Robert Lewandowski podpisał kontrakt reklamowy z nowym sponsorem. Najlepszy piłkarz globu poinformował na początku miesiąca za pośrednictwem mediów społecznościowych, że listę jego obowiązków poszerzy pełnienie roli ambasadora popularnej firmy odzieżowej 4F.
Za Robertem Lewandowskim zdecydowanie najlepszy rok w karierze – zarówno pod względem indywidualnym, jak i drużynowym. 32-letni napastnik zanotował aż 44 trafienia we wszystkich rozgrywkach, z Bayernem Monachium sięgnął po pięć prestiżowych trofeów, a na sam koniec zdobył nagrodę Piłkarza Roku FIFA oraz otrzymał wyróżnienie Ikony Futbolu w plebiscycie Sport.pl. Nie powinien zatem dziwić fakt, iż jego osobą zainteresowały się kolejne firmy.
Lewandowski na samym początku roku postanowił pójść śladami swojej żony Anny, która parafowała umowę z 4F jeszcze w 2020. Wśród sportowców promujących znaną markę znajdują się jeszcze inne znane ze światowych aren postacie, jak siatkarz Wilfredo Leon, tenisista Łukasz Kubot, biatlonistki Paulína Fialková i Kamila Żuk, czy lekkoatletki Martyna Kotwiła i Adrianna Sułek.
„Dołączamy do najlepszych. Najlepsi dołączają do nas. Witamy w 4F Team jednego z najlepszych sportowców świata” – głosi hasło 4F zapowiadające współpracę z Lewandowskim.
Tak, jak przypuszczaliśmy, @lewy_official został twarzą 4F. Ale słyszę, że kontrakt nie obejmuje butów i że kapitan kadry, podobnie jak Neymar, będzie grał w @pumafootball
— Mateusz Borek (@BorekMati) January 2, 2021
Długość kontraktu polskiego gwiazdora z firmą odzieżową zarządzaną przez Igora Klaję nie została jednak podana do publicznej wiadomości. Z informacji dziennikarza Mateusza Borka wynika natomiast, że umowa nie obejmuje promowania butów, w związku z czym Lewandowski wciąż będzie występował w korkach Pumy.
Zaangażowanie pozaboiskowe nie wpłynęło negatywnie na sportową dyspozycję kapitana reprezentacji Polski. W nowy rok RL9 wszedł bowiem w wybornym stylu, zdobywając dublet oraz popisując się asystą w wygranym 5:2 spotkaniu przeciwko FSV Mainz.