Polecamy

STS przedłużył o cztery lata umowę sponsorską z Jagiellonią Białystok

Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis

Press info

Firma STS pozostanie sponsorem Jagiellonii Białystok przez najbliższe cztery lata. Największy bukmacher w naszym kraju prolongował umowę z podlaskim klubem do czerwca 2025 roku. „Doceniając dotychczasową współpracę i partnerskie podejście Jagiellonii, negocjacje dotyczące nowej umowy rozpoczęliśmy już w październiku, a więc ponad pół roku przed końcem umowy, co dało obu stronom czas na wypracowanie najlepszego rozwiązania” – zdradził Paweł Rabantek, dyrektor marketingu STS.

STS przez kolejne cztery lata z Jagiellonią Białystok

STS sponsoruje największy piłkarski klub na Podlasiu od lipca 2017 roku. W tym czasie Żółto-Czerwoni zdobyli wicemistrzostwo Polski (sezon 2017/18), dotarli do finału Pucharu Polski (2018/19) i dwukrotnie rywalizowali w fazie kwalifikacyjnej Ligi Europy. Na wsparcie czołowego polskiego bukmachera Jagiellonia Białystok będzie mogła też liczyć przez kolejne cztery lata. Kooperacja obu stron potrwa więc przynajmniej do czerwca 2025 roku, a w pierwszym roku obowiązywania nowej umowy STS pozostanie sponsorem głównym „Jagi”.

„STS to nie tylko lider rynku bukmacherskiego w Polsce, ale także największy prywatny podmiot na rodzimym rynku sponsoringu. Wspieramy cały polski sport – zarówno kluby, organizacje sportowe z wielu dyscyplin, jak i kibiców. Istotna część naszych działań skierowana jest do drużyn Ekstraklasy. Z Jagiellonią Białystok – m.in. obok PZPN – łączy nas jeden z najdłużej trwających kontraktów. Cieszę się, że umowa ta potrwa co najmniej cztery kolejne sezony” – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

„Współpraca z firmą STS od naszej pierwszej umowy przebiega wzorowo. Wielokrotnie mogliśmy się przekonać o tym, że nasze partnerstwo wybiega daleko poza zwykłe ramy współpracy na linii klub-sponsor. Jesteśmy niezwykle dumni z tego, że możemy się rozwijać mając wsparcie takich firm jak STS” – dodaje Agnieszka Syczewska, Wiceprezes Jagiellonii Białystok.

Mateusz Juroszek: „Nie ograniczamy się wyłącznie do ekspozycji logotypu”

Przedłużona umowa zapewnia firmie STS ekspozycję logotypu na froncie koszulek meczowych seniorskiej drużyny Jagiellonii w rozgrywkach 2021/22, a w kolejnych trzech sezonach również na rękawkach. Ponadto przez cały okres obowiązywania kontraktu identyfikacja wizualna sponsora będzie widoczna między innymi na bandach stałych, LED i ściankach prasowych w trakcie spotkań rozgrywanych na Stadionie Miejskim w Białymstoku. Współpraca obejmuje jeszcze kampanie w social mediach, publikację treści na klubowej stronie internetowej oraz specjalne akcje dla kibiców w kanałach online i offline.

„Jako sponsor nie ograniczamy się wyłącznie do ekspozycji logotypu. Jesteśmy zaangażowani w szereg inicjatyw, których celem jest włączenie kibiców w najważniejsze działania związane z klubami. Regularnie organizujemy szereg aktywacji, które łączą fanów sportu, drużyny oraz STS. Kibice Jagi wybierali z nami m.in. projekty graficzne wystroju sali treningowej Akademii Jagiellonii Białystok oraz klubowego autokaru. Akcje te cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem i zaangażowaniem. Podobne działania chcemy zrealizować z Jagiellonią jeszcze w tym roku” – tłumaczy Mateusz Juroszek.

STS sponsorem polskiego sportu

Grupa STS jako lider sektora bukmacherskiego w naszym kraju aktywnie angażuje się we wspieranie wielu dyscyplin sportu. Oprócz Jagiellonii Białystok, firma sponsoruje także reprezentację Polski w piłce nożnej, Lecha Poznań, Zagłębie Lubin, Cracovię, Górnika Zabrze, Pogoń Szczecin, Polską Ligę Siatkówki oraz rozgrywki e-sportowe. Obecnie katowicka spółka prowadzi swoją działalność na kilkunastu rynkach europejskich (m.in. w Wielkiej Brytanii), a w Polsce posiada już ponad 440 punktów przyjmowania zakładów wzajemnych.

Foto wyróżniające: STS – materiały prasowe

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Okulary z filtrem światła niebieskiego – wymysł czy konieczność?
Okulary z filtrem światła niebieskiego – wymysł czy konieczność?
Czy to rzeczywiście niezbędne narzędzie ochrony, czy może jedynie marketingowy chwyt?
Szkoła angielskiego online – dlaczego warto uczyć się języka w sieci?
Szkoła angielskiego online – dlaczego warto uczyć się języka w sieci?
W dzisiejszych czasach, kiedy coraz więcej działa w internecie, nauka języka online staje się coraz bardziej popularna. W poniższym artykule omówimy, dlaczego warto wybrać szkołę angielskiego online i jakie korzyści wynikają z takiej formy nauki.
Jak zachęcić pracowników do jazdy rowerem?
Jak zachęcić pracowników do jazdy rowerem?
Jeżdżenie rower jest niezwykle popularną formą aktywności fizycznej. Przynosi wiele korzyści, szczególnie tych zdrowotnych. Podpowiadamy więc, jak możesz jako pracodawca zachęcić swoich pracowników do wyboru roweru jako środka transportu do pracy.
Ostatnie wpisy