Polecamy

PepsiCo na dłużej partnerem strategicznym Legii Warszawa

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Trwająca już od ponad dekady współpraca pomiędzy Legią Warszawa a jednym z największych koncernów produkujących napoje i produkty spożywcze – PepsiCo – została przedłużona do 30 czerwca 2023 roku. Prolongowanie umowy nastąpiło w tym tygodniu.

PepsiCo to jeden z kluczowych partnerów strategicznych Legii Warszawa. Kooperacja pomiędzy oboma podmiotami została zapoczątkowana w 2010 roku, a w latach 2011-2014 stadion przy ul. Łazienkowskiej 3 nosił nawet nazwę Pepsi Arena. Od tego czasu drużyna „Wojskowych” wywalczyła aż 12 trofeów, zakwalifikowała się do fazy grupowej Ligi Mistrzów, a następnie zagrała w fazie pucharowej Ligi Europy.

Przedłużenie współpracy oznacza, że produkty marki Pepsi nadal będą dostępne w strefach VIP oraz punktach gastronomicznych na Stadionie Miejskim Legii Warszawa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego – także po powrocie kibiców na trybuny.

„Cieszymy się ze stabilnej i wieloletniej współpracy z PepsiCo, partnerem działającym na międzynarodowym rynku. Podpisanie nowej umowy w czasie pandemii, kiedy sytuacja ekonomiczna wielu firm jest bardziej wymagająca, to dowód wzajemnego zaufania i konsekwentnej realizacji celów biznesowych. Jakość produktów i usług naszych partnerów jest jednym z najważniejszych kryteriów, którymi kierujemy się w strategii sponsoringowej klubu. Kontynuacja tej współpracy to dobra wiadomość dla ceniących sobie najwyższe standardy kibiców, którzy – mamy nadzieję – w Nowym Roku wrócą na stadiony i razem z nami przeżyją wiele emocjonujących momentów” – powiedział Paweł Kokosza, dyrektor komercyjny Legii Warszawa.

Współpraca PepsiCo z największym polskim klubem wykracza również poza ramy sportu. Światowy potentat sektora food & beverage przystąpił niedawno do organizowanej przez Fundację Legii Warszawa akcji #GOTOWIDOPOMOCY, której celem jest wspieranie potrzebujących seniorów w czasie pandemii koronawirusa. W ramach tego charytatywnego przedsięwzięcia do osób starszych mieszkających na terenie Warszawy i okolic zostało dostarczonych aż 3,5 tys. ciepłych posiłków oraz napojów.

„PepsiCo regularnie angażuje się w sponsorowanie wydarzeń i klubów sportowych, a pełna energii, silna marka Pepsi wielu kibicom kojarzy się z pozytywnymi doznaniami przeżywanymi na stadionach całego świata. Legia Warszawa to jeden z najlepszych polskich klubów – jesteśmy dumni, że dzięki naszej obecności na stadionie warszawskiego zespołu możemy uczestniczyć w jego sportowych sukcesach. Ponad dziesięcioletnia współpraca z Legią Warszawa to dowód na siłę naszego partnerstwa, a kolejne jej przedłużenie jedynie potwierdza zaangażowanie obu stronu w rozwijanie obopólnie korzystnych relacji. Cieszymy się na kolejny okres udanej współpracy” – podkreślił Wojciech Świderski, Starszy Kierownik Sprzedaży AFH w PepsiCo Polska.

Produkty firmy PepsiCo są dystrybuowane już w ponad 200 krajach świata. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów marek Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, należących do koncernu PepsiCo, wyniósł w 2019 roku ponad 67 mld $.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Jak ustawić wiązania narciarskie?
Jak ustawić wiązania narciarskie?
Prawidłowe ustawienie wiązań narciarskich zapewni Ci komfortową i bezpieczną jazdę. Z naszym poradnikiem bez trudu wykonasz to zadanie. Dowiedz się więcej!
Lewandowski wchodzi w gaming. Jego pomysł będzie kosztował krocie!
Lewandowski wchodzi w gaming. Jego pomysł będzie kosztował krocie!
Robert Lewandowski angażuje się w świat gamingu! Czy limitowane pady z ikoną RL9 podbiją rynek?
Prawnik, syn milionera, absolwent Harvardu – kim są ludzie, którzy rządzą światowym boksem?
Prawnik, syn milionera, absolwent Harvardu – kim są ludzie, którzy rządzą światowym boksem?
Bob Arum, Eddie Hearn i Alan Haymon to biznesmeni, którzy rządzą współczesnym boksem. Kim są i jak udało im się osiągnąć obecną pozycję?
Ostatnie wpisy