Polecamy

Branża fitness po pandemii – jak wygląda ich sytuacja?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Pandemia dotknęło niemal każdego sektora gospodarki. Wśród najbardziej poszkodowanych zdaje się być branża fitness, której straty będzie trzeba odrabiać przez następne 5–7 lat.

Polska posiada jeden z największych rynków fitness w Europie. Przed pandemią uplasowaliśmy się na miejscu siódmym. W konsekwencji gospodarka kraju miała z tej branży roczny przychód w wysokości około 4 mld złotych. W wyniku pandemii koronawirusa straty zaledwie za zeszły 2020 rok wyniosły 12–15 mld zł.

Tarcze antykryzysowe zaoferowane przez rząd okazały się niewystarczające. Wielu placówkom groziło bankructwo. W tej sytuacji niemała część z nich postanowiła się otworzyć, nawet pomimo trwających jeszcze wówczas obostrzeń. Była to sytuacja być albo nie być.

Eksperci ostrzegają, że w wyniku przeobrażeń spowodowanych pandemią, do sektora mogą wkroczyć giganci, którzy zmonopolizują i zdestabilizują dobrze działający rynek. W efekcie wiele mniejszych przedsiębiorstw upadnie, a ceny pójdą do góry.

Zdjęcie główne: Karolina Grabowska/pexels.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Bukmacherzy mocniej inwestują w polski futbol. Motor Lublin i Widzew Łódź z nowymi sponsorami!
Bukmacherzy mocniej inwestują w polski futbol. Motor Lublin i Widzew Łódź z nowymi sponsorami!
Widzew Łódź i Motor Lublin zawarły nowe umowy z legalnymi bukmacherami - Noblebet i forBET. Ta druga firma przedłużyła też współpracę z wicemistrzem Polski, Rakowem Częstochowa. „Sukcesy naszego klubu były możliwe m.in. dzięki współpracy z zakładami bukmacherskimi forBET” – powiedział prezes Rakowa, Wojciech Cygan.
Lewandowski wchodzi w gaming. Jego pomysł będzie kosztował krocie!
Lewandowski wchodzi w gaming. Jego pomysł będzie kosztował krocie!
Robert Lewandowski angażuje się w świat gamingu! Czy limitowane pady z ikoną RL9 podbiją rynek?
Grupa Amica przeciera szlaki i stawia na żeński futbol zagraniczny w najlepszym wydaniu
Grupa Amica przeciera szlaki i stawia na żeński futbol zagraniczny w najlepszym wydaniu
Sponsorskie umowy podpisano z dwoma najpopularniejszymi klubami kobiecej piłki nożnej w Europie.
Ostatnie wpisy