Polecamy

Sportowe akcesoria firmowe – co warto mieć?

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Twoja firma organizuje maraton? A może chcesz zachęcić pracowników do uprawiania sportu ponieważ jako działalność bierzecie udział w wydarzeniu dotyczącym zdrowego stylu życia? Pamiętaj, że takie eventy są doskonałą okazją na promocję Twojego biznesu!

Postaraj się nawiązać współpracę z organizatorami wydarzenia

Jeśli nie jest pomysłodawcą i gospodarzem eventu, w którym chcesz wziąć udział jako przedstawiciel swojej firmy, postaraj się skontaktować z organizatorami i zaproponuj swoją pomoc. To może być wsparcie finansowe, patronat medialny albo wsparcie wolontariuszami. Mając możliwość udzielenia tego typu pomocy, zyskujesz również prawo do umieszczenia logo swojej firmy na banerach reklamowych czy ulotkach promujących wydarzenie. To ważny element budowania pozytywnego wizerunku firmy i pokazywania swojego zaangażowania w promowanie zdrowego stylu życia. W dodatku ludzie zazwyczaj są wzrokowcami, dzięki czemu Twoje logo może zapaść im w pamięć, kiedy zobaczą je podczas brania udziału w evencie.

Zapewnij swoim pracownikom sportowe akcesoria

Jeśli w wydarzeniu biorą udział Twoim pracownicy, zadbaj, by wyróżniali się z tłumu dodatkami, które będą zawierać logo lub nazwę Twojej firmy. To mogą być na przykład smycze z własnym nadrukiem, naszywki na koszulkach, ubrania lub czapki z daszkiem z emblematami czy akcesoria takie jak bidony na wodę. Tego typu przedmioty mają dużą szansę zwrócić uwagę osób spoza Twojej firmy, biorących udział w evencie, dzięki czemu rośnie szansa na zdobycie przez Ciebie potencjalnych klientów. W ten sposób przekazujesz również ludziom nieznającym Twojej działalności informacje o swoim podejściu do pracowników – między innymi dbaniu o ich styl życia i aktywnym promowaniu uprawiania sportu.

Zadbaj o oprawę wydarzenia, które organizujesz

Jeśli to Ty jesteś gospodarzem imprezy, postaw na promocję swojej firmy nie tylko poprzez otoczkę wydarzenia, ale również upominki dla jego uczestników. Personalne podejście jest bardzo ważne i może na długo zapaść w pamięć osobom, które wezmą udział w evencie. W dodatku, tego typu gadżet nie musi być wcale drogi i najlepiej, gdyby bezpośrednio wiązał się z eventem. Przykładem dobrego upominku dla uczestników są plastrony sportowe, na których możesz umieścić logo swojej firmy, hasło wydarzenia i jego datę. Dzięki temu osoby wracające w przyszłości do eventu, będą mieć pozytywne skojarzenia z Twoją działalnością i być może skorzystają z jej usług lub produktów.

Zdjęcie główne: pexels.com/RUN 4 FFWPU

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Kongres Sport Biznes Polska – nowe forum współpracy i fachowej wiedzy
Kongres Sport Biznes Polska – nowe forum współpracy i fachowej wiedzy
W listopadzie ubiegłego roku powołano do życia Stowarzyszenie Sport Biznes Polska. Jaki jest cel stowarzyszenia i kiedy odbędzie się ich pierwszy kongres?
Międzynarodowy broker głównym sponsorem Legii Warszawa!
Międzynarodowy broker głównym sponsorem Legii Warszawa!
Legia Warszawa dołączyła do grona partnerów biznesowych międzynarodowego brokera Plus500, który jest również sponsorem Atlético Madryt czy BSC Young Boys. Umowa potrwa co najmniej 2 lata.
Luksusowe jachty – specjalność polskich zakładów
Luksusowe jachty – specjalność polskich zakładów
W Polsce produkuje się średnio 20 tysięcy jachtów rocznie, które kupują ludzie z całego świata. Wśród ich posiadaczy można wymienić między innymi żyjącą legendę tenisa Rafaela Nadala.
Ostatnie wpisy