Polecamy

PZU Sport – czy rozwijający się benefit podbije polski rynek fitness?

Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis

Nową ofertą na rynku benefitów sportowych jest projekt Powszechnego Zakładu Ubezpieczeń. Czy karta PZU Sport będzie atrakcyjna dla potencjalnych klientów?

PZU Sport – nowa konkurencja w sektorze benefitów sportowych

Popularność kart sportowych oraz dodatkowych benefitów dla pracowników różnych firm to standard, który dotyczy większości dużych przedsiębiorstw w Polsce. Raport stworzony przez Instytut Staszica wykazał, że rynek tzw. świadczeń pozapłacowych rozwija się z każdym rokiem, a liczba pracodawców oferujących tego typu usługi to prawe 90%. Opublikowane statystyki pokazują, że w Polsce w 2018 roku wartość całego sektora wynosiła ponad 12 miliardów złotych. Kwota ta jest zbliżona do szacowanych wydatków, jakie ponosi państwo w zakresie wymiaru sprawiedliwości czy administracji publicznej.

Oferta PZU Sport będzie dużą konkurencją dla operatorów powszechnie znanych wśród użytkowników, takich jak Benefit Systems czy Medicover Sport. Jak podkreśla redaktor naczelna Gazety Wyborczej, wejście PZU na rynek benefitów pracowniczych może przede wszystkim być interesujące dla spółek państwowych, które chętnie zamienią prywatne przedsiębiorstwa na rodzimą firmę.

Zaangażowanie PZU w rozwój polskiego sportu

Powszechny Zakład Ubezpieczeń nie pierwszy raz bierze udział w przedsięwzięciach mających na celu promowanie zdrowego trybu życia oraz wspieranie sportu w kraju. Jedną z popularniejszych działalności jest praca Fundacji PZU, która zajmuje się promocją profilaktyki zdrowotnej, pomocą osobom niepełnosprawnym (w tym sportowcom), propagowaniem zdrowego trybu życia oraz bezpieczeństwem podczas codziennych aktywności fizycznych.

Firma organizuje też sportowe wydarzenia i akcje marketingowe, takie jak Maraton Warszawski czy „10 lat dłużej”. Państwowe przedsiębiorstwo jest również zaangażowane w edukacyjne programy społeczne, które zachęcają Polaków do aktywności fizycznej, troski o zdrowie i zbilansowanego odżywiania. Kolejnym przedsięwzięciem jest aktywacja sportowej karty fitness PZU Sport.

Korzyści dla firm i klubów sportowych

Według obowiązujących przepisów prawa, konkretna placówka może podpisać umowę z więcej niż jednym właścicielem kart sportowych. Oznacza to, że uczestnicy mogą korzystać z tych samych siłowni, klubów fitness, kortów czy boisk, posiadając ofertę od innych operatorów. Karta PZU Sport będzie działać w ten sam sposób, jednak z medialnych doniesień wynika, że oferta składana przez państwową spółkę jest znacznie korzystniejsza finansowo dla przedsiębiorstw.

Według właścicieli ośrodków sportowych na jednorazowym wejściu z nowym operatorem klub może zarobić nawet do 30% więcej niż dotychczas u komercyjnego sprzedawcy. Taka oferta może znacznie zwiększyć zainteresowanie przedsiębiorstw i zbudować popularność usługi. Nowy projekt PZU oferuje rozbudowane usługi dla uczestników, zaś pracodawcom pozwala na zaoferowanie sportowej karty wszystkim pracownikom, bez względu na typ podpisanej umowy pracowniczej.

Atrakcyjne funkcje karty PZU Sport dla użytkowników

Klubowicze, którzy skorzystają z nowej oferty PZU Sport, uzyskają dostęp do najpopularniejszych oraz najlepiej wyposażonych obiektów sportowych w swoim regionie. Do tej pory udostępniono informacje o podjętych współpracach z lokalnymi basenami, siłowniami, klubami fitness, szkołami tanecznymi, centrami wspinaczkowymi czy klubami zajmującymi się nauką sztuk walki w całej Polsce. Do fizycznej karty stworzono także specjalną aplikację, dzięki której użytkownicy będą mogli śledzić swoją aktywność, a w razie potrzeby użyć jej jako wejściówki, gdy zapomną identyfikatora z domu. Nowoczesny system pozwoli też obsłudze pracującej w ośrodkach sportowych swobodnie sprawdzać uprawnienia, generować miesięczny raport wejść oraz akceptować bądź odrzucać prośbę o rezerwację terminu zajęć.

Opublikowany przez Life polska info Niedziela, 28 marca 2021

Foto wyróżniające: Freepik

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

  • Renata 10.01.2022

    PZU Sport – porazka. Mało klubów, te,które są nie wiedzą,jak to działa. Mam kartę od stycznia, a na początku stycznia dostałam informację od kilku klubów, które widnieje w aplikacji, że oni z tego nie korzystają, że to pomyłka.
    Poza tym karta jest droższa od pozostałych kart.

Rekomendowane
PepsiCo na dłużej partnerem strategicznym Legii Warszawa
PepsiCo na dłużej partnerem strategicznym Legii Warszawa
Legia Warszawa przedłużyła o 3,5 roku umowę ze swoim głównym partnerem strategicznym - koncernem PepsiCo. „Ponad dziesięcioletnia współpraca z Legią to dowód na siłę naszego partnerstwa” – powiedział Wojciech Świderski z PepsiCo Polska.
Golf, bocce, polo – vipowskie sporty, które uprawia coraz więcej Polaków
Golf, bocce, polo – vipowskie sporty, które uprawia coraz więcej Polaków
Czy golf, bocce i polo to gry przeznaczone tylko dla bogatych? Dowiedz się, czym są i sprawdź, czy każdy może spróbować swoich sił w tych dyscyplinach sportu.
Logo firmowe – jak powinno wyglądać?
Logo firmowe – jak powinno wyglądać?
Logo firmowe jest jednym z najważniejszych elementów identyfikacji wizualnej firmy. Jest to graficzna reprezentacja Twojej marki, która ma za zadanie przyciągnąć uwagę klientów i wyróżnić Twoją firmę spośród konkurencji.
Ostatnie wpisy