Polecamy

Bank Pekao S.A. zaangażuje się w sponsorowanie całej polskiej koszykówki!

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Polska koszykówka zyskała w tym miesiącu możnego sponsora, dzięki któremu rozwój tej popularnej dyscypliny w naszym kraju może znacząco przyspieszyć. Bank Pekao S.A. będzie wspierał od sezonu 2021/2022 wszystkie kadry narodowe w koszykówce – zarówno klasycznej, jak i trzyosobowej!

Nawiązanie współpracy w obszarze sponsoringu sportowego z jednym z czołowych banków nad Wisłą to ogromny sukces Polskiego Związku Koszykówki, którego kierownictwo było w ubiegłych latach nierzadko krytykowane za sposób zarządzania związkowymi finansami. Tymczasem w dobie pandemii udało się pozyskać stabilnego oraz renomowanego sponsora, który mocno zaangażuje się we wspieranie wszystkich reprezentacji Polski kobiet i mężczyzn, kadr narodowych w koszykówce 3×3, rozgrywek ligowych organizowanych przez PZKosz (m.in. Energa Basket Liga, Energa Basket Liga Kobiet, Suzuki 1 Liga Mężczyzn, Suzuki Puchar Polski kobiet i mężczyzn), a nawet zabawy w Menedżera Energa Basket Ligi!

„Bardzo cieszymy się, że możemy przywitać Bank Pekao S.A. w gronie sponsorów polskiej koszykówki. Pozyskanie tak dużego i ważnego partnera z wielkimi tradycjami jest dowodem na to, że nasza dyscyplina rozwija się, jest coraz bardziej popularna. Przyczyniają się do tego sukcesy kadr narodowych, a także powiększający się potencjał rozgrywek ligowych na każdym szczeblu. Zbliżające się ogromne sportowe emocje będziemy przeżywać wspólnie z Bankiem Pekao S.A, oficjalnym bankiem polskiej koszykówki” – skomentował Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiego Związku Koszykówki i Polskiej Ligi Koszykówki.

Umowa zacznie obowiązywać od sezonu 2021/22. Na jej mocy logotyp Banku Pekao S.A. będzie eksponowany na bandach wokół parkietów i boisk, na strojach sędziów głównych, a także podczas wydarzeń medialnych.

„Ogłoszone dziś partnerstwo ma dla nas szczególne znaczenie. Chcemy angażować się w sponsoring polskiego sportu, a koszykówka jest dyscypliną, która ma przed sobą ogromne perspektywy. Nasza reprezentacja osiąga coraz lepsze wyniki. W ostatnim czasie polscy koszykarze udowodnili w jak świetnej są formie, dlatego nie mam wątpliwości, że warto na nich postawić. Wierzę, że przed nami wiele wspólnych sukcesów i sportowych emocji. Cieszy mnie również fakt, że dzięki temu partnerstwu dotrzemy do młodych ludzi, czyli kluczowej grupy odbiorców, zgodnie z założeniami nowej strategii Banku Pekao” – powiedział Leszek Skiba, Prezes Zarządu Banku Pekao S.A.

Bank Pekao rozszerzył w ten sposób zakres sponsorowanych dyscyplin sportowych. Do tej pory marka była kojarzona głównie z turniejem tenisowym Pekao Szczecin Open, który dwukrotnie otrzymał od ATP tytuł najlepszego challengera na świecie. Bank finansował również ekstremalną wyprawę Andrzeja Bargiela (K2 Ski Challenge) oraz znalazł się w gronie sponsorów UEFA EURO 2012.

Bank Pekao S.A. należy do grona czołowych instytucji finansowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest największym bankiem korporacyjnym oraz liderem segmentu private banking w Polsce, a wśród banków uniwersalnych zajmuje drugie miejsce (za PKO Bank Polski). Obecnie obsługuje już ponad 5,7 mln klientów. Od 1998 roku Bank Pekao S.A. jest notowany na warszawskiej GPW i uczestniczy w indeksach WIG 20, WIG, MSCI EM, Stoxx Europe 600 oraz FTSE Developed.

Zdjęcie wyróżniające: Andrzej Romański, PLK.pl / CC BY-SA 3.0 via Wikimedia Commons

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Czym jest pozycjonowanie i jak działa?
Czym jest pozycjonowanie i jak działa?
Pozycjonowanie to proces optymalizacji strony internetowej w taki sposób, aby była ona lepiej widoczna dla użytkowników wyszukiwarek internetowych. Wyszukiwarki, takie jak Google, Bing czy Yahoo, korzystają z algorytmów, które analizują wiele czynników, aby ustalić, które strony internetowe będą wyświetlane na początku wyników wyszukiwania.
Jak łączyć treningi z pracą zawodową na pełny etat?
Jak łączyć treningi z pracą zawodową na pełny etat?
Pracę zawodową na pełny etat można z łatwością połączyć z treningami, stosując się do kilku prostych zasad.
Rekordowe przychody dla sponsora tytularnego PKO BP Ekstraklasy
Rekordowe przychody dla sponsora tytularnego PKO BP Ekstraklasy
Na przestrzeni minionych 12 miesięcy wartość ekwiwalentu reklamowego dla PKO Banku Polskiego jako sponsora tytularnego Ekstraklasy wzrósł o 30% do kwoty 321 mln zł. „Długoterminowy projekt, jakim stała się dla nas kooperacja z Ekstraklasą, od razu zyskała status wymiernego modelu marketingowego” - mówi Mariusz Chłopik.
Ostatnie wpisy