Polecamy

Grupa LOTOS i Carrefour Polska w gronie sponsorów Tour de Pologne

Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis

Wzorem ubiegłych edycji, również w tym roku organizatorzy największego wyścigu kolarskiego nad Wisłą mogą liczyć na sprawdzonych i renomowanych partnerów biznesowych. Sponsorem Oficjalnym Tour de Pologne UCI World Tour ponownie została bowiem Grupa LOTOS, zaś miano Sponsora Głównego utrzymał Carrefour Polska.

Grupa LOTOS jedzie wspólnie z Tour de Pologne

Grupa LOTOS może pochwalić się wieloletnim stażem we wspieraniu prestiżowego wyścigu kolarskiego Tour de Pologne. Podczas tegorocznej edycji państwowy koncern naftowy będzie sponsorem klasyfikacji Najlepszy Sprinter oraz klasyfikacji premii Najlepszy Polak. Przed rokiem wyróżnienia te wywalczyli odpowiednio: Luka Mezgec i Rafał Majka.

„Bardzo cieszymy się, że jako Grupa LOTOS, już kolejny rok jesteśmy Oficjalnym Sponsorem Tour de Pologne. Dziękujemy za dotychczasową współpracę, zaangażowanie oraz za wysokie standardy podczas przygotowań tak prestiżowego wydarzenia, którym jest 78. edycja Tour de Pologne. To dla nas ogromne wyróżnienie, że wspólnie możemy tworzyć to przedsięwzięcie. Pomimo pandemii Covid-19 nadal zostajemy z naszymi partnerami i wspieramy polski sport, który dostarcza wielu pozytywnych emocji. Polska kolejny raz stanie się centrum kolarskiego świata i mamy nadzieję, że nasza współpraca będzie motywacją dla Polaków, aby dbać o zdrowie, angażując się w ten wspaniały sport” – powiedziała Kinga Fedorowska, Dyrektor ds. marketingu w Grupie LOTOS.

„Dziękuję bardzo Grupie LOTOS za wieloletnią współpracę przy organizacji naszego narodowego wyścigu kolarskiego Tour de Pologne UCI World Tour. Wspólnie zbudowaliśmy imprezę o zasięgu światowym należącym do kolarskiej ligi mistrzów i pokazaliśmy, że Polak potrafi. Tour de Pologne jest imprezą, która przyciąga na trasy miliony Polaków i jest marką rozpoznawalną i uznaną na świecie. Dziękuję za wsparcie w imieniu swoim oraz milionów kibiców” – dodał Czesław Lang, Dyrektor Generalny Tour de Pologne.

Grupa LOTOS wciąż z nami! 🔥
Najlepszy sprinter to od lat białe barwy z logo LOTOS. I do tego klasyfikacja najlepszego…

Opublikowany przez Tour de Pologne Środa, 5 maja 2021

Jubileusz sponsorski Carrefour Polska

Po raz piąty z rzędu rola Sponsora Głównego Tour de Pologne UCI World Tour przypadnie natomiast spółce Carrefour Polska. Uczestnicy 78. edycji wyścigu będą rywalizować o żółtą koszulkę lidera Carrefour, a także końcowy triumf w klasyfikacji generalnej Carrefour.

„Carrefour już po raz piąty z rzędu jest sponsorem głównym Tour de Pologne, największego wyścigu kolarskiego w tej części Europy. Cieszymy się, że najlepsi kolarze świata ponownie będą rywalizować o żółtą koszulkę lidera Carrefour. Bardzo ważne jest także to, że Tour de Pologne to nie tylko kolarska liga mistrzów, ale także wydarzenie, które promuje zdrowy i aktywny styl życia. Elementy takie jak zdrowie, czy aktywność fizyczna, wpisują się w strategię transformacji żywieniowej, którą realizujemy pod hasłem Act For Food. Tegoroczny Tour de Pologne będzie okazją do wspólnego przeżywania największych sportowych emocji, a także promocji najcenniejszych wartości związanych ze zdrowiem oraz wspieraniem tego, co lokalne i bliskie naszym sercom” – powiedział Michał Sacha, Członek Zarządu, CMO Carrefour Polska.

„Bardzo cieszymy się z faktu, że Carrefour po raz kolejny jest Sponsorem Głównym Tour de Pologne. To dla nas dowód zaufania i satysfakcji z naszej współpracy. Świadomość, że marki takie jak Carrefour angażują się we współpracę z Tour de Pologne napawa nas dumą. Nasz narodowy wyścig to najważniejsza kolarska impreza w tym regionie i fantastyczny sposób promocji. Znakomici kolarze, niezwykła trasa, wspaniałe pojedynki – to wszystko gwarantuje sportowe emocje na najwyższym poziomie. Zbliżająca się edycja zapowiada się szczególnie ciekawie i nie mogę się doczekać, aby ponownie móc obserwować kolarskie gwiazdy cieszące się z sukcesu w żółtej koszulce Carrefour” – podsumował Czesław Lang.

Tour de Pologne 2021 rozpocznie się w poniedziałek 9 sierpnia i potrwa do niedzieli 15 sierpnia. Oficjalna trasa wyścigu zostanie zaprezentowana w trakcie specjalnej konferencji prasowej 20 maja.

Foto: Szymon Gruchalski, Tour de Pologne UCI World Tour – materiały prasowe

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
FedEx zadba o logistykę podczas jubileuszowego turnieju UEFA EURO 2020
FedEx zadba o logistykę podczas jubileuszowego turnieju UEFA EURO 2020
FedEx będzie oficjalnym partnerem logistycznym UEFA EURO 2020. Łącznie firma przetransportuje ponad 1,5 tys. ton różnych materiałów! „FedEx zapewni szybkość i dokładność, jakie są niezbędne przy organizacji tego rodzaju międzynarodowego turnieju, wykorzystując sieć połączeń lotniczych i drogowych” - zapewnia David Canavan, COO FedEx w Europie.
Korzyści z gry w squasha, które przydadzą się w biznesie
Korzyści z gry w squasha, które przydadzą się w biznesie
Squash to sport, który w szczególności upodobali sobie pracownicy korporacji. Pozwala on bowiem wypracować przydatne cechy, takie jak pewność siebie czy umiejętność godzenia się z porażką.
Nowe trendy w benefitach sportowych – czy niedługo dotrą do Polski?
Nowe trendy w benefitach sportowych – czy niedługo dotrą do Polski?
Panująca pandemia koronawirusa doprowadziła do rozwoju nowych trendów w zakresie benefitów sportowych. Na rynku konsumenckim nastąpiły bowiem istotne zmiany.
Ostatnie wpisy