Polecamy

Światowy potentat elektroniczny oficjalnym sponsorem Mistrzostw Świata w Katarze

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Chińskie przedsiębiorstwo elektroniczne Hisense nawiązało współpracę z FIFA, na mocy której uzyskało status oficjalnego sponsora Mistrzostw Świata 2022 w Katarze. Logotyp producenta wysokiej klasy sprzętu AGD będzie widoczny nie tylko na mundialowych arenach, ale także w globalnych kampaniach reklamowych.

Początki biznesowej kooperacji Hisense z FIFA sięgają 2017 roku, a więc okresu jeszcze sprzed Mistrzostw Świata w Rosji. Z tego tytułu potentat z Qingdao odniósł wiele korzyści. Badania wykazały bowiem, że sponsorowanie prestiżowego turnieju MŚ 2018, podczas którego triumfowała reprezentacja Francji, zwiększyło świadomość marki Hisense TV na krajowym rynku aż o 12%, zaś globalnie o 6% (najwięcej w Wielkiej Brytanii, Francji, Kanadzie, Rosji i Hiszpanii).

„Z wielką przyjemnością witam Hisense na pokładzie jako oficjalnego sponsora mistrzostw świata w piłce nożnej. Cieszymy się, że możemy współpracować z tą szanowaną na całym świecie marką, która również zyskuje coraz większą rozpoznawalność na rynku sportowym. FIFA i Hisense koncentrują się na technologii, innowacjach i zapewnieniu ludziom jak najlepszych wrażeń. Jestem przekonany, że ta współpraca będzie wspierać globalne cele obu organizacji i przyczyni się do sukcesu tego, co z pewnością będzie niesamowitym wydarzeniem w przyszłym roku” – powiedział Sekretarz Generalny FIFA, Fatma Samoura.

Przed rozpoczęciem przyszłorocznego mundialu firma Hisense zamierza dodatkowo zaprezentować klientom autorski program wideo na żądanie. Za pośrednictwem specjalnej platformy użytkownicy otrzymają dostęp do materiałów z poprzednich Mistrzostw Świata, dostarczanych przy zastosowaniu zintegrowanego, inteligentnego programu VIDAA.

„Ciągłe inwestycje w światowej klasy wydarzenia sportowe są wyrazem determinacji Hisense, aby stać się marką globalną. Pomagają Hisense w budowaniu silniejszych relacji z klientami na całym świecie i przyspieszają proces globalizacji firmy. Tworzą również solidne podstawy dla Hisense, aby konkurować z najbardziej innowacyjnymi i wiodącymi markami na świecie, aby stać się również wiodącą marką globalną” – podkreślił Jia Shaoqian, dyrektor generalny Hisense Group.

Hisense to obecnie jeden ze światowych liderów w segmencie electronics & home appliances. Firma posiada imponujący kompleks złożony z 16 parków przemysłowych oraz 16 centrów badawczo-rozwojowych i zatrudnia już ponad 90 tysięcy pracowników w różnych częściach świata. Specjalizuje się w produkcji sprzętu AGD, opracowywaniu inteligentnych systemów informatycznych oraz nowoczesnych usług z zakresu elektroniki użytkowej, a jej produkty trafiają do ponad 160 krajów.

Zdjęcie wyróżniające: David Lidstrom / Contributor via Getty Images Europe

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

cztery × 1 =

Rekomendowane
Dlaczego warto zainwestować w AB Wheel do swojego domowego zestawu fitness?
Dlaczego warto zainwestować w AB Wheel do swojego domowego zestawu fitness?
W tym artykule przedstawimy zalety tego urządzenia oraz dlaczego warto je włączyć do swojego domowego zestawu fitness.
Marihuana medyczna a występy sportowców w zawodach
Marihuana medyczna a występy sportowców w zawodach
Debata na temat wpływu marihuany medycznej na wyniki i zdrowie sportowców trwa, angażując lekarzy, trenerów oraz samych zawodników. 
Jakie korzyści biznesowe może przynieść sponsoring sportowy?
Jakie korzyści biznesowe może przynieść sponsoring sportowy?
Dowiedz się, jak strategiczne podejście do sponsoringu sportowego może przynieść korzyści takie jak wzrost świadomości marki, budowanie pozytywnego wizerunku oraz zwiększenie sprzedaży w Twojej firmie.
Ostatnie wpisy