Polecamy

Agencja ADSright – kampanie reklamowe z usługą YouTube Ads!

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Agencja ADSright wyspecjalizowała się w promocji produktów i usług w Internecie. Nie jest to nic niezwykłego, jednak innowacyjnym jest spersonalizowane promowanie marki na platformie YouTube z wykorzystaniem systemu YouTube Ads. 

YouTube Ads – jak reklamujemy?

Agencja ADSright przy wykorzystaniu YouTube Ads oferuje złożone kampanie reklamowe skoncentrowane na tym serwisie. Tworzenie kampanii jest możliwe, bowiem platforma oferuje kilka rodzajów reklamy:

  • Reklamy statyczne: Są to statyczne obrazy, które pojawiają się obok filmów w oknie odtwarzacza. Reklamy te charakteryzują się prostotą i niskim kosztem za tysiąc wyświetleń (CPM);
  • Reklamy wideo: Reklamy wideo to animowane obrazy, które pojawiają się przed rozpoczęciem odtwarzania filmu lub w trakcie jego odtwarzania. Mogą być również wyświetlane jako nakładki na odtwarzane wideo, gdy ktoś je kliknie. Ten typ generuje wyższe wskaźniki zaangażowania wśród użytkowników, którzy nie pomijają ich, gdy są odtwarzane. Fakt, ten typ reklamy wymaga większego budżetu, co nie oznacza, że potrzebujemy majątku na promocję. W ADSright (https://adsright.pl/) możesz stosować je w swojej kampanii reklamowej w przystępnej cenie! 

Czy YouTube to dobre miejsce na promocję?

Najbardziej znanym portalem społecznościowym na świecie jest Facebook, jednak wciąż wiele osób korzysta z niego rzadziej niż z innych portali społecznościowych. Powodem tego może być fakt, że nie oferuje on tak atrakcyjnych opcji reklamowych, jak te dostarczane przez Google.

Prawdą jest, że Facebook ciężko pracował nad poprawą swoich opcji reklamowych i obecnie oferuje reklamy wideo o dużym wpływie i wysokiej jakości treści. Jednak pomimo całego tego wysiłku, YouTube nadal pozostaje jedną z najlepszych platform reklamowych dostępnych obecnie, ponieważ YouTube Ads oferuje kilka korzyści wyprzedzających rozwiązania Facebooka:

  • Więcej użytkowników: YouTube ma ponad 1 miliard unikalnych użytkowników miesięcznie i dlatego oferuje znacznie większy potencjał dla Twojej firmy w porównaniu z Facebookiem
  • Większy zasięg międzynarodowy: Większość osób korzystających z YouTube pochodzi spoza Stanów Zjednoczonych (około 60%), więc możesz dotrzeć do znacznie większej liczby osób na poziomie międzynarodowym niż w przypadku samego Facebooka. 

Przystępna cena, wysoka efektywność!

Główną korzyścią z używania reklam YouTube jest to, że pozwalają one promować naszą markę w sposób bezpośredni, w przystępnej cenie. Dzięki dużej bazie użytkowników i wysokiemu poziomowi zaangażowania (czas oglądania), reklamodawcy mogą łatwo dotrzeć ze swoim przekazem lub produktem do grupy docelowej. 

Specjaliści podkreślają, że reklamy te są wyświetlane tylko wtedy, gdy użytkownicy są zainteresowani reklamowanym tematem, a więc mają bardzo wysoki współczynnik klikalności w porównaniu z innymi rodzajami reklam, takimi jak banery lub wyskakujące okienka.

Zdjęcie główne: Sara Kurfeß/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Krajobraz branży fitness po odmrożeniu – milionowe długi i nowy porządek sanitarny
Krajobraz branży fitness po odmrożeniu – milionowe długi i nowy porządek sanitarny
Branża fitness pracuje na pełnych obrotach, aby przywrócić swoją pozycję sprzed lockdownu. Długi i reżim sanitarny będą tutaj znaczącą przeszkodą
Od małych pontonów po luksusowe jachty – jak wyglądają największe targi żeglarskie na świecie?
Od małych pontonów po luksusowe jachty – jak wyglądają największe targi żeglarskie na świecie?
Największe targi żeglarskie na świecie to wydarzenia rangi międzynarodowej, podczas których można oglądać liczne nowinki techniczne, luksusowe pojazdy wodne oraz podstawowe wyposażenie żeglarskie niezbędne w trakcie każdej wizyty na wodzie.
Ile na transferze Cristiano Ronaldo zyska Manchester United?
Ile na transferze Cristiano Ronaldo zyska Manchester United?
Czerwonym Diabłom zwróci się za transfer Ronaldo jedynie ze sprzedaży koszulek?
Ostatnie wpisy