Polecamy

Pierwsza Liga Piłkarska kontynuuje współpracę z Fortuną

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Jeden z najważniejszych partnerów biznesowych Polskiego Związku Piłki Nożnej nadal będzie angażował się w finansowanie krajowego futbolu. Czołowa firma bukmacherska Fortuna zdecydowała się w tym tygodniu przedłużyć umowę, na mocy której pozostanie sponsorem tytularnym 1 Ligi piłki nożnej do końca sezonu 2023/2024.

Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie wspiera rozgrywki zaplecza Ekstraklasy już od marca 2017 roku, a od lipca 2018 pełni rolę sponsora tytularnego Pierwszej Ligi Piłkarskiej. Nowa umowa gwarantuje bukmacherowi utrzymanie obecnego statusu przez kolejne trzy sezony, co oznacza, że dotychczasowa identyfikacja wizualna Fortuna 1 Ligi zostanie zachowana – logotypy sponsora i rozgrywek będą wciąż widoczne na strojach meczowych drużyn oraz okalających boisko bandach reklamowych.

„Nie sposób nie zauważyć, że Fortuna 1 Liga jest dziś w zupełnie innym miejscu niż przed trzema laty, gdy podpisywaliśmy naszą poprzednią umowę sponsoringową. Dzięki pracy całej społeczności pierwsza liga stale się profesjonalizuje, a rywalizacja o miejsca w czołówce niezmiennie jest bardzo wyrównana. Wszystko to sprawia, że zainteresowanie rozgrywkami sukcesywnie wzrasta, co potwierdza również rosnąca liczba graczy typujących u nas wyniki rozgrywek Fortuna 1 Ligi. Doceniając zaangażowanie władz ligi i przedstawicieli klubów, zdecydowaliśmy, że w czasach, w których ze względu na pandemię świat sportu boryka się z różnymi trudnościami warto kontynuować współpracę ze sprawdzonymi partnerami” – powiedział Konrad Komarczuk, prezes zarządu Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie.

„Jesteśmy przekonani, że z tak solidnym i sprawdzonym partnerem, jakim jest firma FORTUNA, przy wsparciu PZPN, 1 Liga będzie dalej budowała prestiż i unikalność rozgrywek przez kolejne sezony. Niespełna rok temu przedłużyliśmy umowę dotyczącą transmisji meczów Fortuna 1 Ligi w telewizji Polsat do końca sezonu 2023/2024, a dziś mamy przyjemność ogłosić kontynuacje współpracy dot. sponsora tytularnego. To pokazuje, że 1 liga to dobrze prowadzony projekt, z ogromnym potencjałem na dalszy rozwój” – podkreślił Maciej Sawicki, sekretarz generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej.

Bukmacher w porozumieniu z pierwszoligowym środowiskiem regularnie organizuje również akcje marketingowe i społeczne, takie jak #FortunaZaGole czy #FortunaGdyPelnaTrybuna.

„Bardzo cieszymy się z faktu przedłużenia umowy z naszym najważniejszym sponsorem – firmą Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie. Szczególne słowa podziękowania dla przedstawicieli zarządu sponsora oraz całego zespołu odpowiedzialnego za realizację naszego projektu. To dla nas bardzo ważne, że w tych trudnych czasach udało się zapewnić lidze stabilność na następne trzy sezony – aż do roku 2024. To krok nie tylko w stronę stabilizacji, ale przede wszystkim dalszego rozwoju Fortuna 1 Ligi” – dodał Marcin Janicki, prezes Pierwszej Ligi Piłkarskiej.

Te liczby jeszcze się poprawią, bo gramy z eFortuna.pl do 2024 roku.

Dziękujemy, że chcecie współtworzyć z nami rodzinę #PierwszaLigaStylŻycia! ♥️

Opublikowany przez Fortuna 1 Liga Czwartek, 18 lutego 2021

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Luksusowe jachty – specjalność polskich zakładów
Luksusowe jachty – specjalność polskich zakładów
W Polsce produkuje się średnio 20 tysięcy jachtów rocznie, które kupują ludzie z całego świata. Wśród ich posiadaczy można wymienić między innymi żyjącą legendę tenisa Rafaela Nadala.
Marketing internetowy B2B: Skuteczne strategie dla sukcesu w świecie biznesu
Marketing internetowy B2B: Skuteczne strategie dla sukcesu w świecie biznesu
W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu, marketing internetowy stał się nieodzownym narzędziem dla firm działających w segmencie B2B (Business-to-Business).
Porównanie technologii malowania: farby proszkowe versus aplikacje ręczne i automatyczne
Porównanie technologii malowania: farby proszkowe versus aplikacje ręczne i automatyczne
Wybór między technologią malowania farbami proszkowymi a manualnymi i automatycznymi aplikacjami może być trudny. Nasz artykuł porusza kluczowe różnice, zalety i wady obu metod.
Ostatnie wpisy