Polecamy

Sport straci na cenach energii! Tak źle nie było od dawna

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Systematyczny wzrost cen energii elektrycznej coraz bardziej daje się we znaki branży sportowej. Jak radzą sobie przedsiębiorcy w tym trudnym czasie?

Rosnące ceny surowców to pokłosie wojny w Ukrainie. Wyraźne podwyżki nie ominęły energii elektrycznej, która stanowi kluczowy element prawidłowego funkcjonowania biznesu. Wszystko wskazuje na to, że w nadchodzących miesiącach stratna na cenach prądu może być jedna z najpotężniejszych branż na świecie – sport.

Treningi przeprowadzane na nowoczesnych obiektach, wydarzenia gromadzące tysiące fanów, a nawet konserwacja stadionów i hal sportowych – to wszystko wymaga naprawdę niebagatelnego zużycia energii elektrycznej. A ceny wzrastają w zawrotnym tempie i ani myślą się zatrzymać. Niektóre duże firmy ze świata sportu reagują już teraz, aby zawczasu przygotować się na kryzys energetyczny.

Świetny przykład stanowią władze PKO BP Ekstraklasy, które postanowiły pomóc klubom występującym na najwyższym szczeblu w przetrwaniu ciężkich miesięcy. Wśród wielu propozycji pojawił się pomysł, żeby dokonać zmian w harmonogramie meczów i zrezygnować ze spotkań rozgrywanych o godz. 20 – w ten sposób można będzie zaoszczędzić na oświetleniu.

Zdj. główne: Pascal Müller/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

czternaście − dwa =

Rekomendowane
Światowy potentat elektroniczny oficjalnym sponsorem Mistrzostw Świata w Katarze
Światowy potentat elektroniczny oficjalnym sponsorem Mistrzostw Świata w Katarze
Firma Hisense po raz drugi z rzędu została oficjalnym sponsorem mistrzostw świata w piłce nożnej. „Ciągłe inwestycje w światowej klasy wydarzenia sportowe są wyrazem determinacji Hisense, aby stać się marką globalną” – mówi Jia Shaoqian, dyrektor generalny Hisense Group.
PGE pozostanie sponsorem tytularnym Stadionu Narodowego w Warszawie
PGE pozostanie sponsorem tytularnym Stadionu Narodowego w Warszawie
PGE oraz spółka PL.2012+ przedłużyły wygasającą w połowie lutego umowę sponsoringu tytularnego największego stadionu w Polsce. „Z naszych badań wynika, że umowa sponsoringowa PGE Narodowego jest bardzo efektywna i chcemy ją kontynuować” - powiedział prezes Grupy PGE, Wojciech Dąbrowski.
Jak pasja do sportu może inspirować innowacyjne strategie marketingowe?
Jak pasja do sportu może inspirować innowacyjne strategie marketingowe?
Zrozum, jak sportowa pasja może stać się źródłem innowacyjnych pomysłów w dziedzinie marketingu, łącząc emocje i zaangażowanie z kreatywnymi strategiami.
Ostatnie wpisy