Polecamy

LOTTO partnerem głównym koszykarskiego Pucharu Polski i Konkursu Wsadów

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Marka LOTTO wciąż będzie obecna podczas najważniejszych wydarzeń koszykarskich nad Wisłą. W tym miesiącu została ponownie Partnerem Tytularnym Konkursu Wsadów oraz Partnerem Głównym Suzuki Pucharu Polski.

Turniej Finałowy PP zostanie rozegrany w dniach 11-14 lutego 2021 roku w Hali Globus. Do rywalizacji w stolicy Lubelszczyzny przystąpi drużyna gospodarzy – Pszczółka Start Lublin, a także siedem najwyżej sklasyfikowanych zespołów w tabeli Energa Basket Ligi po pierwszej rundzie sezonu zasadniczego. W sobotę fani koszykówki w wydaniu krajowym obejrzą starcia półfinałowe oraz widowiskowy LOTTO Konkurs Wsadów. W ubiegłym roku triumfował niski skrzydłowy Kinga Szczecin, Thomas Davis.

„Wszyscy czekamy już na święto koszykówki, jakim bez wątpienia jest Suzuki Puchar Polski. Cieszymy się, że nasz sprawdzony i wieloletni partner, Totalizator Sportowy, ponownie chce promować swoją markę LOTTO podczas Turnieju Finałowego. W Lublinie zobaczymy najlepsze zespoły Energa Basket Ligi i najbardziej efektownych zawodników. To gwarancja wysokiego poziomu i wielkich emocji” – powiedział Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiego Związku Koszykówki i Polskiej Ligi Koszykówki.

„W obecnej sytuacji każda okazja do przeżywania sportowych wrażeń jest wyjątkowo cenna, dlatego marka LOTTO nie ustaje w swoim wsparciu dla rozwoju polskiej koszykówki. Jesteśmy Partnerem Głównym Polskiej Ligi Koszykówki, a także Partnerem Tytularnym Mistrzostw Polski 3×3 – dyscypliny, która w 2021 roku zadebiutuje na Igrzyskach Olimpijskich w Tokio. Przed nami Puchar Polski, jedno z najważniejszych wydarzeń w tej dyscyplinie, dlatego i tam nie może nas zabraknąć. Życzę kibicom kumulacji koszykarskich emocji!” – mówi Olgierd Cieślik, Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego.

Totalizator Sportowy od lat angażuje się w rozwój polskiej koszykówki. Spółka jest Partnerem Głównym Polskiej Ligi Koszykówki – organizatora rozgrywek Energa Basket Ligi. Współpracowała także z PLK podczas czterech ostatnich edycji Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski.

Marka LOTTO, której właścicielem jest Totalizator Sportowy, posiada w portfolio popularne gry liczbowe: Lotto, Eurojackpot, Extra Pensja, Multi Multi, Mini Lotto, Super Szansa, Keno i Szybkie 600, oraz loterie pieniężne, do których zaliczają się Zdrapki oraz Kaskada. Produkty LOTTO dostępne są w ponad 18 tys. punktów sprzedaży na terenie całego kraju. Pod koniec 2018 roku Totalizator Sportowy zadebiutował na rynku e-commerce, umożliwiając klientom LOTTO gry na platformie online. Spółka zarządzana obecnie przez Olgierda Cieślika należy do grona podmiotów najmocniej wspierających polski sport i kulturę – od 1994 roku przekazała na te dwie istotne dziedziny życia społecznego ponad 15 mld zł.

Zdjęcie wyróżniające: Freepik

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Jak dobrać idealne ubezpieczenie dla siebie?
Jak dobrać idealne ubezpieczenie dla siebie?
Przez ocean ofert ubezpieczycieli, wyznaczamy Ci drogę do znalezienia tego idealnego. Odkryj, na co zwracać uwagę podczas wyboru ubezpieczenia i jak zminimalizować ryzyko nieoczekiwanych wydatków.
Jakie wybrać dodatkowe ubezpieczenie na życie?
Jakie wybrać dodatkowe ubezpieczenie na życie?
Duża część społeczeństwa myśli przyszłościowo. Przewidując różne zdarzenia, a także zakręty życiowe, decyduje się na polisę na życie.
Salesforce nowym partnerem technologicznym Legii Warszawa
Salesforce nowym partnerem technologicznym Legii Warszawa
Firma Salesforce została w tym miesiącu „Oficjalnym Partnerem Technologii Cyfrowych Legii Warszawa". „Nasza współpraca otworzy przed nami nowe możliwości i korzyści w budowaniu relacji z kibicami-konsumentami czy partnerami biznesowymi” - twierdzi Paweł Kokosza, Dyrektor Komercyjny Legii.
Ostatnie wpisy