  16. Szkółka narciarska lub snowboardowa – sprawdzony sposób na zimowy biznes
  17. Mecze piłkarskiej reprezentacji Polski na antenach TVP do 2028!
  18. Bliskowschodni kapitał zdominował współczesny futbol. Jacy sponsorzy widnieją na koszulkach najmocniejszych drużyn świata?
  19. Siłownia – dobry pomysł na własny biznes
  20. EMS – nowoczesna forma treningów
  21. Legalni bukmacherzy, którzy sponsorują polskie drużyny piłkarskie
  22. Największe kluby polo w Polsce
  23. Commercecon rozszerzył działania sponsoringu sportowego o rugby
  24. Czarter i leasing jachtów, czyli jak zarabiać na ekskluzywnych łodziach
  25. Federer i inni milionerzy. Którzy tenisiści zarobili najwięcej w 2020 roku?
  26. Jak założyć klub sportowy?
  27. Salesforce nowym partnerem technologicznym Legii Warszawa
  28. Masażery do karku i pleców – ukojenie dla mięśni podczas pracy przy komputerze
  29. Dlaczego wartość reklamowa Roberta Lewandowskiego jest nieproporcjonalna do sukcesów sportowych?
  30. Pierwszoligowe kluby piłkarskie ze wsparciem znaczących sponsorów
  31. Wydarzenia, które najmocniej wpłynęły na marketing w branży sportowej w 2020 roku
  32. Kultowe pola golfowe – marzenie każdego golfisty
  33. Iga Świątek polską ambasadorką marki Xiaomi!
  34. Żużlowy marketing po lubelsku. Jak Motor Lublin rozpromował miasto i zapracował na wyższą dotację
  35. Koszt utrzymania i treningu konia wyścigowego szlachetnej krwi
  36. PGE sponsorem tytularnym Dywizji Mistrzowskiej Polskiej Ligi Esportowej!
  37. Pierwsza Liga Piłkarska kontynuuje współpracę z Fortuną
  38. PGE pozostanie sponsorem tytularnym Stadionu Narodowego w Warszawie
  39. WTS Sparta Wrocław rozszerza współpracę z partnerami biznesowymi
  40. Kongres Sport Biznes Polska – nowe forum współpracy i fachowej wiedzy
  41. Były prezes Piasta Gliwice wszedł do zarządu Lechii Gdańsk
  42. Inwestycja w jacht na wynajem – czy to się opłaca?
  43. Biznesy Roberta Lewandowskiego – w co inwestuje najlepszy piłkarz świata?
  44. „Lechia najważniejszą sportową wizytówką Gdańska”. Miasto dofinansuje klub ogromną kwotą!
  45. ZPRP będzie miał nowego prezesa. Henryk Szczepański tymczasowo zastąpił Andrzeja Kraśnickiego
  46. Partnerzy Rakowa Częstochowa przedłużyli umowy sponsorskie
  47. Mocni sponsorzy angażują się we wspieranie żeńskich klubów siatkarskich
  48. Korzyści z gry w squasha, które przydadzą się w biznesie
  49. Polskie kluby żużlowe coraz atrakcyjniejsze w oczach sponsorów
  50. Iga Świątek zyskała mocnego sponsora. „Jestem szczęśliwa, że mam wsparcie tak poważnej firmy”
  51. Zmiany właścicielskie w Lechu Poznań. Piotr Rutkowski z pakietem większościowym
  52. E-sport – branża, w którą opłaca się inwestować
  53. Ergonomia pracy, czyli jak zwiększyć komfort pracy w biurze
  54. Energa będzie wspierać polski amp futbol przez kolejne trzy lata
  55. Nowy nadawca na Bałkanach pokaże mecze PKO Bank Polski Ekstraklasy
  56. PKN ORLEN przedłużył partnerstwo strategiczne z PKOl o kolejne cztery lata
  57. PepsiCo na dłużej partnerem strategicznym Legii Warszawa
  58. Małe akcesoria do ćwiczeń, które warto mieć przy sobie
  59. Rehasport przedłużył współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce
  60. Enea głównym sponsorem tytularnym koszykarskiego mistrza Polski
  61. Ekstraklasa wkracza na międzynarodową platformę sprzedaży praw mediowych!
  62. Robert Lewandowski triumfatorem plebiscytu na Najlepszego Sportowca Polski 2020. Nagrody specjalne dla PKN Orlen i Totalizatora Sportowego
  63. Joma zastąpiła 4F w roli sponsora technicznego ZPRP
  64. Nowe trendy w benefitach sportowych – czy niedługo dotrą do Polski?
  65. „Dołączamy do najlepszych. Najlepsi dołączają do nas” – Lewandowski nową twarzą 4F
  66. Zespół cieśni nadgarstka – jakie ćwiczenia pomogą zapobiec niedokrwieniu nerwów?
  67. Iga Świątek zostanie pierwszą w historii polską ambasadorką marki Rolex!
  68. Nie daj się przyspawać do blatu – zestaw praktycznych ćwiczeń dla pracowników biurowych
  69. Prestiżowe destynacje narciarskie – które stoki warto odwiedzić?
  70. Grupa PGE pozostaje sponsorem tytularnym najlepszej żużlowej ligi świata!
  71. Piękno warte miliony – najdroższe rasy koni na świecie
  72. PKN ORLEN na dłużej w Formule 1. Państwowa spółka pozostanie Sponsorem Tytularnym zespołu Alfa Romeo
  73. Pogoń Szczecin z nagrodą „Społecznej Odpowiedzialności Biznesu”
  74. Wirtualna Polska Media S.A. na dłużej Oficjalnym Partnerem Medialnym PGNiG Superligi
  75. Ekstraklasa S.A. rozpoczęła poszukiwania partnera do obsługi ligowego serwisu OTT
  76. Jak optymalnie dobrać rakietę do padla?
  77. Telewizyjna ekspansja Ekstraklasy. Nowe umowy na transmisje międzynarodowe już ratyfikowane
  78. LOTTO partnerem głównym koszykarskiego Pucharu Polski i Konkursu Wsadów
  79. Wypoczynek na najwyższym poziomie. Czym St. Moritz przyciąga biznesmenów?
  80. Sprzęt pod biurko – sposób na aktywność w godzinach pracy
  81. 50 Najbardziej Wpływowych Ludzi w Polskim Sporcie – Robert Lewandowski na szczycie zestawienia!
  82. Branżowe turnieje w halowej piłce nożnej przełożone
  83. Luksusowe jachty – specjalność polskich zakładów
  84. Jak zacząć grać w golfa i ile to kosztuje?
  85. Nowa Rada Nadzorcza spółki Ekstraklasa S.A. Dariusz Mioduski na stanowisku przewodniczącego
  86. Business Tennis League – największa amatorska liga tenisowa dla firm
  87. Najbogatsi właściciele klubów sportowych
  88. Tenis, wędkarstwo, surfing – jak spędzają wolny czas najbogatsi Polacy?
  89. Co trzeba wiedzieć przed rozpoczęciem gry w padla?
  90. Golf, bocce, polo – vipowskie sporty, które uprawia coraz więcej Polaków
  91. Chiński potentat rynku e-commerce nowym partnerem Lecha Poznań!
  92. „Aktywna przerwa w pracy” – najlepsza fizjoprofilaktyka dla pracowników biurowych
  93. Branżowe turnieje piłkarskie zyskują na popularności
  94. 16. Gala Nagród Biznesu Sportowego: Specjalne wyróżnienie dla Polskiego Związku Tenisowego
  95. Benefit Systems odnotował znaczące straty. Polacy coraz częściej rezygnują z kart MultiSport
  96. Międzynarodowy broker głównym sponsorem Legii Warszawa!
  97. Pride of Poland 2020: Polska klacz wylicytowana za 1,25 mln euro!
wtorek, 20 kwietnia, 2021
Banner Top
  1. Ile kosztuje żeglowanie po całym świecie?
  2. Najpopularniejsze przyrządy do treningu dłoni
  3. Rekordowe przychody dla sponsora tytularnego PKO BP Ekstraklasy
  4. Jak łączyć treningi z pracą zawodową na pełny etat?
  5. Jak wygląda finansowanie sportu przez spółki skarbu państwa?
  6. Odżywki dla e-sportowców – pomysł na biznes polskiej firmy
  7. Ewa Pajor dołączyła do Roberta Lewandowskiego. Polska piłkarka ambasadorką T-Mobile!
  8. Jazda z klasą – jak na przestrzeni lat ewoluował ubiór jeździecki?
  9. Pomysły na sportową integrację pracowników
  10. Królewski sport, królewskie gaże. Szachista też może zostać milionerem!
  11. Ile kosztuje wychowanie tenisowego mistrza?
  12. Słoweński nadawca nabył prawa do transmisji meczów PGNiG Superligi
  13. Fitting kijów golfowych – pierwszy krok do poprawy wyników
  14. „Polska liga bukmacherska”. Legalne zakłady bukmacherskie największym sponsorem klubów Ekstraklasy i I Ligi
  15. Prawnik, syn milionera, absolwent Harvardu – kim są ludzie, którzy rządzą światowym boksem?
  16. Szkółka narciarska lub snowboardowa – sprawdzony sposób na zimowy biznes
  17. Mecze piłkarskiej reprezentacji Polski na antenach TVP do 2028!
  18. Bliskowschodni kapitał zdominował współczesny futbol. Jacy sponsorzy widnieją na koszulkach najmocniejszych drużyn świata?
  19. Siłownia – dobry pomysł na własny biznes
  20. EMS – nowoczesna forma treningów
  21. Legalni bukmacherzy, którzy sponsorują polskie drużyny piłkarskie
  22. Największe kluby polo w Polsce
  23. Commercecon rozszerzył działania sponsoringu sportowego o rugby
  24. Czarter i leasing jachtów, czyli jak zarabiać na ekskluzywnych łodziach
  25. Federer i inni milionerzy. Którzy tenisiści zarobili najwięcej w 2020 roku?
  26. Jak założyć klub sportowy?
  27. Salesforce nowym partnerem technologicznym Legii Warszawa
  28. Masażery do karku i pleców – ukojenie dla mięśni podczas pracy przy komputerze
  29. Dlaczego wartość reklamowa Roberta Lewandowskiego jest nieproporcjonalna do sukcesów sportowych?
  30. Pierwszoligowe kluby piłkarskie ze wsparciem znaczących sponsorów
  31. Wydarzenia, które najmocniej wpłynęły na marketing w branży sportowej w 2020 roku
  32. Kultowe pola golfowe – marzenie każdego golfisty
  33. Iga Świątek polską ambasadorką marki Xiaomi!
  34. Żużlowy marketing po lubelsku. Jak Motor Lublin rozpromował miasto i zapracował na wyższą dotację
  35. Koszt utrzymania i treningu konia wyścigowego szlachetnej krwi
  36. PGE sponsorem tytularnym Dywizji Mistrzowskiej Polskiej Ligi Esportowej!
  37. Pierwsza Liga Piłkarska kontynuuje współpracę z Fortuną
  38. PGE pozostanie sponsorem tytularnym Stadionu Narodowego w Warszawie
  39. WTS Sparta Wrocław rozszerza współpracę z partnerami biznesowymi
  40. Kongres Sport Biznes Polska – nowe forum współpracy i fachowej wiedzy
  41. Były prezes Piasta Gliwice wszedł do zarządu Lechii Gdańsk
  42. Inwestycja w jacht na wynajem – czy to się opłaca?
  43. Biznesy Roberta Lewandowskiego – w co inwestuje najlepszy piłkarz świata?
  44. „Lechia najważniejszą sportową wizytówką Gdańska”. Miasto dofinansuje klub ogromną kwotą!
  45. ZPRP będzie miał nowego prezesa. Henryk Szczepański tymczasowo zastąpił Andrzeja Kraśnickiego
  46. Partnerzy Rakowa Częstochowa przedłużyli umowy sponsorskie
  47. Mocni sponsorzy angażują się we wspieranie żeńskich klubów siatkarskich
  48. Korzyści z gry w squasha, które przydadzą się w biznesie
  49. Polskie kluby żużlowe coraz atrakcyjniejsze w oczach sponsorów
  50. Iga Świątek zyskała mocnego sponsora. „Jestem szczęśliwa, że mam wsparcie tak poważnej firmy”
  51. Zmiany właścicielskie w Lechu Poznań. Piotr Rutkowski z pakietem większościowym
  52. E-sport – branża, w którą opłaca się inwestować
  53. Ergonomia pracy, czyli jak zwiększyć komfort pracy w biurze
  54. Energa będzie wspierać polski amp futbol przez kolejne trzy lata
  55. Nowy nadawca na Bałkanach pokaże mecze PKO Bank Polski Ekstraklasy
  56. PKN ORLEN przedłużył partnerstwo strategiczne z PKOl o kolejne cztery lata
  57. PepsiCo na dłużej partnerem strategicznym Legii Warszawa
  58. Małe akcesoria do ćwiczeń, które warto mieć przy sobie
  59. Rehasport przedłużył współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce
  60. Enea głównym sponsorem tytularnym koszykarskiego mistrza Polski
  61. Ekstraklasa wkracza na międzynarodową platformę sprzedaży praw mediowych!
  62. Robert Lewandowski triumfatorem plebiscytu na Najlepszego Sportowca Polski 2020. Nagrody specjalne dla PKN Orlen i Totalizatora Sportowego
  63. Joma zastąpiła 4F w roli sponsora technicznego ZPRP
  64. Nowe trendy w benefitach sportowych – czy niedługo dotrą do Polski?
  65. „Dołączamy do najlepszych. Najlepsi dołączają do nas” – Lewandowski nową twarzą 4F
  66. Zespół cieśni nadgarstka – jakie ćwiczenia pomogą zapobiec niedokrwieniu nerwów?
  67. Iga Świątek zostanie pierwszą w historii polską ambasadorką marki Rolex!
  68. Nie daj się przyspawać do blatu – zestaw praktycznych ćwiczeń dla pracowników biurowych
  69. Prestiżowe destynacje narciarskie – które stoki warto odwiedzić?
  70. Grupa PGE pozostaje sponsorem tytularnym najlepszej żużlowej ligi świata!
  71. Piękno warte miliony – najdroższe rasy koni na świecie
  72. PKN ORLEN na dłużej w Formule 1. Państwowa spółka pozostanie Sponsorem Tytularnym zespołu Alfa Romeo
  73. Pogoń Szczecin z nagrodą „Społecznej Odpowiedzialności Biznesu”
  74. Wirtualna Polska Media S.A. na dłużej Oficjalnym Partnerem Medialnym PGNiG Superligi
  75. Ekstraklasa S.A. rozpoczęła poszukiwania partnera do obsługi ligowego serwisu OTT
  76. Jak optymalnie dobrać rakietę do padla?
  77. Telewizyjna ekspansja Ekstraklasy. Nowe umowy na transmisje międzynarodowe już ratyfikowane
  78. LOTTO partnerem głównym koszykarskiego Pucharu Polski i Konkursu Wsadów
  79. Wypoczynek na najwyższym poziomie. Czym St. Moritz przyciąga biznesmenów?
  80. Sprzęt pod biurko – sposób na aktywność w godzinach pracy
  81. 50 Najbardziej Wpływowych Ludzi w Polskim Sporcie – Robert Lewandowski na szczycie zestawienia!
  82. Branżowe turnieje w halowej piłce nożnej przełożone
  83. Luksusowe jachty – specjalność polskich zakładów
  84. Jak zacząć grać w golfa i ile to kosztuje?
  85. Nowa Rada Nadzorcza spółki Ekstraklasa S.A. Dariusz Mioduski na stanowisku przewodniczącego
  86. Business Tennis League – największa amatorska liga tenisowa dla firm
  87. Najbogatsi właściciele klubów sportowych
  88. Tenis, wędkarstwo, surfing – jak spędzają wolny czas najbogatsi Polacy?
  89. Co trzeba wiedzieć przed rozpoczęciem gry w padla?
  90. Golf, bocce, polo – vipowskie sporty, które uprawia coraz więcej Polaków
  91. Chiński potentat rynku e-commerce nowym partnerem Lecha Poznań!
  92. „Aktywna przerwa w pracy” – najlepsza fizjoprofilaktyka dla pracowników biurowych
  93. Branżowe turnieje piłkarskie zyskują na popularności
  94. 16. Gala Nagród Biznesu Sportowego: Specjalne wyróżnienie dla Polskiego Związku Tenisowego
  95. Benefit Systems odnotował znaczące straty. Polacy coraz częściej rezygnują z kart MultiSport
  96. Międzynarodowy broker głównym sponsorem Legii Warszawa!
  97. Pride of Poland 2020: Polska klacz wylicytowana za 1,25 mln euro!

Polityka prywatności

Ochrona prywatności użytkowników witryny https://bizsport.pl/ ma dla nas bardzo duże znaczenie. Poniżej wyjaśniamy, jakie dane gromadzimy oraz jakie stosujemy zasady dla ich przetwarzania i wykorzystywania. Ograniczamy wykorzystanie i zbieranie informacji o użytkownikach do niezbędnego minimum wymaganego do świadczenia usług na najwyższym poziomie, stosownie do art. 18 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

§ 1 Postanowienia ogólne

  1. Administratorem danych osobowych użytkowników serwisu internetowego znajdującego się pod domeną witryny https://bizsport.pl/ w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej: Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych) oraz Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. 2018 poz. 1000 – zwaną dalej Ustawą o ochronie danych osobowych), jest Blue Whale Press Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Polska 114 (dalej: „ADMINISTRATOR”).
  2. Kontakt z Administratorem możliwy jest: (i) na adres e-mail: redakcja@bluewhalepress.pl (ii) za pomocą formularza dostępnego na stronie https://bizsport.pl/kontakt (iii) pisemnie, na adres Administratora: ul. Polska 114, 60-401 Poznań.
  3. Celem Polityki jest określenie działań podejmowanych w zakresie danych osobowych gromadzonych za pośrednictwem strony internetowej Administratora oraz powiązanych z nimi usług i narzędzi wykorzystywanych przez jej użytkowników.
  4. W celu zapoznania się z zasadami ochrony prywatności i danych osobowych obowiązującymi w ramach innych serwisów internetowych, do których użytkownik może zostać przekierowany poprzez kliknięcie w zamieszczone w serwisie łącza („linki”), prosimy o zapoznanie się z Politykami obowiązującymi w ramach tych serwisów. Użytkownik, który korzysta z serwisu, potwierdza zapoznanie się z postanowieniami niniejszej Polityki oraz zrozumienie ich treści.
  5. W razie konieczności, postanowienia niniejszej Polityki mogą ulec zmianie.

§ 2 Pozyskiwanie, gromadzenie i przechowywanie danych osobowych

  1. Dane osobowe użytkowników są przetwarzane zgodnie z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych, Ustawą o ochronie danych osobowych oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 1219 z późn. zm.).
  2. Użytkownicy nie mają obowiązku podawania swoich danych osobowych, aby móc skorzystać z serwisu. Za jego pośrednictwem mogą być jednak gromadzone dane osobowe, specyficznie i dobrowolnie udostępniane przez użytkowników. W takim przypadku zgoda użytkownika na przetwarzanie jego danych osobowych zostanie pozyskana zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych przez administratora danych, który poinformuje użytkownika o zbieraniu i przetwarzaniu danych osobowych przed ich pozyskaniem i rozpoczęciem przetwarzania.
  3. W związku z powyższym, przetwarzanie danych osobowych użytkowników odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych, zgodnie z którym przetwarzanie jest zgodne z prawem wtedy, gdy osoba, której dane dotyczą, wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów.
  4. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych użytkowników polega na zaznaczeniu okienka wyboru w serwisie internetowym.
  5. Użytkownik ma prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  6. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie przesłanego przez użytkownika witryny formularzy kontaktowych na stronie https://bizsport.pl/ przetwarzanie takie następuje na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych, zgodnie z którym przetwarzanie danych jest konieczne w celu podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą.
  7. W przypadku uzyskania odrębnej zgody użytkownika, jego dane osobowe mogą być przetwarzane przez administratora również w celach marketingowych, w tym w celu kierowania informacji handlowej drogą elektroniczną na wskazany przez użytkownika adres e-mail. W przypadku wyrażenia przez użytkownika dobrowolnej zgody jego dane osobowe będą również przetwarzane dla celów marketingowych przez podmioty współpracujące z administratorem.
  8. Witryna nie służy pozyskiwaniu i przetwarzaniu specjalnych kategorii danych osobowych (danych wrażliwych).
  9. Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, że pozyskiwane przez niego dane są przetwarzane zgodnie z prawem; zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami; merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane oraz przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą.
  10. Dane osobowe użytkowników przechowywane są nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.

§ 3 Cele przetwarzania pozyskiwanych danych osobowych

  1. Administrator jest uprawniony do wykorzystywania zgromadzonych i przechowywanych danych w następujących celach:
    1. zapewnianie obsługi użytkowników,
    2. zawierania i realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną,
    3. dostosowywanie oferty do zainteresowań użytkowników, w tym reklam i informacji handlowych,
    4. kontaktowanie się z użytkownikami, w tym w celach związanych ze świadczeniem usług, obsługą użytkowników, dozwolonymi działaniami marketingowymi, poprzez dostępne kanały komunikacji, w szczególności e-mail oraz telefon,
    5. przeprowadzanie badań i analiz w celu poprawy działania dostępnych usług.
  2. Administrator jest uprawniony do przechowywania zgromadzonych danych wyłącznie w zakresie realizacji powyżej określonych celów w okresie nie dłuższym niż jest to niezbędne w związku z korzystaniem z serwisu i do osiągnięcia celu przetwarzania.

§ 4 Udostępnianie danych

  1. Administrator zapewnia, że wszelkie zebrane dane osobowe służą do realizacji zobowiązań wobec użytkowników (np. usługi dostarczania subskrybowanych wiadomości lub obsługi panelu klienta). Informacje te nie będą udostępniane osobom trzecim za wyjątkiem sytuacji, gdy:
    1. uprzednio zostanie wyrażona wyraźna zgoda osób, których one dotyczą, na takie działanie, lub
    2. jeżeli obowiązek przekazania tych danych wynika lub będzie wynikać z obowiązujących przepisów prawa.
  2. Administrator może umownie powierzać przetwarzanie zebranych danych innym podmiotom z zastrzeżeniem art. 28 RODO.
  3. W ramach przyjętej Polityki Administratora zobowiązuje się nie wypożyczać ani nie sprzedawać danych osobowych użytkowników. W przypadku restrukturyzacji lub sprzedaży prowadzonej działalności lub jego części oraz przeniesienia całego majątku lub znaczącej jego części na nowego właściciela dane osobowe użytkowników mogą zostać przeniesione na kupującego, w celu zapewnienia kontynuacji świadczenia usługi.
  4. Administrator może udostępniać dane zanonimizowane (tj. takie, które nie identyfikują konkretnych Użytkowników) zewnętrznym usługodawcom, zaufanym partnerom lub agencjom badawczym w celu lepszego rozpoznania atrakcyjności reklam i usług dla Użytkowników, poprawy ogólnej jakości i efektywności świadczonych usług lub udziału w badaniach naukowych przynoszących szeroko rozumianą korzyść społeczną.

§ 5 Metody kontroli przez Użytkownika

  1. Użytkownik, którego dane osobowe są przetwarzane ma prawo wglądu do swoich danych, ich uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania, czasowego lub stałego ograniczenia ich przetwarzania, żądania ich usunięcia lub przeniesienia. Wgląd, uzupełnienie, uaktualnienie, sprostowanie, ograniczenie przetwarzania, usunięcie danych lub ich przeniesienie odbywa się na podstawie żądania użytkownika przesłanego na adres poczty elektronicznej redakcja@bluewhalepress.pl.
  2. Żądanie takie powinno zawierać imię i nazwisko użytkownika.
  3. Użytkownik zapewnia, że podawane lub publikowane przez niego w serwisie dane są poprawne.

§ 6 Prawo do wniesienia skargi

Dokładamy wszelkich starań, aby przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywało się w sposób zgodny z przepisami prawa. Jeżeli jednak uznają Państwo, iż dopuściliśmy się naruszenia, mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

§ 7 Bezpieczeństwo

Wszystkie zbierane dane chronione są z użyciem odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych oraz procedur bezpieczeństwa w celu zabezpieczenia ich przed przypadkowym zniszczeniem, utratą, dostępem osób nieupoważnionych lub ich nieupoważnionym wykorzystaniem.

§ 8 Polityka Cookies

  1. Poprzez pliki „cookies” należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane na urządzeniach końcowych użytkowników (zazwyczaj na twardym dysku komputera lub w urządzeniu mobilnym) służące do zapisywania przez przeglądarkę użytkownika określonych ustawień i danych w celu korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, zapewniając maksymalny komfort podczas jej użytkowania. Przechowywanie plików „cookies” umożliwia zatem odpowiednie przygotowanie strony internetowej i oferty pod kątem preferencji użytkownika – serwer rozpoznaje go i pamięta m. in. preferencje takie jak: odwiedziny, kliknięcia, poprzednie działania.
  2. „Cookies” zawierają w szczególności nazwę domeny serwisu internetowego, z którego pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer służący do identyfikacji przeglądarki, z której następuje połączenie ze stroną internetową.
  3. Pliki „cookies” używane są w celu:
    1. dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych,
    2. utrzymania sesji użytkownika serwisu internetowego (po zalogowaniu), co umożliwia brak konieczności ponownego logowania na każdej z podstron witryny,
    3. tworzenia anonimowych statystyk, które poprzez pomoc w ustaleniu w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych umożliwiają ulepszanie ich struktur i zawartości,
    4. dostarczania użytkownikom witryny treści reklamowych dostosowanych do ich zainteresowań.
  4. Pliki „cookies” nie służą identyfikacji użytkownika i na ich podstawie nie jest ustalana jego tożsamość.
  5. Zasadniczy podział plików „cookies” stanowi ich rozróżnienie na:
    1. Pliki „cookies” o charakterze stałym (persistent cookies) przechowywane są na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików „cookies” lub też do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika.
    2. Pliki „cookies” o charakterze tymczasowym (session cookies) są plikami tymczasowymi, usuwanymi automatycznie po wylogowaniu ze strony internetowej lub zamknięciu okna przeglądarki internetowej.
  6. Szczegółowy podział plików „cookies” stanowi ich rozróżnienie na:
    1. Pliki „cookies” wyróżniane ze względu na niezbędność do realizacji usługi (w tym pliki niezbędne – absolutnie konieczne do prawidłowego funkcjonowania witryny lub jej funkcji i pliki funkcjonalne – bez nich serwis będzie działać w pełni prawidłowo, jednakże niemożliwym będzie dostosowanie go do preferencji użytkownika)
    2. Pliki „cookies” wyróżniane ze względu na ich pochodzenie (w tym pliki własne (first party cookies) – cookies umieszczone bezpośrednio przez właściciela witryny jaka została odwiedzona i pliki zewnętrzne (third-party cookies) – cookies umieszczone przez zewnętrzne podmioty, których komponenty stron zostały wywołane przez właściciela strony.
    3. Pliki „cookies” wyróżniane ze względu na ich przeznaczenie (w tym pliki służące konfiguracji, bezpieczeństwu i niezawodności serwisu, uwierzytelnianiu, reklamie czy dostosowaniu wyświetlanych informacji do lokalizacji użytkownika).
  7. Stosownie plików „cookies” w celu dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika nie oznacza co do zasady gromadzenia żadnych informacji pozwalających na identyfikację użytkownika, chociaż informacje te mogą mieć niekiedy charakter danych osobowych to jest danych umożliwiających przypisanie pewnych zachowań konkretnemu użytkownikowi. Dane osobowe gromadzone przy użyciu plików „cookies” mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika. Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.
  8. Pliki cookies wykorzystywane przez niniejszą stronę nie są szkodliwe ani dla użytkownika ani dla urządzenia końcowego przez niego wykorzystywanego, dlatego w celu prawidłowego funkcjonowania serwisu zalecane jest niewyłączanie ich obsługi w przeglądarkach. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie informacji w formie plików „cookies” i innych podobnych technologii w urządzeniu końcowym użytkownika. Użytkownik w każdej chwili może zmienić sposób korzystania z plików „cookies” przez przeglądarkę. W tym celu należy zmienić ustawienia przeglądarki. Sposób dokonania zmiany ustawień różni się w zależności od używanego oprogramowania (przeglądarki internetowej). Odpowiednie wskazówki znajdziesz na podstronach, w zależności od przeglądarki, której używasz.
  9. Szczegółowe informacje o zarządzaniu plikami cookies na telefonie komórkowym lub innym urządzeniu mobilnym powinny znajdować się w instrukcji obsługi danego urządzenia mobilnego. W każdej chwili Klient może także usunąć swoje dane z bazy Google Analytics.