Polecamy

Światowy potentat elektroniczny oficjalnym sponsorem Mistrzostw Świata w Katarze

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Chińskie przedsiębiorstwo elektroniczne Hisense nawiązało współpracę z FIFA, na mocy której uzyskało status oficjalnego sponsora Mistrzostw Świata 2022 w Katarze. Logotyp producenta wysokiej klasy sprzętu AGD będzie widoczny nie tylko na mundialowych arenach, ale także w globalnych kampaniach reklamowych.

Początki biznesowej kooperacji Hisense z FIFA sięgają 2017 roku, a więc okresu jeszcze sprzed Mistrzostw Świata w Rosji. Z tego tytułu potentat z Qingdao odniósł wiele korzyści. Badania wykazały bowiem, że sponsorowanie prestiżowego turnieju MŚ 2018, podczas którego triumfowała reprezentacja Francji, zwiększyło świadomość marki Hisense TV na krajowym rynku aż o 12%, zaś globalnie o 6% (najwięcej w Wielkiej Brytanii, Francji, Kanadzie, Rosji i Hiszpanii).

„Z wielką przyjemnością witam Hisense na pokładzie jako oficjalnego sponsora mistrzostw świata w piłce nożnej. Cieszymy się, że możemy współpracować z tą szanowaną na całym świecie marką, która również zyskuje coraz większą rozpoznawalność na rynku sportowym. FIFA i Hisense koncentrują się na technologii, innowacjach i zapewnieniu ludziom jak najlepszych wrażeń. Jestem przekonany, że ta współpraca będzie wspierać globalne cele obu organizacji i przyczyni się do sukcesu tego, co z pewnością będzie niesamowitym wydarzeniem w przyszłym roku” – powiedział Sekretarz Generalny FIFA, Fatma Samoura.

Przed rozpoczęciem przyszłorocznego mundialu firma Hisense zamierza dodatkowo zaprezentować klientom autorski program wideo na żądanie. Za pośrednictwem specjalnej platformy użytkownicy otrzymają dostęp do materiałów z poprzednich Mistrzostw Świata, dostarczanych przy zastosowaniu zintegrowanego, inteligentnego programu VIDAA.

„Ciągłe inwestycje w światowej klasy wydarzenia sportowe są wyrazem determinacji Hisense, aby stać się marką globalną. Pomagają Hisense w budowaniu silniejszych relacji z klientami na całym świecie i przyspieszają proces globalizacji firmy. Tworzą również solidne podstawy dla Hisense, aby konkurować z najbardziej innowacyjnymi i wiodącymi markami na świecie, aby stać się również wiodącą marką globalną” – podkreślił Jia Shaoqian, dyrektor generalny Hisense Group.

Hisense to obecnie jeden ze światowych liderów w segmencie electronics & home appliances. Firma posiada imponujący kompleks złożony z 16 parków przemysłowych oraz 16 centrów badawczo-rozwojowych i zatrudnia już ponad 90 tysięcy pracowników w różnych częściach świata. Specjalizuje się w produkcji sprzętu AGD, opracowywaniu inteligentnych systemów informatycznych oraz nowoczesnych usług z zakresu elektroniki użytkowej, a jej produkty trafiają do ponad 160 krajów.

Zdjęcie wyróżniające: David Lidstrom / Contributor via Getty Images Europe

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

4 × cztery =

Rekomendowane
Polskie firmy, które zawojowały rynek odzieży sportowej
Polskie firmy, które zawojowały rynek odzieży sportowej
4F, Outhorn, Brubeck - poznaj najpopularniejsze polskie marki odzieży sportowej, które znane są już także poza granicami naszego kraju.
Branża fitness po pandemii – jak wygląda ich sytuacja?
Branża fitness po pandemii – jak wygląda ich sytuacja?
Czy branża fitness odbuduje się po pandemii? Przesłanki są niepokojące!
PKN ORLEN przedłużył partnerstwo strategiczne z PKOl o kolejne cztery lata
PKN ORLEN przedłużył partnerstwo strategiczne z PKOl o kolejne cztery lata
PKN ORLEN przedłużył umowę partnerstwa strategicznego z PKOl do Igrzysk Olimpijskich w 2024 roku. „W ciągu ostatnich trzech lat zaangażowanie PKN ORLEN we wsparcie polskich sportowców zwiększyło się o 100 procent” - zaznacza prezes Daniel Obajtek.
Ostatnie wpisy