Press info
Firma STS pozostanie sponsorem Jagiellonii Białystok przez najbliższe cztery lata. Największy bukmacher w naszym kraju prolongował umowę z podlaskim klubem do czerwca 2025 roku. „Doceniając dotychczasową współpracę i partnerskie podejście Jagiellonii, negocjacje dotyczące nowej umowy rozpoczęliśmy już w październiku, a więc ponad pół roku przed końcem umowy, co dało obu stronom czas na wypracowanie najlepszego rozwiązania” – zdradził Paweł Rabantek, dyrektor marketingu STS.
STS sponsoruje największy piłkarski klub na Podlasiu od lipca 2017 roku. W tym czasie Żółto-Czerwoni zdobyli wicemistrzostwo Polski (sezon 2017/18), dotarli do finału Pucharu Polski (2018/19) i dwukrotnie rywalizowali w fazie kwalifikacyjnej Ligi Europy. Na wsparcie czołowego polskiego bukmachera Jagiellonia Białystok będzie mogła też liczyć przez kolejne cztery lata. Kooperacja obu stron potrwa więc przynajmniej do czerwca 2025 roku, a w pierwszym roku obowiązywania nowej umowy STS pozostanie sponsorem głównym „Jagi”.
„STS to nie tylko lider rynku bukmacherskiego w Polsce, ale także największy prywatny podmiot na rodzimym rynku sponsoringu. Wspieramy cały polski sport – zarówno kluby, organizacje sportowe z wielu dyscyplin, jak i kibiców. Istotna część naszych działań skierowana jest do drużyn Ekstraklasy. Z Jagiellonią Białystok – m.in. obok PZPN – łączy nas jeden z najdłużej trwających kontraktów. Cieszę się, że umowa ta potrwa co najmniej cztery kolejne sezony” – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.
„Współpraca z firmą STS od naszej pierwszej umowy przebiega wzorowo. Wielokrotnie mogliśmy się przekonać o tym, że nasze partnerstwo wybiega daleko poza zwykłe ramy współpracy na linii klub-sponsor. Jesteśmy niezwykle dumni z tego, że możemy się rozwijać mając wsparcie takich firm jak STS” – dodaje Agnieszka Syczewska, Wiceprezes Jagiellonii Białystok.
Przedłużona umowa zapewnia firmie STS ekspozycję logotypu na froncie koszulek meczowych seniorskiej drużyny Jagiellonii w rozgrywkach 2021/22, a w kolejnych trzech sezonach również na rękawkach. Ponadto przez cały okres obowiązywania kontraktu identyfikacja wizualna sponsora będzie widoczna między innymi na bandach stałych, LED i ściankach prasowych w trakcie spotkań rozgrywanych na Stadionie Miejskim w Białymstoku. Współpraca obejmuje jeszcze kampanie w social mediach, publikację treści na klubowej stronie internetowej oraz specjalne akcje dla kibiców w kanałach online i offline.
„Jako sponsor nie ograniczamy się wyłącznie do ekspozycji logotypu. Jesteśmy zaangażowani w szereg inicjatyw, których celem jest włączenie kibiców w najważniejsze działania związane z klubami. Regularnie organizujemy szereg aktywacji, które łączą fanów sportu, drużyny oraz STS. Kibice Jagi wybierali z nami m.in. projekty graficzne wystroju sali treningowej Akademii Jagiellonii Białystok oraz klubowego autokaru. Akcje te cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem i zaangażowaniem. Podobne działania chcemy zrealizować z Jagiellonią jeszcze w tym roku” – tłumaczy Mateusz Juroszek.
Grupa STS jako lider sektora bukmacherskiego w naszym kraju aktywnie angażuje się we wspieranie wielu dyscyplin sportu. Oprócz Jagiellonii Białystok, firma sponsoruje także reprezentację Polski w piłce nożnej, Lecha Poznań, Zagłębie Lubin, Cracovię, Górnika Zabrze, Pogoń Szczecin, Polską Ligę Siatkówki oraz rozgrywki e-sportowe. Obecnie katowicka spółka prowadzi swoją działalność na kilkunastu rynkach europejskich (m.in. w Wielkiej Brytanii), a w Polsce posiada już ponad 440 punktów przyjmowania zakładów wzajemnych.
Foto wyróżniające: STS – materiały prasowe