Polecamy

PKO Bank Polski i marka LOTTO pozostaną sponsorami piłkarskiej Ekstraklasy

Potrzebujesz ok. 5 min. aby przeczytać ten wpis

PKO Bank Polski prolongował w tym miesiącu umowę ze spółką Ekstraklasa S.A. i do końca sezonu 2022/23 pozostanie partnerem tytularnym najwyższej klasy rozgrywkowej w naszym kraju. Współpracę z Ekstraklasą w rozszerzonym zakresie będzie również kontynuować Totalizator Sportowy i jego marka LOTTO. Oba kontrakty sponsorskie zostały podpisane na okres dwóch lat, a ich łączna wartość jest wyższa od poprzednich.

PKO Bank Polski i Ekstraklasa grają do jednej bramki

Nowa kampania PKO Bank Polski Ekstraklasy zostanie zainaugurowana w piątek 23 lipca i będzie pierwszą w XXI wieku, w której do rywalizacji przystąpi aż 18 drużyn. Na przestrzeni 34 ligowych kolejek dojdzie zatem do 306 spotkań w systemie mecz i rewanż. Zmianie nie ulegnie natomiast oficjalna nazwa rozgrywek, co jest efektem przedłużenia umowy z Ekstraklasą przez największy polski bank. Identyfikacja wizualna PKO BP będzie zatem nadal obecna podczas transmisji telewizyjnych, na stadionach krajowej elity piłkarskiej oraz w social mediach, gdzie będą organizowane liczne akcje marketingowe. W planach jest również rozwój projektów „PKO Bank Polski Grajmy Razem” i „Kanapa Kibica” oraz dalsze nagradzanie najlepszych piłkarzy młodego pokolenia.

„Ogromnie cieszymy się, że obaj nasi najwięksi partnerzy postanowili zostać z nami na kolejne dwa lata. Przeszliśmy razem przez najtrudniejszy okres w historii ligi, z wieloma ograniczeniami wynikających z pandemii i kilkumiesięczną grą przy pustych trybunach. Ten czas pokazał, że mimo trudności jesteśmy w stanie dostosować formułę świadczeń i wprowadzić nowe pomysły, tak by współpraca była dla naszych partnerów w pełni efektywna. Wymiernym potwierdzeniem tego jest 321 mln zł w postaci ekwiwalentu reklamowego, które wygenerowały w roku pandemii nasze rozgrywki na rzecz PKO Banku Polskiego. […] Przedłużenie kontraktów odbieramy jako wysoką ocenę wystawioną przez partnerów i wiarę w możliwości zapewnienia im jeszcze większej promocji. Planujemy już wspólnie wiele nowych projektów, eksponujących zarówno PKO Bank Polski, jak i markę LOTTO. Co ważne, nowe umowy zapewnią wyższe wpływy dla wszystkich klubów, a zespoły odnoszące sukcesy w europejskich pucharach mogą liczyć na dodatkowe środki od naszego sponsora tytularnego, po wejściu do fazy grupowej lub pucharowej” – skomentował Marcin Animucki, Prezes Zarządu Ekstraklasa S.A.

„Zapowiadaliśmy, że inwestycja w polską Ekstraklasę jest dla PKO Banku Polskiego projektem długoterminowym i dotrzymujemy danego słowa. Widzimy, w którym kierunku rozwija się nasza piłka nożna, dlatego nie możemy pozostać obojętni na wyzwania, przed jakimi stoimy zarówno pod kątem organizacyjnym, jak i czysto sportowym. Mamy wiele nowych pomysłów, które chcemy wraz z naszymi partnerami wprowadzić w życie. Jeszcze mocniej będziemy angażować się w popularyzację piłki młodzieżowej, a także zadbamy o szkolenie kadry menadżerskiej, by również na tym odcinku zmniejszać dystans do bogatszych krajów zachodu. Chcemy jeszcze mocniejszymi więzami łączyć kibiców z własnymi drużynami i całą ligą. […] Jesteśmy największym bankiem w Polsce, a ostatnie lata udowodniły, że mecenat jaki podjęliśmy nad krajowym futbolem był słuszną decyzją. Weryfikacją najtrudniejszą z możliwych okazała się pandemia COVID-19, ale razem z naszymi partnerami, Ekstraklasą S.A. oraz instytucjami rządowymi wypracowaliśmy mechanizmy, które uchroniły kluby przed problemami finansowymi. Mamy nadzieję, że ogłoszenie decyzji o przedłużeniu umowy PKO Banku Polskiego z Ekstraklasą na kolejne dwa lata, wraz z systematycznym otwieraniem się gospodarki, wpisze się w ogólnospołeczny optymizm, którego efektem będzie sukcesywny powrót – także na stadionach – do rzeczywistości sprzed pandemii” – dodał Zbigniew Jagiełło, Prezes Zarządu PKO Bank Polski.

Totalizator Sportowy rozszerza zakres sponsoringu Ekstraklasy

Strategicznym sponsorem PKO BP Ekstraklasy pozostanie także Totalizator Sportowy i jego flagowa marka LOTTO. W najbliższych dwóch latach państwowa spółka jeszcze mocniej zaangażuje się w promocję ligowych rozgrywek nad Wisłą – zwłaszcza w kanałach elektronicznych (oficjalna aplikacja Ekstraklasy, Fantasy Ekstraklasa). Dodatkowo już od startu sezonu 2021/22 w ramach współpracy z LOTTO zostanie utworzona nowa kategoria piłkarza miesiąca – „Numer Miesiąca”. Zdobywca największej liczby tego typu wyróżnień otrzyma na koniec sezonu nagrodę dla „Numeru Sezonu”.

„Historia wsparcia piłki nożnej przez Totalizator Sportowej sięga początków naszej spółki, która właśnie obchodzi jubileusz 65-lecia nieprzerwanej działalności. Jedną z najnowszych odsłon tej współpracy jest partnerstwo z Ekstraklasą S.A., które trwa już od sezonu 2014/2015. Jako partner główny Ekstraklasy w nadchodzącym sezonie chcemy być jeszcze bliżej polskich rozgrywek i kibiców. Wszyscy odczuwamy głód sportowych emocji i jestem przekonany, że mecze Ekstraklasy dostarczą kibicom wielu wrażeń” – zaznaczył Olgierd Cieślik, Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Jak zarządzać sklepem online na platformie PrestaShop?
Jak zarządzać sklepem online na platformie PrestaShop?
Odkryj sprawdzone metody zarządzania sklepem online z PrestaShop. Dowiedz się, jak efektywnie wykorzystać narzędzia tej platformy, by poprowadzić swój biznes do sukcesu.
Jak dostosować system CRM do standardów dostępności WCAG 2.1 – praktyczne wskazówki
Jak dostosować system CRM do standardów dostępności WCAG 2.1 – praktyczne wskazówki
Odkryj, jak dostosować system CRM do standardów dostępności WCAG 2.1. Poznaj praktyczne wskazówki, które ułatwią Ci ten proces.
Opublikowano ranking najbardziej wpływowych kobiet w polskim sporcie. Wysokie miejsca Lewandowskiej, Włodarczyk i Świątek
Opublikowano ranking najbardziej wpływowych kobiet w polskim sporcie. Wysokie miejsca Lewandowskiej, Włodarczyk i Świątek
Iga Świątek triumfowała w drugiej edycji rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Sporcie.
Ostatnie wpisy