Polecamy

PGE pozostanie sponsorem tytularnym Stadionu Narodowego w Warszawie

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

PGE Polska Grupa Energetyczna przedłużyła w tym miesiącu umowę sponsoringową z operatorem Stadionu Narodowego w Warszawie, spółką PL.2012+. W ten sposób PGE zagwarantowała sobie wyłączność na prowadzenie negocjacji z PL.2012+ w sprawie sponsoringu tytularnego największego stadionu w Polsce.

Od końca października PGE Narodowy pełni rolę szpitala polowego dla osób chorych na COVID-19 i od tego czasu na efektownym obiekcie przy al. Księcia Józefa Poniatowskiego nie odbywają się już żadne wydarzenia sportowe czy kulturalne. W efekcie wiele zobowiązań wynikających z umowy PGE ze spółką PL.2012+ nie mogło zostać zrealizowanych. Obie strony postanowiły zatem sporządzić aneks do umowy, który przedłuża ich współpracę o okres funkcjonowania tymczasowej lecznicy (poprzednia wygasała 14 lutego 2021 roku – przyp. red.).

„Z naszych badań wynika, że umowa sponsoringowa PGE Narodowego jest bardzo efektywna i chcemy ją kontynuować. Ta współpraca ma dla nas wymiar nie tylko biznesowy ale też wizerunkowy” – powiedział Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu Polskiej Grupy Energetycznej.

„Jako operator PGE Narodowego niezwykle cenimy sobie dotychczasową, 5-letnią współpracę z największą grupą energetyczną w kraju. Jestem przekonany, że owocem rozpoczętych negocjacji będzie wynegocjowanie nowego kontraktu satysfakcjonującego obie strony, a na obiekcie ponownie odbywać się będą najbardziej prestiżowe wydarzenia, które dostarczą gościom ogromnej dawki pozytywnych emocji” – zaznaczył Włodzimierz Dola, prezes zarządu spółki PL2012+.

Przedstawiciele krajowego potentata na rynku energii elektrycznej zainicjowali także postępowanie przedłużające sponsoring największej polskiej areny wielofunkcyjnej o następnych 5 lat. Wszystko wskazuje więc na to, że Stadion Narodowy w Warszawie jeszcze długo będzie funkcjonował pod szyldem PGE.

Zdjęcie wyróżniające: Pixabay

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Jak wybrać odpowiednie kosmetyki do pielęgnacji i makijażu?
Jak wybrać odpowiednie kosmetyki do pielęgnacji i makijażu?
Odkryj, jak dobrać odpowiednie kosmetyki, aby zadbać o swoją skórę i podkreślić urodę. Prawidłowy dobór kosmetyków to klucz do zdrowej cery i perfekcyjnego makijażu.
Wartość marketingowa Igi Świątek rośnie w błyskawicznym tempie. Czy najlepsza polska tenisistka przegoni Roberta Lewandowskiego?
Wartość marketingowa Igi Świątek rośnie w błyskawicznym tempie. Czy najlepsza polska tenisistka przegoni Roberta Lewandowskiego?
Młoda tenisistka w dwa miesiące zdążyła osiągnąć, m.in. wartość reklamową szacowaną na prawie 14 milionów złotych.
Rekordowe przychody dla sponsora tytularnego PKO BP Ekstraklasy
Rekordowe przychody dla sponsora tytularnego PKO BP Ekstraklasy
Na przestrzeni minionych 12 miesięcy wartość ekwiwalentu reklamowego dla PKO Banku Polskiego jako sponsora tytularnego Ekstraklasy wzrósł o 30% do kwoty 321 mln zł. „Długoterminowy projekt, jakim stała się dla nas kooperacja z Ekstraklasą, od razu zyskała status wymiernego modelu marketingowego” - mówi Mariusz Chłopik.
Ostatnie wpisy