Legia Warszawa rozpoczyna szeroko zakrojoną współpracę z Salesforce – czołową firmą specjalizującą się we wdrażaniu i funkcjonalnościach nowoczesnych systemów CRM. To kolejny etap cyfrowej transformacji, jaką przechodzi największy klub nad Wisłą.
Podpisana w tym miesiącu umowa zapewnia Salesforce status „Oficjalnego Partnera Technologii Cyfrowych Legii Warszawa”. Na jej mocy amerykańska firma opracuje specjalnie dla Legii zaawansowane rozwiązanie CRM, które pomoże efektywnie zarządzać relacjami i komunikacją z kibicami, a także partnerami biznesowymi aktualnego mistrza Polski. Dodatkowo Salesforce zaangażuje się finansowo w sponsorowanie stołecznego klubu.
„Salesforce od wielu lat pomaga swoim klientom przejść przez często trudny proces cyfrowej transformacji. W przypadku współpracy z Legią Warszawa postawiliśmy przede wszystkim na dogłębne zrozumienie specyficznych potrzeb klubu sportowego. Dzięki temu mogliśmy dostarczyć Legii rozwiązania szyte na miarę. Ich innowacyjność, kompleksowość i łatwość obsługi pozwolą Legii osiągnąć najwyższy poziom budowania relacji i kontaktów z kibicami oraz partnerami biznesowymi. Tym samym Legia dołączyła do grona największych klubów sportowych na świecie, które korzystają z naszych rozwiązań” – powiedział Krzysztof Augustynowicz, Regional Sales Director CEE Commercial Business Unit w Salesforce.
Współpraca ze światowym potentatem w obszarze wdrażania i funkcjonalności CRM znacząco usprawni proces technologicznej transformacji, jaką przechodzi obecnie Legia Warszawa. Wszystko po to, aby dostarczyć kibicom drużyny Wojskowych optymalnie spersonalizowanych treści, usług czy produktów. Będzie to możliwe dzięki pełnym, 360-stopniowym profilom użytkowników, opracowywanym w oparciu o historię ich interakcji.
„Legia Warszawa chce wyznaczać nowe trendy na rynku piłkarskim w zakresie jakości i innowacyjności, a także w zarządzaniu usługami czy produktami dla kibiców. Fakt, że Salesforce – firma o międzynarodowej renomie i światowy lider w dziedzinie rozwiązań CRM – angażuje się w sponsoring sportowy z Legią jest potwierdzeniem potencjału i jakości naszej marki. Nasza współpraca otworzy przed nami nowe możliwości i korzyści w budowaniu relacji z kibicami-konsumentami czy partnerami biznesowymi. Prowadzimy obecnie kilka projektów w obszarze cyfrowej transformacji klubu, a system CRM od Salesforce jest kluczowy dla tych zmian i wiążemy z nim duże i uzasadnione nadzieje. Szczególnie znając doświadczenie i sukcesy naszego Oficjalnego Partnera Technologicznego” – podkreśla Paweł Kokosza, Dyrektor Komercyjny Legii Warszawa.
„Nasza współpraca otworzy przed nami nowe możliwości i korzyści w budowaniu relacji z kibicami.”
Legia Warszawa 🤝 Salesforce
Dowiedz się więcej ➡️ https://share.legia.com/12wK
Opublikowany przez Legia Warszawa Środa, 10 marca 2021
Salesforce już od 1999 roku pomaga klientom z różnych branż we wdrażaniu nowoczesnych technologii – chmury obliczeniowej, telefonii komórkowej, społecznościowej (SM), Internetu przedmiotów (IoT), sztucznej inteligencji (AI), głosu i łańcucha blokowego. Więcej informacji na temat firmy można znaleźć na stronie salesforce.com.
Na zdjęciu wyróżniającym od lewej: Pamela Hetmaniok – Salesforce, Krzysztof Augustynowicz – Salesforce, Paweł Kokosza – Legia Warszawa, Piotr Lempkowski – Salesforce; foto: Mateusz Kostrzewa, legia.com