Polecamy

Światowy potentat elektroniczny oficjalnym sponsorem Mistrzostw Świata w Katarze

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Chińskie przedsiębiorstwo elektroniczne Hisense nawiązało współpracę z FIFA, na mocy której uzyskało status oficjalnego sponsora Mistrzostw Świata 2022 w Katarze. Logotyp producenta wysokiej klasy sprzętu AGD będzie widoczny nie tylko na mundialowych arenach, ale także w globalnych kampaniach reklamowych.

Początki biznesowej kooperacji Hisense z FIFA sięgają 2017 roku, a więc okresu jeszcze sprzed Mistrzostw Świata w Rosji. Z tego tytułu potentat z Qingdao odniósł wiele korzyści. Badania wykazały bowiem, że sponsorowanie prestiżowego turnieju MŚ 2018, podczas którego triumfowała reprezentacja Francji, zwiększyło świadomość marki Hisense TV na krajowym rynku aż o 12%, zaś globalnie o 6% (najwięcej w Wielkiej Brytanii, Francji, Kanadzie, Rosji i Hiszpanii).

„Z wielką przyjemnością witam Hisense na pokładzie jako oficjalnego sponsora mistrzostw świata w piłce nożnej. Cieszymy się, że możemy współpracować z tą szanowaną na całym świecie marką, która również zyskuje coraz większą rozpoznawalność na rynku sportowym. FIFA i Hisense koncentrują się na technologii, innowacjach i zapewnieniu ludziom jak najlepszych wrażeń. Jestem przekonany, że ta współpraca będzie wspierać globalne cele obu organizacji i przyczyni się do sukcesu tego, co z pewnością będzie niesamowitym wydarzeniem w przyszłym roku” – powiedział Sekretarz Generalny FIFA, Fatma Samoura.

Przed rozpoczęciem przyszłorocznego mundialu firma Hisense zamierza dodatkowo zaprezentować klientom autorski program wideo na żądanie. Za pośrednictwem specjalnej platformy użytkownicy otrzymają dostęp do materiałów z poprzednich Mistrzostw Świata, dostarczanych przy zastosowaniu zintegrowanego, inteligentnego programu VIDAA.

„Ciągłe inwestycje w światowej klasy wydarzenia sportowe są wyrazem determinacji Hisense, aby stać się marką globalną. Pomagają Hisense w budowaniu silniejszych relacji z klientami na całym świecie i przyspieszają proces globalizacji firmy. Tworzą również solidne podstawy dla Hisense, aby konkurować z najbardziej innowacyjnymi i wiodącymi markami na świecie, aby stać się również wiodącą marką globalną” – podkreślił Jia Shaoqian, dyrektor generalny Hisense Group.

Hisense to obecnie jeden ze światowych liderów w segmencie electronics & home appliances. Firma posiada imponujący kompleks złożony z 16 parków przemysłowych oraz 16 centrów badawczo-rozwojowych i zatrudnia już ponad 90 tysięcy pracowników w różnych częściach świata. Specjalizuje się w produkcji sprzętu AGD, opracowywaniu inteligentnych systemów informatycznych oraz nowoczesnych usług z zakresu elektroniki użytkowej, a jej produkty trafiają do ponad 160 krajów.

Zdjęcie wyróżniające: David Lidstrom / Contributor via Getty Images Europe

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

osiemnaście − sześć =

Rekomendowane
Rozpoznawanie i skuteczne metody leczenia ADHD u dzieci – kompleksowe podejście terapeutyczne
Rozpoznawanie i skuteczne metody leczenia ADHD u dzieci – kompleksowe podejście terapeutyczne
Poznaj skuteczne strategie leczenia ADHD u dzieci. Kompleksowe podejście terapeutyczne do wspierania najmłodszych pacjentów z ADHD.
Galopem po zwycięstwo – jakie parametry powinien posiadać dobry koń do gry w polo?
Galopem po zwycięstwo – jakie parametry powinien posiadać dobry koń do gry w polo?
Polo – najdroższy sport na świecie. Jaki koń będzie odpowiedni do królewskiej gry?
Jak efektywnie trenować kalistenikę bez opuszczania domu?
Jak efektywnie trenować kalistenikę bez opuszczania domu?
Zdobądź umiejętności kalisteniki bez wychodzenia z domu! Nasz artykuł dostarczy Ci praktycznych wskazówek i technik, które pomogą Ci osiągnąć efekty treningowe z wykorzystaniem jedynie własnej masy ciała.
Ostatnie wpisy