Polecamy

PepsiCo na dłużej partnerem strategicznym Legii Warszawa

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Trwająca już od ponad dekady współpraca pomiędzy Legią Warszawa a jednym z największych koncernów produkujących napoje i produkty spożywcze – PepsiCo – została przedłużona do 30 czerwca 2023 roku. Prolongowanie umowy nastąpiło w tym tygodniu.

PepsiCo to jeden z kluczowych partnerów strategicznych Legii Warszawa. Kooperacja pomiędzy oboma podmiotami została zapoczątkowana w 2010 roku, a w latach 2011-2014 stadion przy ul. Łazienkowskiej 3 nosił nawet nazwę Pepsi Arena. Od tego czasu drużyna „Wojskowych” wywalczyła aż 12 trofeów, zakwalifikowała się do fazy grupowej Ligi Mistrzów, a następnie zagrała w fazie pucharowej Ligi Europy.

Przedłużenie współpracy oznacza, że produkty marki Pepsi nadal będą dostępne w strefach VIP oraz punktach gastronomicznych na Stadionie Miejskim Legii Warszawa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego – także po powrocie kibiców na trybuny.

„Cieszymy się ze stabilnej i wieloletniej współpracy z PepsiCo, partnerem działającym na międzynarodowym rynku. Podpisanie nowej umowy w czasie pandemii, kiedy sytuacja ekonomiczna wielu firm jest bardziej wymagająca, to dowód wzajemnego zaufania i konsekwentnej realizacji celów biznesowych. Jakość produktów i usług naszych partnerów jest jednym z najważniejszych kryteriów, którymi kierujemy się w strategii sponsoringowej klubu. Kontynuacja tej współpracy to dobra wiadomość dla ceniących sobie najwyższe standardy kibiców, którzy – mamy nadzieję – w Nowym Roku wrócą na stadiony i razem z nami przeżyją wiele emocjonujących momentów” – powiedział Paweł Kokosza, dyrektor komercyjny Legii Warszawa.

Współpraca PepsiCo z największym polskim klubem wykracza również poza ramy sportu. Światowy potentat sektora food & beverage przystąpił niedawno do organizowanej przez Fundację Legii Warszawa akcji #GOTOWIDOPOMOCY, której celem jest wspieranie potrzebujących seniorów w czasie pandemii koronawirusa. W ramach tego charytatywnego przedsięwzięcia do osób starszych mieszkających na terenie Warszawy i okolic zostało dostarczonych aż 3,5 tys. ciepłych posiłków oraz napojów.

„PepsiCo regularnie angażuje się w sponsorowanie wydarzeń i klubów sportowych, a pełna energii, silna marka Pepsi wielu kibicom kojarzy się z pozytywnymi doznaniami przeżywanymi na stadionach całego świata. Legia Warszawa to jeden z najlepszych polskich klubów – jesteśmy dumni, że dzięki naszej obecności na stadionie warszawskiego zespołu możemy uczestniczyć w jego sportowych sukcesach. Ponad dziesięcioletnia współpraca z Legią Warszawa to dowód na siłę naszego partnerstwa, a kolejne jej przedłużenie jedynie potwierdza zaangażowanie obu stronu w rozwijanie obopólnie korzystnych relacji. Cieszymy się na kolejny okres udanej współpracy” – podkreślił Wojciech Świderski, Starszy Kierownik Sprzedaży AFH w PepsiCo Polska.

Produkty firmy PepsiCo są dystrybuowane już w ponad 200 krajach świata. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów marek Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, należących do koncernu PepsiCo, wyniósł w 2019 roku ponad 67 mld $.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Najpopularniejsze przyrządy do treningu dłoni
Najpopularniejsze przyrządy do treningu dłoni
Popraw kondycję swoich rąk i wzmocnij mięśnie wykonując proste ćwiczenia z popularnymi przyrządami do treningu domowego.
Śladami Magellana – żeglarskie rekordy świata
Śladami Magellana – żeglarskie rekordy świata
W 2019 roku Jean-Jacques Savin przepłynął Atlantyk... w beczce. Jakie jeszcze żeglarskie rekordy można pobić, aby przejść do historii?
Polscy milionerzy, dla których golf stał się życiową pasją
Polscy milionerzy, dla których golf stał się życiową pasją
Polscy biznesmeni, oprócz popularnych zainteresowań, takich jak żegluga, nurkowanie czy latanie awionetką, pasjonują się także grą w golfa. Poznaj ich sylwetki i dowiedz się, jak zaangażowali się w rozwój polskiego środowiska golfowego!
Ostatnie wpisy