1. Światowy potentat elektroniczny oficjalnym sponsorem Mistrzostw Świata w Katarze
  2. Kiedy słynny jacht „I Love Poland” ponownie wypłynie na szerokie wody?
  3. Kryzys ich nie dotknął. Najlepiej zarabiający koszykarze NBA
  4. Elitarność i przywileje – polskie kluby golfowe zachęcają do członkostwa
  5. Polski Związek Szachowy ze wsparciem spółki skarbu państwa!
  6. Grywalizacja w firmie – benefit, który przynosi obopólne korzyści
  7. Koniec piłkarskiego eldorado. Które kluby straciły najwięcej przez pandemię koronawirusa?
  8. Sitting is the new smoking! O tym, dlaczego siedzący tryb pracy skraca nasze życie
  9. Kantor kryptowalut sponsorem czołowej polskiej szkółki piłkarskiej!
  10. Jeszcze więcej dla najbogatszych. Czy Superliga zrewolucjonizuje światowy futbol?
  11. Ile kosztuje żeglowanie po całym świecie?
  12. Najpopularniejsze przyrządy do treningu dłoni
  13. Rekordowe przychody dla sponsora tytularnego PKO BP Ekstraklasy
  14. Jak łączyć treningi z pracą zawodową na pełny etat?
  15. Jak wygląda finansowanie sportu przez spółki skarbu państwa?
  16. Odżywki dla e-sportowców – pomysł na biznes polskiej firmy
  17. Ewa Pajor dołączyła do Roberta Lewandowskiego. Polska piłkarka ambasadorką T-Mobile!
  18. Jazda z klasą – jak na przestrzeni lat ewoluował ubiór jeździecki?
  19. Pomysły na sportową integrację pracowników
  20. Królewski sport, królewskie gaże. Szachista też może zostać milionerem!
  21. Ile kosztuje wychowanie tenisowego mistrza?
  22. Słoweński nadawca nabył prawa do transmisji meczów PGNiG Superligi
  23. Fitting kijów golfowych – pierwszy krok do poprawy wyników
  24. „Polska liga bukmacherska”. Legalne zakłady bukmacherskie największym sponsorem klubów Ekstraklasy i I Ligi
  25. Prawnik, syn milionera, absolwent Harvardu – kim są ludzie, którzy rządzą światowym boksem?
  26. Szkółka narciarska lub snowboardowa – sprawdzony sposób na zimowy biznes
  27. Mecze piłkarskiej reprezentacji Polski na antenach TVP do 2028!
  28. Bliskowschodni kapitał zdominował współczesny futbol. Jacy sponsorzy widnieją na koszulkach najmocniejszych drużyn świata?
  29. Siłownia – dobry pomysł na własny biznes
  30. EMS – nowoczesna forma treningów
  31. Legalni bukmacherzy, którzy sponsorują polskie drużyny piłkarskie
  32. Największe kluby polo w Polsce
  33. Commercecon rozszerzył działania sponsoringu sportowego o rugby
  34. Czarter i leasing jachtów, czyli jak zarabiać na ekskluzywnych łodziach
  35. Federer i inni milionerzy. Którzy tenisiści zarobili najwięcej w 2020 roku?
  36. Jak założyć klub sportowy?
  37. Salesforce nowym partnerem technologicznym Legii Warszawa
  38. Masażery do karku i pleców – ukojenie dla mięśni podczas pracy przy komputerze
  39. Dlaczego wartość reklamowa Roberta Lewandowskiego jest nieproporcjonalna do sukcesów sportowych?
  40. Pierwszoligowe kluby piłkarskie ze wsparciem znaczących sponsorów
  41. Wydarzenia, które najmocniej wpłynęły na marketing w branży sportowej w 2020 roku
  42. Kultowe pola golfowe – marzenie każdego golfisty
  43. Iga Świątek polską ambasadorką marki Xiaomi!
  44. Żużlowy marketing po lubelsku. Jak Motor Lublin rozpromował miasto i zapracował na wyższą dotację
  45. Koszt utrzymania i treningu konia wyścigowego szlachetnej krwi
  46. PGE sponsorem tytularnym Dywizji Mistrzowskiej Polskiej Ligi Esportowej!
  47. Pierwsza Liga Piłkarska kontynuuje współpracę z Fortuną
  48. PGE pozostanie sponsorem tytularnym Stadionu Narodowego w Warszawie
  49. WTS Sparta Wrocław rozszerza współpracę z partnerami biznesowymi
  50. Kongres Sport Biznes Polska – nowe forum współpracy i fachowej wiedzy
  51. Były prezes Piasta Gliwice wszedł do zarządu Lechii Gdańsk
  52. Inwestycja w jacht na wynajem – czy to się opłaca?
  53. Biznesy Roberta Lewandowskiego – w co inwestuje najlepszy piłkarz świata?
  54. „Lechia najważniejszą sportową wizytówką Gdańska”. Miasto dofinansuje klub ogromną kwotą!
  55. ZPRP będzie miał nowego prezesa. Henryk Szczepański tymczasowo zastąpił Andrzeja Kraśnickiego
  56. Partnerzy Rakowa Częstochowa przedłużyli umowy sponsorskie
  57. Mocni sponsorzy angażują się we wspieranie żeńskich klubów siatkarskich
  58. Korzyści z gry w squasha, które przydadzą się w biznesie
  59. Polskie kluby żużlowe coraz atrakcyjniejsze w oczach sponsorów
  60. Iga Świątek zyskała mocnego sponsora. „Jestem szczęśliwa, że mam wsparcie tak poważnej firmy”
  61. Zmiany właścicielskie w Lechu Poznań. Piotr Rutkowski z pakietem większościowym
  62. E-sport – branża, w którą opłaca się inwestować
  63. Ergonomia pracy, czyli jak zwiększyć komfort pracy w biurze
  64. Energa będzie wspierać polski amp futbol przez kolejne trzy lata
  65. Nowy nadawca na Bałkanach pokaże mecze PKO Bank Polski Ekstraklasy
  66. PKN ORLEN przedłużył partnerstwo strategiczne z PKOl o kolejne cztery lata
  67. PepsiCo na dłużej partnerem strategicznym Legii Warszawa
  68. Małe akcesoria do ćwiczeń, które warto mieć przy sobie
  69. Rehasport przedłużył współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce
  70. Enea głównym sponsorem tytularnym koszykarskiego mistrza Polski
  71. Ekstraklasa wkracza na międzynarodową platformę sprzedaży praw mediowych!
  72. Robert Lewandowski triumfatorem plebiscytu na Najlepszego Sportowca Polski 2020. Nagrody specjalne dla PKN Orlen i Totalizatora Sportowego
  73. Joma zastąpiła 4F w roli sponsora technicznego ZPRP
  74. Nowe trendy w benefitach sportowych – czy niedługo dotrą do Polski?
  75. „Dołączamy do najlepszych. Najlepsi dołączają do nas” – Lewandowski nową twarzą 4F
  76. Zespół cieśni nadgarstka – jakie ćwiczenia pomogą zapobiec niedokrwieniu nerwów?
  77. Iga Świątek zostanie pierwszą w historii polską ambasadorką marki Rolex!
  78. Nie daj się przyspawać do blatu – zestaw praktycznych ćwiczeń dla pracowników biurowych
  79. Prestiżowe destynacje narciarskie – które stoki warto odwiedzić?
  80. Grupa PGE pozostaje sponsorem tytularnym najlepszej żużlowej ligi świata!
  81. Piękno warte miliony – najdroższe rasy koni na świecie
  82. PKN ORLEN na dłużej w Formule 1. Państwowa spółka pozostanie Sponsorem Tytularnym zespołu Alfa Romeo
  83. Pogoń Szczecin z nagrodą „Społecznej Odpowiedzialności Biznesu”
  84. Wirtualna Polska Media S.A. na dłużej Oficjalnym Partnerem Medialnym PGNiG Superligi
  85. Ekstraklasa S.A. rozpoczęła poszukiwania partnera do obsługi ligowego serwisu OTT
  86. Jak optymalnie dobrać rakietę do padla?
  87. Telewizyjna ekspansja Ekstraklasy. Nowe umowy na transmisje międzynarodowe już ratyfikowane
  88. LOTTO partnerem głównym koszykarskiego Pucharu Polski i Konkursu Wsadów
  89. Wypoczynek na najwyższym poziomie. Czym St. Moritz przyciąga biznesmenów?
  90. Sprzęt pod biurko – sposób na aktywność w godzinach pracy
  91. 50 Najbardziej Wpływowych Ludzi w Polskim Sporcie – Robert Lewandowski na szczycie zestawienia!
  92. Branżowe turnieje w halowej piłce nożnej przełożone
  93. Luksusowe jachty – specjalność polskich zakładów
  94. Jak zacząć grać w golfa i ile to kosztuje?
  95. Nowa Rada Nadzorcza spółki Ekstraklasa S.A. Dariusz Mioduski na stanowisku przewodniczącego
  96. Business Tennis League – największa amatorska liga tenisowa dla firm
  97. Najbogatsi właściciele klubów sportowych
  98. Tenis, wędkarstwo, surfing – jak spędzają wolny czas najbogatsi Polacy?
  99. Co trzeba wiedzieć przed rozpoczęciem gry w padla?
  100. Golf, bocce, polo – vipowskie sporty, które uprawia coraz więcej Polaków
  101. Chiński potentat rynku e-commerce nowym partnerem Lecha Poznań!
  102. „Aktywna przerwa w pracy” – najlepsza fizjoprofilaktyka dla pracowników biurowych
  103. Branżowe turnieje piłkarskie zyskują na popularności
  104. 16. Gala Nagród Biznesu Sportowego: Specjalne wyróżnienie dla Polskiego Związku Tenisowego
  105. Benefit Systems odnotował znaczące straty. Polacy coraz częściej rezygnują z kart MultiSport
  106. Międzynarodowy broker głównym sponsorem Legii Warszawa!
  107. Pride of Poland 2020: Polska klacz wylicytowana za 1,25 mln euro!
czwartek, 6 maja, 2021
Banner Top
  1. Światowy potentat elektroniczny oficjalnym sponsorem Mistrzostw Świata w Katarze
  2. Kiedy słynny jacht „I Love Poland” ponownie wypłynie na szerokie wody?
  3. Kryzys ich nie dotknął. Najlepiej zarabiający koszykarze NBA
  4. Elitarność i przywileje – polskie kluby golfowe zachęcają do członkostwa
  5. Polski Związek Szachowy ze wsparciem spółki skarbu państwa!
  6. Grywalizacja w firmie – benefit, który przynosi obopólne korzyści
  7. Koniec piłkarskiego eldorado. Które kluby straciły najwięcej przez pandemię koronawirusa?
  8. Sitting is the new smoking! O tym, dlaczego siedzący tryb pracy skraca nasze życie
  9. Kantor kryptowalut sponsorem czołowej polskiej szkółki piłkarskiej!
  10. Jeszcze więcej dla najbogatszych. Czy Superliga zrewolucjonizuje światowy futbol?
  11. Ile kosztuje żeglowanie po całym świecie?
  12. Najpopularniejsze przyrządy do treningu dłoni
  13. Rekordowe przychody dla sponsora tytularnego PKO BP Ekstraklasy
  14. Jak łączyć treningi z pracą zawodową na pełny etat?
  15. Jak wygląda finansowanie sportu przez spółki skarbu państwa?
  16. Odżywki dla e-sportowców – pomysł na biznes polskiej firmy
  17. Ewa Pajor dołączyła do Roberta Lewandowskiego. Polska piłkarka ambasadorką T-Mobile!
  18. Jazda z klasą – jak na przestrzeni lat ewoluował ubiór jeździecki?
  19. Pomysły na sportową integrację pracowników
  20. Królewski sport, królewskie gaże. Szachista też może zostać milionerem!
  21. Ile kosztuje wychowanie tenisowego mistrza?
  22. Słoweński nadawca nabył prawa do transmisji meczów PGNiG Superligi
  23. Fitting kijów golfowych – pierwszy krok do poprawy wyników
  24. „Polska liga bukmacherska”. Legalne zakłady bukmacherskie największym sponsorem klubów Ekstraklasy i I Ligi
  25. Prawnik, syn milionera, absolwent Harvardu – kim są ludzie, którzy rządzą światowym boksem?
  26. Szkółka narciarska lub snowboardowa – sprawdzony sposób na zimowy biznes
  27. Mecze piłkarskiej reprezentacji Polski na antenach TVP do 2028!
  28. Bliskowschodni kapitał zdominował współczesny futbol. Jacy sponsorzy widnieją na koszulkach najmocniejszych drużyn świata?
  29. Siłownia – dobry pomysł na własny biznes
  30. EMS – nowoczesna forma treningów
  31. Legalni bukmacherzy, którzy sponsorują polskie drużyny piłkarskie
  32. Największe kluby polo w Polsce
  33. Commercecon rozszerzył działania sponsoringu sportowego o rugby
  34. Czarter i leasing jachtów, czyli jak zarabiać na ekskluzywnych łodziach
  35. Federer i inni milionerzy. Którzy tenisiści zarobili najwięcej w 2020 roku?
  36. Jak założyć klub sportowy?
  37. Salesforce nowym partnerem technologicznym Legii Warszawa
  38. Masażery do karku i pleców – ukojenie dla mięśni podczas pracy przy komputerze
  39. Dlaczego wartość reklamowa Roberta Lewandowskiego jest nieproporcjonalna do sukcesów sportowych?
  40. Pierwszoligowe kluby piłkarskie ze wsparciem znaczących sponsorów
  41. Wydarzenia, które najmocniej wpłynęły na marketing w branży sportowej w 2020 roku
  42. Kultowe pola golfowe – marzenie każdego golfisty
  43. Iga Świątek polską ambasadorką marki Xiaomi!
  44. Żużlowy marketing po lubelsku. Jak Motor Lublin rozpromował miasto i zapracował na wyższą dotację
  45. Koszt utrzymania i treningu konia wyścigowego szlachetnej krwi
  46. PGE sponsorem tytularnym Dywizji Mistrzowskiej Polskiej Ligi Esportowej!
  47. Pierwsza Liga Piłkarska kontynuuje współpracę z Fortuną
  48. PGE pozostanie sponsorem tytularnym Stadionu Narodowego w Warszawie
  49. WTS Sparta Wrocław rozszerza współpracę z partnerami biznesowymi
  50. Kongres Sport Biznes Polska – nowe forum współpracy i fachowej wiedzy
  51. Były prezes Piasta Gliwice wszedł do zarządu Lechii Gdańsk
  52. Inwestycja w jacht na wynajem – czy to się opłaca?
  53. Biznesy Roberta Lewandowskiego – w co inwestuje najlepszy piłkarz świata?
  54. „Lechia najważniejszą sportową wizytówką Gdańska”. Miasto dofinansuje klub ogromną kwotą!
  55. ZPRP będzie miał nowego prezesa. Henryk Szczepański tymczasowo zastąpił Andrzeja Kraśnickiego
  56. Partnerzy Rakowa Częstochowa przedłużyli umowy sponsorskie
  57. Mocni sponsorzy angażują się we wspieranie żeńskich klubów siatkarskich
  58. Korzyści z gry w squasha, które przydadzą się w biznesie
  59. Polskie kluby żużlowe coraz atrakcyjniejsze w oczach sponsorów
  60. Iga Świątek zyskała mocnego sponsora. „Jestem szczęśliwa, że mam wsparcie tak poważnej firmy”
  61. Zmiany właścicielskie w Lechu Poznań. Piotr Rutkowski z pakietem większościowym
  62. E-sport – branża, w którą opłaca się inwestować
  63. Ergonomia pracy, czyli jak zwiększyć komfort pracy w biurze
  64. Energa będzie wspierać polski amp futbol przez kolejne trzy lata
  65. Nowy nadawca na Bałkanach pokaże mecze PKO Bank Polski Ekstraklasy
  66. PKN ORLEN przedłużył partnerstwo strategiczne z PKOl o kolejne cztery lata
  67. PepsiCo na dłużej partnerem strategicznym Legii Warszawa
  68. Małe akcesoria do ćwiczeń, które warto mieć przy sobie
  69. Rehasport przedłużył współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce
  70. Enea głównym sponsorem tytularnym koszykarskiego mistrza Polski
  71. Ekstraklasa wkracza na międzynarodową platformę sprzedaży praw mediowych!
  72. Robert Lewandowski triumfatorem plebiscytu na Najlepszego Sportowca Polski 2020. Nagrody specjalne dla PKN Orlen i Totalizatora Sportowego
  73. Joma zastąpiła 4F w roli sponsora technicznego ZPRP
  74. Nowe trendy w benefitach sportowych – czy niedługo dotrą do Polski?
  75. „Dołączamy do najlepszych. Najlepsi dołączają do nas” – Lewandowski nową twarzą 4F
  76. Zespół cieśni nadgarstka – jakie ćwiczenia pomogą zapobiec niedokrwieniu nerwów?
  77. Iga Świątek zostanie pierwszą w historii polską ambasadorką marki Rolex!
  78. Nie daj się przyspawać do blatu – zestaw praktycznych ćwiczeń dla pracowników biurowych
  79. Prestiżowe destynacje narciarskie – które stoki warto odwiedzić?
  80. Grupa PGE pozostaje sponsorem tytularnym najlepszej żużlowej ligi świata!
  81. Piękno warte miliony – najdroższe rasy koni na świecie
  82. PKN ORLEN na dłużej w Formule 1. Państwowa spółka pozostanie Sponsorem Tytularnym zespołu Alfa Romeo
  83. Pogoń Szczecin z nagrodą „Społecznej Odpowiedzialności Biznesu”
  84. Wirtualna Polska Media S.A. na dłużej Oficjalnym Partnerem Medialnym PGNiG Superligi
  85. Ekstraklasa S.A. rozpoczęła poszukiwania partnera do obsługi ligowego serwisu OTT
  86. Jak optymalnie dobrać rakietę do padla?
  87. Telewizyjna ekspansja Ekstraklasy. Nowe umowy na transmisje międzynarodowe już ratyfikowane
  88. LOTTO partnerem głównym koszykarskiego Pucharu Polski i Konkursu Wsadów
  89. Wypoczynek na najwyższym poziomie. Czym St. Moritz przyciąga biznesmenów?
  90. Sprzęt pod biurko – sposób na aktywność w godzinach pracy
  91. 50 Najbardziej Wpływowych Ludzi w Polskim Sporcie – Robert Lewandowski na szczycie zestawienia!
  92. Branżowe turnieje w halowej piłce nożnej przełożone
  93. Luksusowe jachty – specjalność polskich zakładów
  94. Jak zacząć grać w golfa i ile to kosztuje?
  95. Nowa Rada Nadzorcza spółki Ekstraklasa S.A. Dariusz Mioduski na stanowisku przewodniczącego
  96. Business Tennis League – największa amatorska liga tenisowa dla firm
  97. Najbogatsi właściciele klubów sportowych
  98. Tenis, wędkarstwo, surfing – jak spędzają wolny czas najbogatsi Polacy?
  99. Co trzeba wiedzieć przed rozpoczęciem gry w padla?
  100. Golf, bocce, polo – vipowskie sporty, które uprawia coraz więcej Polaków
  101. Chiński potentat rynku e-commerce nowym partnerem Lecha Poznań!
  102. „Aktywna przerwa w pracy” – najlepsza fizjoprofilaktyka dla pracowników biurowych
  103. Branżowe turnieje piłkarskie zyskują na popularności
  104. 16. Gala Nagród Biznesu Sportowego: Specjalne wyróżnienie dla Polskiego Związku Tenisowego
  105. Benefit Systems odnotował znaczące straty. Polacy coraz częściej rezygnują z kart MultiSport
  106. Międzynarodowy broker głównym sponsorem Legii Warszawa!
  107. Pride of Poland 2020: Polska klacz wylicytowana za 1,25 mln euro!

Analizy przeprowadzone przez renomowaną firmę badawczą Sponsoring Insight wykazały, że wpływy PKO Banku Polskiego z tytułu sponsorowania Ekstraklasy wzrosły na przestrzeni minionego roku aż o 30 procent. W okresie od 16 marca 2020 do 15 marca 2021 roku partner tytularny najwyższej klasy rozgrywek piłkarskich w naszym kraju wzbogacił się o prawie 321 mln zł w postaci ekwiwalentu reklamowego. Duży progres nastąpił również w liczbie publikacji mediowych na temat banku w odniesieniu do Ekstraklasy oraz zasięgach notowanych w mediach społecznościowych.

Z każdym kolejnym rokiem PKO Bank Polski uzyskuje coraz wyższe profity z umowy sponsoringu tytularnego PKO BP Ekstraklasy. Wspomniany na wstępie wzrost z 245 mln zł do blisko 321 mln zł to duży finansowy sukces spółki zarządzanej przez Zbigniewa Jagiełłę, zwłaszcza w obliczu zawieszenia rozgrywek na wiosnę ubiegłego roku oraz mniejszej liczby kolejek przed zbliżającą się reorganizacją ligi.

Zwiększenie wartości ekwiwalentu reklamowego dla banku jako tytularnego sponsora PKO BP Ekstraklasy nastąpiło na wszystkich najważniejszych polach – w prasie (+101%), internecie (+96%) oraz social mediach (+68%). Intensyfikacja publikacji we wszystkich mediach na temat polskiej elity piłkarskiej przyczyniła się również do znaczącego wzrostu zasięgów kanałów online Ekstraklasy (YouTube, Facebook, Twitter, Instagram), na czym skorzystali też sponsorzy ligi.

„Minione 12 miesięcy, czyli rok pandemii, były pod każdym względem inne niż jakikolwiek poprzedni, ale w tej trudnej sytuacji radzimy sobie z wyzwaniami. Utrzymanie współpracy ze sponsorami, zwłaszcza głównymi, mimo zupełnie nowych warunków i zmian w rozgrywkach, było jednym z sukcesów. Dziękujemy za to naszym partnerom i odwdzięczamy się wymiernymi korzyściami, które przynosi współpraca z Ekstraklasą. Jak widać, także w sytuacji kryzysowej związanej z pandemią oraz przy mniejszej aż o 48 liczbie meczów, potrafimy wypracować realne korzyści dla sponsorów, zapewniając im dodatkowe możliwości prezentacji w naszych kanałach” – mówi Marcin Mikucki, Dyrektor Departamentu Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży Ekstraklasa S.A.

Jak wynika z wyliczeń firmy badawczej Sponsoring Insight, PKO Bank Polski jako partner tytularny Ekstraklasy w czasie trwania pandemii koronawirusa (od 16 marca 2020 do 15 marca 2021) uzyskał ekwiwalent reklamowy na poziomie 172 mln zł w prasie, około 117 mln zł w telewizji, a także ponad 23 mln zł w mediach internetowych, 6 mln zł w social mediach (bez kanałów własnych ESA) oraz 2,8 ml zł w radiu.

„Jako PKO Bank Polski jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników naszej współpracy z najpopularniejszą ligą sportową w kraju. To niezwykle ważne, że długoterminowy projekt, jakim stała się dla nas kooperacja z Ekstraklasą, od razu zyskała status wymiernego modelu marketingowego. W roku pandemii, gdy załamało się wiele dziedzin życia, a i futbol uległ bezprecedensowemu zatrzymaniu się, wspólna wytężona praca zadecydowała o wznowieniu rozgrywek i ich dokończeniu we wcześniej zaplanowanej formule. Udowodniliśmy, że w czasie nadzwyczajnego kryzysu silny państwowy podmiot i największy bank w Polsce w Polsce jest bezpiecznym partnerem, na którego można liczyć. Ponadto, pandemia bynajmniej nie sprawiła, że zrezygnowaliśmy z całego szeregu podejmowanych marketingowych i medialnych działalności. Nasze przywiązanie do marki oznacza codzienną współpracę z najlepszymi klubami w Polsce. Największe serwisy sportowe chętnie korzystają z przygotowywanych przez nas materiałów. Razem z Canal Plus stworzyliśmy jeden z najciekawszych programów publicystycznych „Wysoki Pressing”, który nadawany jest z PKO Rotunda z udziałem najlepszych dziennikarzy piłkarskich w kraju” – komentuje Mariusz Chłopik, Dyrektor Biura Ekstraklasy i Gamingu w PKO Bank Polski.

PKO Bank Polski od momentu nawiązania współpracy z Ekstraklasą intensywnie promuje także ligowe rozgrywki we własnych kanałach mediów społecznościowych „Grajmy Razem”. Jak dowodzą wyniki badań instytutu ARC Rynek i Opinie z 2019 roku, firmy angażujące się w ten sposób w popularyzację i wspieranie sportu zyskują w oczach kibiców, klubów, jak również mediów.

„Szczególnie w trakcie pandemii jeszcze mocniej chcemy wypełnić lukę powstałą w wyniku obowiązujących obostrzeń i pokazywać, jak wygląda liga od kuchni, przybliżać życie i kariery zawodników PKO Banku Polskiego Ekstraklasy. Dzięki wykorzystaniu kanałów “Grajmy Razem” docieramy do coraz większej grupy kibiców, która przyzwyczaiła się, że regularnie otrzymuje od nas content na najwyższym merytorycznym poziomie. Jednym z naszych podstawowych celów jest jeszcze trwalsze związanie kibiców z własnymi klubami. Stąd nasz projekt Oficjalnych Kart Ekstraklasy, których wydaliśmy ponad 50 tysięcy sztuk. Sztandarowym pomysłem był także Program Partnerski skierowany do kibiców oraz klubów piłkarskich, które zyskiwały środki finansowe dzięki promowaniu produktów bankowych przez sympatyków swoich drużyn” – wyjaśnia Chłopik.

Obecnie profile SM wszystkich klubów rywalizujących w Ekstraklasie oraz oficjalne kanały ligi skupiają około 6 mln użytkowników. Liczba ta w niedługim czasie powinna się jeszcze powiększyć za sprawą najnowszego konta na platformie TikTok (aktualnie ponad 5 tysięcy obserwujących i ok. 4 mln wyświetleń materiałów wideo).

„Motorem tych wzrostów są przede wszystkim atrakcyjne treści wideo dotyczące bieżącego sezonu – skróty, najciekawsze akcje, bramki, najbardziej widowiskowe zagrania. Te formaty przyciągają uwagę, wywołują emocje i reakcje fanów. Dodajemy tych materiałów coraz więcej, bo wiemy, że kibice tego oczekują i ten trend będzie się coraz bardziej umacniał. Jednocześnie bogaty kontent wideo na naszych profilach w social mediach umożliwia organizowanie wspólnie ze sponsorami ciekawych i angażujących akcji specjalnych. Z PKO Bankiem Polskim przeprowadziliśmy jak dotąd kilka dużych programów dla kibiców, w tym Oficjalny Quiz Ekstraklasy oraz siedem mniejszych konkursów tego typu. Łącznie pozwoliły one dotrzeć do 5,3 mln osób poprzez Facebooka i Twittera, z czego same posty wideo przyniosły zasięg ponad 1,5 mln. A mówimy tylko o korzyściach, jakie przynosi współpraca i obecność na głównych kanałach samej Ekstraklasy. Trzeba także pamiętać o dodatkowych zasięgach, jakie w swoich kanałach zapewniają same kluby i ich społeczności” – podsumowuje Mikucki.

@ekstraklasaorg

Nowe zasady gry ⚽ ##ekstraklasa ##poland ##dlaciebie ##dc ##fyp ##coronavirus ##newrules ##rulesofsurvival ##siedzęwdomu ##zostańwdomu ##stayathome ##missyou

♬ Lottery – K CAMP

Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Mateusz Świst
Profesjonalny dziennikarz z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w zakresie digital media. Uczestniczył we wprowadzaniu na rynek wielu serwisów branżowych, m.in. Horeca Business Club, NaszFutbol.com czy iGol.pl. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Prywatnie miłośnik szeroko pojętego sportu, alternatywnej muzyki oraz eksplorator przyrody.

0 Komentarzy

Napisz komentarz