Polecamy

Interesy na świeżym powietrzu. Gra w golfa jako sposób na nawiązanie nowych kontaktów biznesowych

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Pole golfowe to jedno z tych miejsc, które umożliwia aktywne spędzanie czasu i prowadzenie rozmów biznesowych.

Golf – łączy sport i biznes  

Sport, szczególnie golf, to jedna z tych aktywności, które pozwala na prowadzenie rywalizacji i rozmów biznesowych. Na tę kwestię składa się fakt, że ta dyscyplina sportowa należy do grupy ekskluzywnych i luksusowych, a zarazem wciąż niszowych, szczególnie w Polsce.

Inwestycja w budowanie pól golfowych oraz prowadzenie konkretnych wydarzeń na ich terenie to możliwość realizowania zarówno pasji, jak i ambicji biznesowych, Warunki panujące na najpopularniejszych i najlepiej skonstruowanych obiektach sportowych pozwalają na rozgrywanie swobodnej gry, rywalizowanie oraz tworzenie nowych współpracy. 

Kontakt na polu golfowym i przyjazna atmosfera panująca wokół samego spotkania umożliwia połączenie codziennych pasji, aktywności fizycznej czy hobby oraz biznesu, czyli środowiska pracy. Sport w tym przypadku staje się swoistym łącznikiem między potrzebami biznesowymi i rozrywką czy relaksem. Szansa rozwoju obu tych dziedzin ma na przestrzeni wielu innych dyscyplin sportowych lub aktywności bardzo duży potencjał, który w Polsce jest już nie tylko zauważalny, ale także nie wykorzystywany.

Potencjalni klienci 

Wśród zainteresowanych pracą, sportem, rozwojem i biznesowym potencjalnym biznesowych spotkań i rozmaitych wydarzeń na polu golfowym są nie tylko inwestorzy budujący tego typu obiekty, ale także lokalne samorządy, mniejsze przedsiębiorstwa, jak i najwięksi kontrahenci w kraju. W środowisku obserwuje się zależność między właścicielami pól golfowych a ich zawodowymi inwestycjami. 

W związku z tym, że golf wymaga i generuje duże nakłady finansowe, osoby z nim związane operują równie dużymi kwotami pieniędzy, ale nie jest to najważniejsza kwestia. Sprzyjające współpracy i nawiązywaniu kontaktów warunki świetnie tworzą się zarówno między doświadczonymi zawodnikami, jak i biznesmenami o mniejszych i większych zarobkach. 

Zalety związane z nawiązywaniem kontaktów biznesowych czy budowaniem pozytywnych relacji z kontrahentami to przede wszystkim w golfie poziom integracji, jaki daje rozegranie kilkugodzinnej partii. Rozgrywka golfowa w kontekście biznesowym pozwala na spontaniczność, odpoczynek, pokazanie swojego charakteru i rozrywkę, która w warunkach sali konferencyjnej jest nie do osiągnięcia.

Wydarzenia golfowe sprzyjające rozwojowi biznesu 

Oprócz indywidualnych spotkań i prywatnych rozgrywek golfowych sport daje możliwość tworzenia większych wydarzeń, które promują samą dyscyplinę i ułatwiają zawieranie nowych kontaktów. Jedną z tego typu imprez jest organizowany pod Warszawą PB Cup. 

Turniej golfowy, w którym bierze udział każdego roku ponad 100 zawodników z całego kraju, łączy graczy golfowych i biznesowych partnerów. W tegorocznej edycji wzięli udział między innymi: Marek Michałowski, przewodniczący rady nadzorczej Budimeksu i prezes Polskiego Związku Golfa (PZG), Jacek Socha, partner PwC i wiceprezes ds. finansowych PZG, a także Jarosław Sroka, członek zarządu Kulczyk Investments i prezes PGA Polska. Tego typu wydarzenia pozwalają na realizowanie indywidualnych potrzeb i ambicji związanych z pracą zawodową, sportem oraz promocją golfa w Polsce.

Zdjęcie główne: Kindel Media/pexels.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
PZU Sport – czy rozwijający się benefit podbije polski rynek fitness?
PZU Sport – czy rozwijający się benefit podbije polski rynek fitness?
Jak oferta Powszechnego Zakładu Ubezpieczeń zmieni pozycję komercyjnych operatorów w sektorze usług sportowych i czy karta PZU Sport będzie bardziej atrakcyjna dla potencjalnych klientów?
Azjatycka ekspansja na europejski futbol trwa. Chiny umacniają się na prowadzeniu
Azjatycka ekspansja na europejski futbol trwa. Chiny umacniają się na prowadzeniu
Chińskie marki coraz chętniej promują europejski futbol. Czy dzięki temu rozgrywki Starego Kontynentu będą mieć charakter globalny?
Marketing internetowy B2B: Skuteczne strategie dla sukcesu w świecie biznesu
Marketing internetowy B2B: Skuteczne strategie dla sukcesu w świecie biznesu
W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu, marketing internetowy stał się nieodzownym narzędziem dla firm działających w segmencie B2B (Business-to-Business).
Ostatnie wpisy