1. Ile kosztuje żeglowanie po całym świecie?
  2. Najpopularniejsze przyrządy do treningu dłoni
  3. Rekordowe przychody dla sponsora tytularnego PKO BP Ekstraklasy
  4. Jak łączyć treningi z pracą zawodową na pełny etat?
  5. Jak wygląda finansowanie sportu przez spółki skarbu państwa?
  6. Odżywki dla e-sportowców – pomysł na biznes polskiej firmy
  7. Ewa Pajor dołączyła do Roberta Lewandowskiego. Polska piłkarka ambasadorką T-Mobile!
  8. Jazda z klasą – jak na przestrzeni lat ewoluował ubiór jeździecki?
  9. Pomysły na sportową integrację pracowników
  10. Królewski sport, królewskie gaże. Szachista też może zostać milionerem!
  11. Ile kosztuje wychowanie tenisowego mistrza?
  12. Słoweński nadawca nabył prawa do transmisji meczów PGNiG Superligi
  13. Fitting kijów golfowych – pierwszy krok do poprawy wyników
  14. „Polska liga bukmacherska”. Legalne zakłady bukmacherskie największym sponsorem klubów Ekstraklasy i I Ligi
  15. Prawnik, syn milionera, absolwent Harvardu – kim są ludzie, którzy rządzą światowym boksem?
  16. Szkółka narciarska lub snowboardowa – sprawdzony sposób na zimowy biznes
  17. Mecze piłkarskiej reprezentacji Polski na antenach TVP do 2028!
  18. Bliskowschodni kapitał zdominował współczesny futbol. Jacy sponsorzy widnieją na koszulkach najmocniejszych drużyn świata?
  19. Siłownia – dobry pomysł na własny biznes
  20. EMS – nowoczesna forma treningów
  21. Legalni bukmacherzy, którzy sponsorują polskie drużyny piłkarskie
  22. Największe kluby polo w Polsce
  23. Commercecon rozszerzył działania sponsoringu sportowego o rugby
  24. Czarter i leasing jachtów, czyli jak zarabiać na ekskluzywnych łodziach
  25. Federer i inni milionerzy. Którzy tenisiści zarobili najwięcej w 2020 roku?
  26. Jak założyć klub sportowy?
  27. Salesforce nowym partnerem technologicznym Legii Warszawa
  28. Masażery do karku i pleców – ukojenie dla mięśni podczas pracy przy komputerze
  29. Dlaczego wartość reklamowa Roberta Lewandowskiego jest nieproporcjonalna do sukcesów sportowych?
  30. Pierwszoligowe kluby piłkarskie ze wsparciem znaczących sponsorów
  31. Wydarzenia, które najmocniej wpłynęły na marketing w branży sportowej w 2020 roku
  32. Kultowe pola golfowe – marzenie każdego golfisty
  33. Iga Świątek polską ambasadorką marki Xiaomi!
  34. Żużlowy marketing po lubelsku. Jak Motor Lublin rozpromował miasto i zapracował na wyższą dotację
  35. Koszt utrzymania i treningu konia wyścigowego szlachetnej krwi
  36. PGE sponsorem tytularnym Dywizji Mistrzowskiej Polskiej Ligi Esportowej!
  37. Pierwsza Liga Piłkarska kontynuuje współpracę z Fortuną
  38. PGE pozostanie sponsorem tytularnym Stadionu Narodowego w Warszawie
  39. WTS Sparta Wrocław rozszerza współpracę z partnerami biznesowymi
  40. Kongres Sport Biznes Polska – nowe forum współpracy i fachowej wiedzy
  41. Były prezes Piasta Gliwice wszedł do zarządu Lechii Gdańsk
  42. Inwestycja w jacht na wynajem – czy to się opłaca?
  43. Biznesy Roberta Lewandowskiego – w co inwestuje najlepszy piłkarz świata?
  44. „Lechia najważniejszą sportową wizytówką Gdańska”. Miasto dofinansuje klub ogromną kwotą!
  45. ZPRP będzie miał nowego prezesa. Henryk Szczepański tymczasowo zastąpił Andrzeja Kraśnickiego
  46. Partnerzy Rakowa Częstochowa przedłużyli umowy sponsorskie
  47. Mocni sponsorzy angażują się we wspieranie żeńskich klubów siatkarskich
  48. Korzyści z gry w squasha, które przydadzą się w biznesie
  49. Polskie kluby żużlowe coraz atrakcyjniejsze w oczach sponsorów
  50. Iga Świątek zyskała mocnego sponsora. „Jestem szczęśliwa, że mam wsparcie tak poważnej firmy”
  51. Zmiany właścicielskie w Lechu Poznań. Piotr Rutkowski z pakietem większościowym
  52. E-sport – branża, w którą opłaca się inwestować
  53. Ergonomia pracy, czyli jak zwiększyć komfort pracy w biurze
  54. Energa będzie wspierać polski amp futbol przez kolejne trzy lata
  55. Nowy nadawca na Bałkanach pokaże mecze PKO Bank Polski Ekstraklasy
  56. PKN ORLEN przedłużył partnerstwo strategiczne z PKOl o kolejne cztery lata
  57. PepsiCo na dłużej partnerem strategicznym Legii Warszawa
  58. Małe akcesoria do ćwiczeń, które warto mieć przy sobie
  59. Rehasport przedłużył współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce
  60. Enea głównym sponsorem tytularnym koszykarskiego mistrza Polski
  61. Ekstraklasa wkracza na międzynarodową platformę sprzedaży praw mediowych!
  62. Robert Lewandowski triumfatorem plebiscytu na Najlepszego Sportowca Polski 2020. Nagrody specjalne dla PKN Orlen i Totalizatora Sportowego
  63. Joma zastąpiła 4F w roli sponsora technicznego ZPRP
  64. Nowe trendy w benefitach sportowych – czy niedługo dotrą do Polski?
  65. „Dołączamy do najlepszych. Najlepsi dołączają do nas” – Lewandowski nową twarzą 4F
  66. Zespół cieśni nadgarstka – jakie ćwiczenia pomogą zapobiec niedokrwieniu nerwów?
  67. Iga Świątek zostanie pierwszą w historii polską ambasadorką marki Rolex!
  68. Nie daj się przyspawać do blatu – zestaw praktycznych ćwiczeń dla pracowników biurowych
  69. Prestiżowe destynacje narciarskie – które stoki warto odwiedzić?
  70. Grupa PGE pozostaje sponsorem tytularnym najlepszej żużlowej ligi świata!
  71. Piękno warte miliony – najdroższe rasy koni na świecie
  72. PKN ORLEN na dłużej w Formule 1. Państwowa spółka pozostanie Sponsorem Tytularnym zespołu Alfa Romeo
  73. Pogoń Szczecin z nagrodą „Społecznej Odpowiedzialności Biznesu”
  74. Wirtualna Polska Media S.A. na dłużej Oficjalnym Partnerem Medialnym PGNiG Superligi
  75. Ekstraklasa S.A. rozpoczęła poszukiwania partnera do obsługi ligowego serwisu OTT
  76. Jak optymalnie dobrać rakietę do padla?
  77. Telewizyjna ekspansja Ekstraklasy. Nowe umowy na transmisje międzynarodowe już ratyfikowane
  78. LOTTO partnerem głównym koszykarskiego Pucharu Polski i Konkursu Wsadów
  79. Wypoczynek na najwyższym poziomie. Czym St. Moritz przyciąga biznesmenów?
  80. Sprzęt pod biurko – sposób na aktywność w godzinach pracy
  81. 50 Najbardziej Wpływowych Ludzi w Polskim Sporcie – Robert Lewandowski na szczycie zestawienia!
  82. Branżowe turnieje w halowej piłce nożnej przełożone
  83. Luksusowe jachty – specjalność polskich zakładów
  84. Jak zacząć grać w golfa i ile to kosztuje?
  85. Nowa Rada Nadzorcza spółki Ekstraklasa S.A. Dariusz Mioduski na stanowisku przewodniczącego
  86. Business Tennis League – największa amatorska liga tenisowa dla firm
  87. Najbogatsi właściciele klubów sportowych
  88. Tenis, wędkarstwo, surfing – jak spędzają wolny czas najbogatsi Polacy?
  89. Co trzeba wiedzieć przed rozpoczęciem gry w padla?
  90. Golf, bocce, polo – vipowskie sporty, które uprawia coraz więcej Polaków
  91. Chiński potentat rynku e-commerce nowym partnerem Lecha Poznań!
  92. „Aktywna przerwa w pracy” – najlepsza fizjoprofilaktyka dla pracowników biurowych
  93. Branżowe turnieje piłkarskie zyskują na popularności
  94. 16. Gala Nagród Biznesu Sportowego: Specjalne wyróżnienie dla Polskiego Związku Tenisowego
  95. Benefit Systems odnotował znaczące straty. Polacy coraz częściej rezygnują z kart MultiSport
  96. Międzynarodowy broker głównym sponsorem Legii Warszawa!
  97. Pride of Poland 2020: Polska klacz wylicytowana za 1,25 mln euro!
wtorek, 20 kwietnia, 2021
Banner Top
  1. Ile kosztuje żeglowanie po całym świecie?
  2. Najpopularniejsze przyrządy do treningu dłoni
  3. Rekordowe przychody dla sponsora tytularnego PKO BP Ekstraklasy
  4. Jak łączyć treningi z pracą zawodową na pełny etat?
  5. Jak wygląda finansowanie sportu przez spółki skarbu państwa?
  6. Odżywki dla e-sportowców – pomysł na biznes polskiej firmy
  7. Ewa Pajor dołączyła do Roberta Lewandowskiego. Polska piłkarka ambasadorką T-Mobile!
  8. Jazda z klasą – jak na przestrzeni lat ewoluował ubiór jeździecki?
  9. Pomysły na sportową integrację pracowników
  10. Królewski sport, królewskie gaże. Szachista też może zostać milionerem!
  11. Ile kosztuje wychowanie tenisowego mistrza?
  12. Słoweński nadawca nabył prawa do transmisji meczów PGNiG Superligi
  13. Fitting kijów golfowych – pierwszy krok do poprawy wyników
  14. „Polska liga bukmacherska”. Legalne zakłady bukmacherskie największym sponsorem klubów Ekstraklasy i I Ligi
  15. Prawnik, syn milionera, absolwent Harvardu – kim są ludzie, którzy rządzą światowym boksem?
  16. Szkółka narciarska lub snowboardowa – sprawdzony sposób na zimowy biznes
  17. Mecze piłkarskiej reprezentacji Polski na antenach TVP do 2028!
  18. Bliskowschodni kapitał zdominował współczesny futbol. Jacy sponsorzy widnieją na koszulkach najmocniejszych drużyn świata?
  19. Siłownia – dobry pomysł na własny biznes
  20. EMS – nowoczesna forma treningów
  21. Legalni bukmacherzy, którzy sponsorują polskie drużyny piłkarskie
  22. Największe kluby polo w Polsce
  23. Commercecon rozszerzył działania sponsoringu sportowego o rugby
  24. Czarter i leasing jachtów, czyli jak zarabiać na ekskluzywnych łodziach
  25. Federer i inni milionerzy. Którzy tenisiści zarobili najwięcej w 2020 roku?
  26. Jak założyć klub sportowy?
  27. Salesforce nowym partnerem technologicznym Legii Warszawa
  28. Masażery do karku i pleców – ukojenie dla mięśni podczas pracy przy komputerze
  29. Dlaczego wartość reklamowa Roberta Lewandowskiego jest nieproporcjonalna do sukcesów sportowych?
  30. Pierwszoligowe kluby piłkarskie ze wsparciem znaczących sponsorów
  31. Wydarzenia, które najmocniej wpłynęły na marketing w branży sportowej w 2020 roku
  32. Kultowe pola golfowe – marzenie każdego golfisty
  33. Iga Świątek polską ambasadorką marki Xiaomi!
  34. Żużlowy marketing po lubelsku. Jak Motor Lublin rozpromował miasto i zapracował na wyższą dotację
  35. Koszt utrzymania i treningu konia wyścigowego szlachetnej krwi
  36. PGE sponsorem tytularnym Dywizji Mistrzowskiej Polskiej Ligi Esportowej!
  37. Pierwsza Liga Piłkarska kontynuuje współpracę z Fortuną
  38. PGE pozostanie sponsorem tytularnym Stadionu Narodowego w Warszawie
  39. WTS Sparta Wrocław rozszerza współpracę z partnerami biznesowymi
  40. Kongres Sport Biznes Polska – nowe forum współpracy i fachowej wiedzy
  41. Były prezes Piasta Gliwice wszedł do zarządu Lechii Gdańsk
  42. Inwestycja w jacht na wynajem – czy to się opłaca?
  43. Biznesy Roberta Lewandowskiego – w co inwestuje najlepszy piłkarz świata?
  44. „Lechia najważniejszą sportową wizytówką Gdańska”. Miasto dofinansuje klub ogromną kwotą!
  45. ZPRP będzie miał nowego prezesa. Henryk Szczepański tymczasowo zastąpił Andrzeja Kraśnickiego
  46. Partnerzy Rakowa Częstochowa przedłużyli umowy sponsorskie
  47. Mocni sponsorzy angażują się we wspieranie żeńskich klubów siatkarskich
  48. Korzyści z gry w squasha, które przydadzą się w biznesie
  49. Polskie kluby żużlowe coraz atrakcyjniejsze w oczach sponsorów
  50. Iga Świątek zyskała mocnego sponsora. „Jestem szczęśliwa, że mam wsparcie tak poważnej firmy”
  51. Zmiany właścicielskie w Lechu Poznań. Piotr Rutkowski z pakietem większościowym
  52. E-sport – branża, w którą opłaca się inwestować
  53. Ergonomia pracy, czyli jak zwiększyć komfort pracy w biurze
  54. Energa będzie wspierać polski amp futbol przez kolejne trzy lata
  55. Nowy nadawca na Bałkanach pokaże mecze PKO Bank Polski Ekstraklasy
  56. PKN ORLEN przedłużył partnerstwo strategiczne z PKOl o kolejne cztery lata
  57. PepsiCo na dłużej partnerem strategicznym Legii Warszawa
  58. Małe akcesoria do ćwiczeń, które warto mieć przy sobie
  59. Rehasport przedłużył współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce
  60. Enea głównym sponsorem tytularnym koszykarskiego mistrza Polski
  61. Ekstraklasa wkracza na międzynarodową platformę sprzedaży praw mediowych!
  62. Robert Lewandowski triumfatorem plebiscytu na Najlepszego Sportowca Polski 2020. Nagrody specjalne dla PKN Orlen i Totalizatora Sportowego
  63. Joma zastąpiła 4F w roli sponsora technicznego ZPRP
  64. Nowe trendy w benefitach sportowych – czy niedługo dotrą do Polski?
  65. „Dołączamy do najlepszych. Najlepsi dołączają do nas” – Lewandowski nową twarzą 4F
  66. Zespół cieśni nadgarstka – jakie ćwiczenia pomogą zapobiec niedokrwieniu nerwów?
  67. Iga Świątek zostanie pierwszą w historii polską ambasadorką marki Rolex!
  68. Nie daj się przyspawać do blatu – zestaw praktycznych ćwiczeń dla pracowników biurowych
  69. Prestiżowe destynacje narciarskie – które stoki warto odwiedzić?
  70. Grupa PGE pozostaje sponsorem tytularnym najlepszej żużlowej ligi świata!
  71. Piękno warte miliony – najdroższe rasy koni na świecie
  72. PKN ORLEN na dłużej w Formule 1. Państwowa spółka pozostanie Sponsorem Tytularnym zespołu Alfa Romeo
  73. Pogoń Szczecin z nagrodą „Społecznej Odpowiedzialności Biznesu”
  74. Wirtualna Polska Media S.A. na dłużej Oficjalnym Partnerem Medialnym PGNiG Superligi
  75. Ekstraklasa S.A. rozpoczęła poszukiwania partnera do obsługi ligowego serwisu OTT
  76. Jak optymalnie dobrać rakietę do padla?
  77. Telewizyjna ekspansja Ekstraklasy. Nowe umowy na transmisje międzynarodowe już ratyfikowane
  78. LOTTO partnerem głównym koszykarskiego Pucharu Polski i Konkursu Wsadów
  79. Wypoczynek na najwyższym poziomie. Czym St. Moritz przyciąga biznesmenów?
  80. Sprzęt pod biurko – sposób na aktywność w godzinach pracy
  81. 50 Najbardziej Wpływowych Ludzi w Polskim Sporcie – Robert Lewandowski na szczycie zestawienia!
  82. Branżowe turnieje w halowej piłce nożnej przełożone
  83. Luksusowe jachty – specjalność polskich zakładów
  84. Jak zacząć grać w golfa i ile to kosztuje?
  85. Nowa Rada Nadzorcza spółki Ekstraklasa S.A. Dariusz Mioduski na stanowisku przewodniczącego
  86. Business Tennis League – największa amatorska liga tenisowa dla firm
  87. Najbogatsi właściciele klubów sportowych
  88. Tenis, wędkarstwo, surfing – jak spędzają wolny czas najbogatsi Polacy?
  89. Co trzeba wiedzieć przed rozpoczęciem gry w padla?
  90. Golf, bocce, polo – vipowskie sporty, które uprawia coraz więcej Polaków
  91. Chiński potentat rynku e-commerce nowym partnerem Lecha Poznań!
  92. „Aktywna przerwa w pracy” – najlepsza fizjoprofilaktyka dla pracowników biurowych
  93. Branżowe turnieje piłkarskie zyskują na popularności
  94. 16. Gala Nagród Biznesu Sportowego: Specjalne wyróżnienie dla Polskiego Związku Tenisowego
  95. Benefit Systems odnotował znaczące straty. Polacy coraz częściej rezygnują z kart MultiSport
  96. Międzynarodowy broker głównym sponsorem Legii Warszawa!
  97. Pride of Poland 2020: Polska klacz wylicytowana za 1,25 mln euro!

Największy polski koncern paliwowo-energetyczny przedłużył umowę sponsorską z występującym w Formule 1 teamem Alfa Romeo Racing ORLEN. W przyszłym roku flagowa spółka skarbu państwa nadal będzie zatem obecna na najsławniejszym paddocku na świecie, a Robert Kubica będzie wspomagał szwajcarski zespół jako kierowca testowy. Kontynuowany będzie także program szkolenia młodzieży w ramach ORLEN Akademii Kartingowej, prowadzonej przez Sauber Motorsport.

Alfa Romeo Racing ORLEN zajął ósme miejsce w klasyfikacji konstruktorów zakończonego przed kilkunastoma dniami sezonu 2020 w Formule 1. Bolidy C39 należące do teamu prowadzonego przez Frederica Vasseura uczestniczyły we wszystkich 17 weekendach wyścigowych. Z uwagi na pandemię koronawirusa, tegoroczny kalendarz F1 został nieco zmodyfikowany, co otworzyło nowe możliwości współpracy. Aktywności w kanałach social media, wirtualne spotkania z zawodnikami, konstruktorami czy spacery po garażu zostały później wykorzystane przez PKN ORLEN w akcjach promocyjnych kierowanych do kluczowych grup interesariuszy.

W kolejnym sezonie na bolidach szwajcarskiego zespołu wciąż będzie można zobaczyć elementy identyfikacji wizualnej marki ORLEN – między innymi na tylnym i przednim skrzydle, obręczy halo, lusterkach, czy sekcjach bocznych. Charakterystyczne logotypy ze stylizowaną głową orła znajdą się również na kombinezonach i kaskach wszystkich kierowców, odzieży mechaników i personelu zespołu oraz na transporterach, wnętrzu garażu i motorhome.

„Nasza inwestycja w partnerstwo z zespołem Alfa Romeo Racing ORLEN przekłada się na wymierne korzyści – tylko w 2020 r. osiągnęliśmy ponad 400 mln złotych ekwiwalentu reklamowego, czyli trzy razy więcej niż w poprzednim sezonie. To najlepiej pokazuje potencjał rozwojowy tej dyscypliny z punktu widzenia sponsora. Umiejętnie wykorzystujemy go na rynku polskim, gdzie nasza współpraca z ARRO i Robertem aktywnie wspiera naszą sprzedaż detaliczną, w tym pozapaliwową. Tylko w trzecim kwartale br. wypracowaliśmy rekordowy zysk operacyjny w tym segmencie na poziomie 1 mld zł. Jednocześnie, sponsoring tytularny zespołu Alfa Romeo Racing ORLEN wzmacnia rozpoznawalność marki ORLEN na świecie i zwiększa jej prestiż. To z kolei ułatwia realizację ambitnych celów biznesowych i konkurowanie z globalnymi graczami” – skomentował Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN.

Jednym z owoców współpracy ARRO i Orlenu było objęcie funkcji Test Drivera przez najlepszego polskiego kierowcę wyścigowego – Roberta Kubicę. Krakowianin uczestniczył w sześciu sesjach treningowych, podczas których dzielił się z mechanikami swoimi obserwacjami i wieloletnim doświadczeniem.

„Moja pasja jest też pracą i czuję się szczęściarzem, że dzięki współpracy z PKN ORLEN jestem w stanie tę pasję realizować. Moja rola w Alfa Romeo Racing ORLEN to oczywiście bycie w padoku. Możliwość jeżdżenia bolidem Formuły 1 jest czymś naprawdę wyjątkowym i za każdym razem, gdy do niego wsiadam, adrenalina, którą odczuwam jest nieporównywalna względem żadnej innej serii” – powiedział Robert Kubica, kierowca ORLEN Team.

W wyniku wspomnianej kooperacji marka ORLEN w 2020 r. pojawiła się w ponad 100 tysiącach artykułów, które według danych Meltwater zostały wyświetlone ponad 359 miliardów razy! Ekwiwalent reklamowy z tytułu obecności marki ORLEN w mediach społecznościowych poprzez team ARRO wyniósł z kolei 7,5 mln euro, co w przeliczeniu na krajową walutę daje ponad 33 mln zł. Imponujący był też zasięg materiałów pozycjonujących markę ORLEN na kanałach społecznościowych teamu Alfa Romeo Racing ORLEN (ponad 200 milionów odbiorców) oraz na kanałach własnych PKN ORLEN (35 mln). Wyścigi F1 transmituje obecnie 51 telewizji z całego globu. Według badań Nielsen, rywalizację w „królowej sportów motorowych” śledzi łącznie 400 mln widzów. Tegoroczny raport Nielsen TV Exposure Analysis dowodzi natomiast, że w ciągu pierwszych 10 miesięcy 2020 roku ekwiwalent reklamowy dla marki ORLEN wyniósł ponad 400 mln zł (trzykrotny wzrost w porównaniu do 2019 roku – dod. red.).

Współpraca z Alfa Romeo Racing ORLEN została również wykorzystana przez potentata paliwowo-energetycznego podczas obchodów setnej rocznicy „Cudu nad Wisłą” w Warszawie. Zamiast kultowego VERVA Street Racing, zorganizowany został tym razem uliczny pojedynek Roberta Kubicy, zasiadającego w firmowym bolidzie zespołu, z Bartłomiejem Marszałkiem – zawodnikiem ORLEN Team reprezentującym barwy Koncernu w motorowodnej Formule 1. Unikalna formuła wydarzenia oraz wieloetapowe działania w mediach i w obszarze digital sprawiły, że projekt „Cud Nad Wisłą” wygenerował rekordowe zasięgi w historii działań sponsoringowych PKN ORLEN (ponad 23 mln interakcji na kanałach własnych Koncernu). Ponadto wskaźniki zaangażowania na profilu ORLEN Team wzrosły aż siedmiokrotnie względem okresu porównawczego sprzed pandemii koronawirusa (styczeń-luty 2020), a na profilach korporacyjnych ponad dwukrotnie. W prasie, internecie i mediach audiowizualnych pojawiło się z kolei 198 publikacji o zasięgu na poziomie 26,7 mln użytkowników, a premierowy materiał z imprezy obejrzało w telewizji 5,8 mln widzów. Treści kierowane do społeczności globalnej na kanałach Alfa Romeo Racing ORLEN dotarły do 1,2 mln odbiorców.

Zespół ARRO, na czele z kierowcami – Kimim Räikkönenem, Antonio Giovinazzim i Robertem Kubicą – wziął również udział w dwóch kampaniach promocyjnych PKN ORLEN. Pokazowy bolid zespołu Alfa Romeo Racing ORLEN przez cztery miesiące prezentowany był w dziewięciu polskich miastach, dzięki czemu mogło go podziwiać pół miliona fanów. Samochód szwajcarskiej ekipy był prezentowany m.in. w Karpaczu, w siedzibie głównej PKN ORLEN w Płocku czy w stołecznym Centrum Olimpijskim.

Sporty motorowe stanowią istotny element budowania globalnego zasięgu marki ORLEN. Produkty Koncernu są dostępne już w ponad 120 krajach świata, a 60% generowanych przychodów pochodzi z rynków zagranicznych. Zaangażowanie w F1 i współpraca z jedynym Polakiem znajdującym się w elitarnym gronie kierowców przynosi też wymierne korzyści na krajowym rynku. Roberta Kubicę spontanicznie kojarzy z PKN ORLEN ponad 70% respondentów, co przekłada się na efektywność reklam i kampanii społecznych Orlenu. Ponadto co piąty polski kierowca deklaruje, że ze względu na współpracę Koncernu z Robertem Kubicą częściej tankuje na stacjach PKN.

Zdjęcie wyróżniające: Alfa Romeo Racing ORLEN – materiały prasowe

Tagi: , , , , , , , , , , , , ,
Mateusz Świst
Profesjonalny dziennikarz z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w zakresie digital media. Uczestniczył we wprowadzaniu na rynek wielu serwisów branżowych, m.in. Horeca Business Club, NaszFutbol.com czy iGol.pl. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Prywatnie miłośnik szeroko pojętego sportu, alternatywnej muzyki oraz eksplorator przyrody.

0 Komentarzy

Napisz komentarz