Polecamy

Pierwszoligowe kluby piłkarskie ze wsparciem znaczących sponsorów

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Postępująca profesjonalizacja rozgrywek zaplecza PKO BP Ekstraklasy powoduje, że pierwszoligowe kluby mogą liczyć na coraz atrakcyjniejsze umowy sponsorskie. W tym tygodniu GKS Tychy poinformował o pozyskaniu nowego sponsora głównego, którym zostały zakłady bukmacherskie Superbet. Z kolei kilka dni wcześniej Radomiak Radom przedłużył współpracę z Totalizatorem Sportowym, a Chrobry Głogów przez kolejny rok będzie wspierany przez lokalny oddział PSS Społem.

Walczące o awans do najwyższej klasy rozgrywkowej GKS Tychy (aktualnie 4. miejsce w tabeli) oraz Radomiak Radom (6. lokata) to przykłady klubów, które na przestrzeni ostatnich lat zaliczyły znaczący progres nie tylko pod względem sportowym, ale także finansowym. Rozwój w każdym z tych obszarów przekłada się między innymi na zainteresowanie prestiżowych partnerów biznesowych, o czym jeszcze do niedawna pierwszoligowcy nie mieliby prawa marzyć. Tymczasem owocna kooperacja Radomiaka z Totalizatorem Sportowym – jednym z największych mecenasów sportu w naszym kraju – trwa już prawie cztery lata i będzie nadal kontynuowana.

Znaczącego sponsora głównego pozyskał również GKS Tychy, który na najbliższe półtora roku związał się z firmą Superbet – rosnącym w siłę legalnym bukmacherem. Umowa zakłada jednak możliwość przedłużenia współpracy o kolejne lata, a także zwiększenie finansowania w przypadku awansu Tyszan do PKO BP Ekstraklasy, co w chwili obecnej wydaje się prawdopodobnym scenariuszem. W ramach kontraktu bukmacher zagwarantował sobie miejsce na koszulkach pierwszej drużyny „Trójkolorowych”, a także branding stadionu, klubowego autokaru oraz udział we wspólnych akcjach dla kibiców, zwłaszcza w obrębie mediów społecznościowych i aplikacji mobilnej Superbetu.

„Podpisujemy umowę dzięki której wspierać będziemy pretendenta do grona najlepszych. My także jesteśmy takim pretendentem. Zainwestowaliśmy w kampanię telewizyjną i w kanale cyfrowym, działania z influencerami, social media marketing i systematycznie ulepszamy produkt, który zyskuje coraz większą sympatię użytkowników. Teraz rozszerzamy także nasze portfolio sponsoringowe. Jesteśmy na pięknym stadionie, klub jest dobrze zorganizowany, a drużyna ma potencjał. Liczymy na udaną współpracę” – powiedział Adam Lamentowicz, Country Manager Superbet w Polsce.

„Współpraca z Superbetem to nie tylko zastrzyk finansowy i działania na polu marketingowym. Mamy nadzieję, że także kolejny element który wpłynie na morale drużyny i wszystkich ludzi w klubie. Mamy znakomitą passę sportową, a teraz także sukces organizacyjny. To dobre warunki, aby mierzyć wysoko. Rozmowy z przedstawicielami nowego sponsora przebiegły bardzo sprawnie. Myślę że obie strony wykazały się determinacją i profesjonalizmem. To dobry prognostyk” – podsumował Leszek Bartnicki, prezes GKS Tychy SA.

Na zdjęciu wyróżniającym: Wnętrze Stadionu Miejskiego w Tychach; foto: Tomaszek tomaszek / Wikipedia

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Jak wybrać idealny akcesorium dla palacza – poradnik dla miłośników Clippera
Jak wybrać idealny akcesorium dla palacza – poradnik dla miłośników Clippera
Zanurz się w świecie akcesoriów dla palaczy i dowiedz się, jak wybierać narzędzia, które uczynią palenie ulubionego Clippera jeszcze przyjemniejszym.
Najlepsze sporty dla osób po 60. roku życia
Najlepsze sporty dla osób po 60. roku życia
Aktywność fizyczna odgrywa kluczową rolę w zachowaniu zdrowia i dobrego samopoczucia w każdym wieku, jednak dla osób po 60. roku życia nabiera ona szczególnego znaczenia.
Co zrobić, gdy e-recepta straciła ważność?
Co zrobić, gdy e-recepta straciła ważność?
E-recepta, podobnie jak jej papierowy odpowiednik, posiada ustalony czas, w którym można ją zrealizować. Co robić, gdy to się stanie?
Ostatnie wpisy