Polecamy

Agencja ADSright – kampanie reklamowe z usługą YouTube Ads!

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Agencja ADSright wyspecjalizowała się w promocji produktów i usług w Internecie. Nie jest to nic niezwykłego, jednak innowacyjnym jest spersonalizowane promowanie marki na platformie YouTube z wykorzystaniem systemu YouTube Ads. 

YouTube Ads – jak reklamujemy?

Agencja ADSright przy wykorzystaniu YouTube Ads oferuje złożone kampanie reklamowe skoncentrowane na tym serwisie. Tworzenie kampanii jest możliwe, bowiem platforma oferuje kilka rodzajów reklamy:

  • Reklamy statyczne: Są to statyczne obrazy, które pojawiają się obok filmów w oknie odtwarzacza. Reklamy te charakteryzują się prostotą i niskim kosztem za tysiąc wyświetleń (CPM);
  • Reklamy wideo: Reklamy wideo to animowane obrazy, które pojawiają się przed rozpoczęciem odtwarzania filmu lub w trakcie jego odtwarzania. Mogą być również wyświetlane jako nakładki na odtwarzane wideo, gdy ktoś je kliknie. Ten typ generuje wyższe wskaźniki zaangażowania wśród użytkowników, którzy nie pomijają ich, gdy są odtwarzane. Fakt, ten typ reklamy wymaga większego budżetu, co nie oznacza, że potrzebujemy majątku na promocję. W ADSright (https://adsright.pl/) możesz stosować je w swojej kampanii reklamowej w przystępnej cenie! 

Czy YouTube to dobre miejsce na promocję?

Najbardziej znanym portalem społecznościowym na świecie jest Facebook, jednak wciąż wiele osób korzysta z niego rzadziej niż z innych portali społecznościowych. Powodem tego może być fakt, że nie oferuje on tak atrakcyjnych opcji reklamowych, jak te dostarczane przez Google.

Prawdą jest, że Facebook ciężko pracował nad poprawą swoich opcji reklamowych i obecnie oferuje reklamy wideo o dużym wpływie i wysokiej jakości treści. Jednak pomimo całego tego wysiłku, YouTube nadal pozostaje jedną z najlepszych platform reklamowych dostępnych obecnie, ponieważ YouTube Ads oferuje kilka korzyści wyprzedzających rozwiązania Facebooka:

  • Więcej użytkowników: YouTube ma ponad 1 miliard unikalnych użytkowników miesięcznie i dlatego oferuje znacznie większy potencjał dla Twojej firmy w porównaniu z Facebookiem
  • Większy zasięg międzynarodowy: Większość osób korzystających z YouTube pochodzi spoza Stanów Zjednoczonych (około 60%), więc możesz dotrzeć do znacznie większej liczby osób na poziomie międzynarodowym niż w przypadku samego Facebooka. 

Przystępna cena, wysoka efektywność!

Główną korzyścią z używania reklam YouTube jest to, że pozwalają one promować naszą markę w sposób bezpośredni, w przystępnej cenie. Dzięki dużej bazie użytkowników i wysokiemu poziomowi zaangażowania (czas oglądania), reklamodawcy mogą łatwo dotrzeć ze swoim przekazem lub produktem do grupy docelowej. 

Specjaliści podkreślają, że reklamy te są wyświetlane tylko wtedy, gdy użytkownicy są zainteresowani reklamowanym tematem, a więc mają bardzo wysoki współczynnik klikalności w porównaniu z innymi rodzajami reklam, takimi jak banery lub wyskakujące okienka.

Zdjęcie główne: Sara Kurfeß/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Jak sztuczna inteligencja rewolucjonizuje centra obsługi klienta?
Jak sztuczna inteligencja rewolucjonizuje centra obsługi klienta?
Przekonaj się, jak centra obsługi klienta są przebudowywane dzięki sztucznej inteligencji. Czytaj o ulepszeniach, wyzwaniach i przyszłości tej dynamicznej technologii.
Robert Lewandowski triumfatorem plebiscytu na Najlepszego Sportowca Polski 2020. Nagrody specjalne dla PKN Orlen i Totalizatora Sportowego
Robert Lewandowski triumfatorem plebiscytu na Najlepszego Sportowca Polski 2020. Nagrody specjalne dla PKN Orlen i Totalizatora Sportowego
Robert Lewandowski z dużą przewagą wygrał plebiscyt na Najlepszego Sportowca Polski 2020. Kapituła przyznała również dwie nagrody specjalne dla Mecenasów Sportu - PKN Orlen oraz Totalizatora Sportowego.
Commercecon rozszerzył działania sponsoringu sportowego o rugby
Commercecon rozszerzył działania sponsoringu sportowego o rugby
Commercecon został w minioną środę nowym sponsorem tytularnym Budowlanych Łódź. „Wsparcie finansowe jest niezbędne w walce o najwyższe cele sportowe, lecz najbardziej cieszą nas wspólne wartości” - zaznacza prezes klubu, Anna Chudzik.
Ostatnie wpisy