1. Żużlowy marketing po lubelsku. Jak Motor Lublin rozpromował miasto i zapracował na wyższą dotację
  2. Koszt utrzymania i treningu konia wyścigowego szlachetnej krwi
  3. PGE sponsorem tytularnym Dywizji Mistrzowskiej Polskiej Ligi Esportowej!
  4. Pierwsza Liga Piłkarska kontynuuje współpracę z Fortuną
  5. PGE pozostanie sponsorem tytularnym Stadionu Narodowego w Warszawie
  6. WTS Sparta Wrocław rozszerza współpracę z partnerami biznesowymi
  7. Kongres Sport Biznes Polska – nowe forum współpracy i fachowej wiedzy
  8. Były prezes Piasta Gliwice wszedł do zarządu Lechii Gdańsk
  9. Inwestycja w jacht na wynajem – czy to się opłaca?
  10. Biznesy Roberta Lewandowskiego – w co inwestuje najlepszy piłkarz świata?
  11. „Lechia najważniejszą sportową wizytówką Gdańska”. Miasto dofinansuje klub ogromną kwotą!
  12. ZPRP będzie miał nowego prezesa. Henryk Szczepański tymczasowo zastąpił Andrzeja Kraśnickiego
  13. Partnerzy Rakowa Częstochowa przedłużyli umowy sponsorskie
  14. Mocni sponsorzy angażują się we wspieranie żeńskich klubów siatkarskich
  15. Korzyści z gry w squasha, które przydadzą się w biznesie
  16. Polskie kluby żużlowe coraz atrakcyjniejsze w oczach sponsorów
  17. Iga Świątek zyskała mocnego sponsora. „Jestem szczęśliwa, że mam wsparcie tak poważnej firmy”
  18. Zmiany właścicielskie w Lechu Poznań. Piotr Rutkowski z pakietem większościowym
  19. E-sport – branża, w którą opłaca się inwestować
  20. Ergonomia pracy, czyli jak zwiększyć komfort pracy w biurze
  21. Energa będzie wspierać polski amp futbol przez kolejne trzy lata
  22. Nowy nadawca na Bałkanach pokaże mecze PKO Bank Polski Ekstraklasy
  23. PKN ORLEN przedłużył partnerstwo strategiczne z PKOl o kolejne cztery lata
  24. PepsiCo na dłużej partnerem strategicznym Legii Warszawa
  25. Małe akcesoria do ćwiczeń, które warto mieć przy sobie
  26. Rehasport przedłużył współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce
  27. Enea głównym sponsorem tytularnym koszykarskiego mistrza Polski
  28. Ekstraklasa wkracza na międzynarodową platformę sprzedaży praw mediowych!
  29. Robert Lewandowski triumfatorem plebiscytu na Najlepszego Sportowca Polski 2020. Nagrody specjalne dla PKN Orlen i Totalizatora Sportowego
  30. Joma zastąpiła 4F w roli sponsora technicznego ZPRP
  31. Nowe trendy w benefitach sportowych – czy niedługo dotrą do Polski?
  32. „Dołączamy do najlepszych. Najlepsi dołączają do nas” – Lewandowski nową twarzą 4F
  33. Zespół cieśni nadgarstka – jakie ćwiczenia pomogą zapobiec niedokrwieniu nerwów?
  34. Iga Świątek zostanie pierwszą w historii polską ambasadorką marki Rolex!
  35. Nie daj się przyspawać do blatu – zestaw praktycznych ćwiczeń dla pracowników biurowych
  36. Prestiżowe destynacje narciarskie – które stoki warto odwiedzić?
  37. Grupa PGE pozostaje sponsorem tytularnym najlepszej żużlowej ligi świata!
  38. Piękno warte miliony – najdroższe rasy koni na świecie
  39. PKN ORLEN na dłużej w Formule 1. Państwowa spółka pozostanie Sponsorem Tytularnym zespołu Alfa Romeo
  40. Pogoń Szczecin z nagrodą „Społecznej Odpowiedzialności Biznesu”
  41. Wirtualna Polska Media S.A. na dłużej Oficjalnym Partnerem Medialnym PGNiG Superligi
  42. Ekstraklasa S.A. rozpoczęła poszukiwania partnera do obsługi ligowego serwisu OTT
  43. Jak optymalnie dobrać rakietę do padla?
  44. Telewizyjna ekspansja Ekstraklasy. Nowe umowy na transmisje międzynarodowe już ratyfikowane
  45. LOTTO partnerem głównym koszykarskiego Pucharu Polski i Konkursu Wsadów
  46. Wypoczynek na najwyższym poziomie. Czym St. Moritz przyciąga biznesmenów?
  47. Sprzęt pod biurko – sposób na aktywność w godzinach pracy
  48. 50 Najbardziej Wpływowych Ludzi w Polskim Sporcie – Robert Lewandowski na szczycie zestawienia!
  49. Branżowe turnieje w halowej piłce nożnej przełożone
  50. Luksusowe jachty – specjalność polskich zakładów
  51. Jak zacząć grać w golfa i ile to kosztuje?
  52. Nowa Rada Nadzorcza spółki Ekstraklasa S.A. Dariusz Mioduski na stanowisku przewodniczącego
  53. Business Tennis League – największa amatorska liga tenisowa dla firm
  54. Najbogatsi właściciele klubów sportowych
  55. Tenis, wędkarstwo, surfing – jak spędzają wolny czas najbogatsi Polacy?
  56. Co trzeba wiedzieć przed rozpoczęciem gry w padla?
  57. Golf, bocce, polo – vipowskie sporty, które uprawia coraz więcej Polaków
  58. Chiński potentat rynku e-commerce nowym partnerem Lecha Poznań!
  59. „Aktywna przerwa w pracy” – najlepsza fizjoprofilaktyka dla pracowników biurowych
  60. Branżowe turnieje piłkarskie zyskują na popularności
  61. 16. Gala Nagród Biznesu Sportowego: Specjalne wyróżnienie dla Polskiego Związku Tenisowego
  62. Benefit Systems odnotował znaczące straty. Polacy coraz częściej rezygnują z kart MultiSport
  63. Międzynarodowy broker głównym sponsorem Legii Warszawa!
  64. Pride of Poland 2020: Polska klacz wylicytowana za 1,25 mln euro!
czwartek, 25 lutego, 2021
Banner Top
  1. Żużlowy marketing po lubelsku. Jak Motor Lublin rozpromował miasto i zapracował na wyższą dotację
  2. Koszt utrzymania i treningu konia wyścigowego szlachetnej krwi
  3. PGE sponsorem tytularnym Dywizji Mistrzowskiej Polskiej Ligi Esportowej!
  4. Pierwsza Liga Piłkarska kontynuuje współpracę z Fortuną
  5. PGE pozostanie sponsorem tytularnym Stadionu Narodowego w Warszawie
  6. WTS Sparta Wrocław rozszerza współpracę z partnerami biznesowymi
  7. Kongres Sport Biznes Polska – nowe forum współpracy i fachowej wiedzy
  8. Były prezes Piasta Gliwice wszedł do zarządu Lechii Gdańsk
  9. Inwestycja w jacht na wynajem – czy to się opłaca?
  10. Biznesy Roberta Lewandowskiego – w co inwestuje najlepszy piłkarz świata?
  11. „Lechia najważniejszą sportową wizytówką Gdańska”. Miasto dofinansuje klub ogromną kwotą!
  12. ZPRP będzie miał nowego prezesa. Henryk Szczepański tymczasowo zastąpił Andrzeja Kraśnickiego
  13. Partnerzy Rakowa Częstochowa przedłużyli umowy sponsorskie
  14. Mocni sponsorzy angażują się we wspieranie żeńskich klubów siatkarskich
  15. Korzyści z gry w squasha, które przydadzą się w biznesie
  16. Polskie kluby żużlowe coraz atrakcyjniejsze w oczach sponsorów
  17. Iga Świątek zyskała mocnego sponsora. „Jestem szczęśliwa, że mam wsparcie tak poważnej firmy”
  18. Zmiany właścicielskie w Lechu Poznań. Piotr Rutkowski z pakietem większościowym
  19. E-sport – branża, w którą opłaca się inwestować
  20. Ergonomia pracy, czyli jak zwiększyć komfort pracy w biurze
  21. Energa będzie wspierać polski amp futbol przez kolejne trzy lata
  22. Nowy nadawca na Bałkanach pokaże mecze PKO Bank Polski Ekstraklasy
  23. PKN ORLEN przedłużył partnerstwo strategiczne z PKOl o kolejne cztery lata
  24. PepsiCo na dłużej partnerem strategicznym Legii Warszawa
  25. Małe akcesoria do ćwiczeń, które warto mieć przy sobie
  26. Rehasport przedłużył współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce
  27. Enea głównym sponsorem tytularnym koszykarskiego mistrza Polski
  28. Ekstraklasa wkracza na międzynarodową platformę sprzedaży praw mediowych!
  29. Robert Lewandowski triumfatorem plebiscytu na Najlepszego Sportowca Polski 2020. Nagrody specjalne dla PKN Orlen i Totalizatora Sportowego
  30. Joma zastąpiła 4F w roli sponsora technicznego ZPRP
  31. Nowe trendy w benefitach sportowych – czy niedługo dotrą do Polski?
  32. „Dołączamy do najlepszych. Najlepsi dołączają do nas” – Lewandowski nową twarzą 4F
  33. Zespół cieśni nadgarstka – jakie ćwiczenia pomogą zapobiec niedokrwieniu nerwów?
  34. Iga Świątek zostanie pierwszą w historii polską ambasadorką marki Rolex!
  35. Nie daj się przyspawać do blatu – zestaw praktycznych ćwiczeń dla pracowników biurowych
  36. Prestiżowe destynacje narciarskie – które stoki warto odwiedzić?
  37. Grupa PGE pozostaje sponsorem tytularnym najlepszej żużlowej ligi świata!
  38. Piękno warte miliony – najdroższe rasy koni na świecie
  39. PKN ORLEN na dłużej w Formule 1. Państwowa spółka pozostanie Sponsorem Tytularnym zespołu Alfa Romeo
  40. Pogoń Szczecin z nagrodą „Społecznej Odpowiedzialności Biznesu”
  41. Wirtualna Polska Media S.A. na dłużej Oficjalnym Partnerem Medialnym PGNiG Superligi
  42. Ekstraklasa S.A. rozpoczęła poszukiwania partnera do obsługi ligowego serwisu OTT
  43. Jak optymalnie dobrać rakietę do padla?
  44. Telewizyjna ekspansja Ekstraklasy. Nowe umowy na transmisje międzynarodowe już ratyfikowane
  45. LOTTO partnerem głównym koszykarskiego Pucharu Polski i Konkursu Wsadów
  46. Wypoczynek na najwyższym poziomie. Czym St. Moritz przyciąga biznesmenów?
  47. Sprzęt pod biurko – sposób na aktywność w godzinach pracy
  48. 50 Najbardziej Wpływowych Ludzi w Polskim Sporcie – Robert Lewandowski na szczycie zestawienia!
  49. Branżowe turnieje w halowej piłce nożnej przełożone
  50. Luksusowe jachty – specjalność polskich zakładów
  51. Jak zacząć grać w golfa i ile to kosztuje?
  52. Nowa Rada Nadzorcza spółki Ekstraklasa S.A. Dariusz Mioduski na stanowisku przewodniczącego
  53. Business Tennis League – największa amatorska liga tenisowa dla firm
  54. Najbogatsi właściciele klubów sportowych
  55. Tenis, wędkarstwo, surfing – jak spędzają wolny czas najbogatsi Polacy?
  56. Co trzeba wiedzieć przed rozpoczęciem gry w padla?
  57. Golf, bocce, polo – vipowskie sporty, które uprawia coraz więcej Polaków
  58. Chiński potentat rynku e-commerce nowym partnerem Lecha Poznań!
  59. „Aktywna przerwa w pracy” – najlepsza fizjoprofilaktyka dla pracowników biurowych
  60. Branżowe turnieje piłkarskie zyskują na popularności
  61. 16. Gala Nagród Biznesu Sportowego: Specjalne wyróżnienie dla Polskiego Związku Tenisowego
  62. Benefit Systems odnotował znaczące straty. Polacy coraz częściej rezygnują z kart MultiSport
  63. Międzynarodowy broker głównym sponsorem Legii Warszawa!
  64. Pride of Poland 2020: Polska klacz wylicytowana za 1,25 mln euro!

Trwająca już od ponad dekady współpraca pomiędzy Legią Warszawa a jednym z największych koncernów produkujących napoje i produkty spożywcze – PepsiCo – została przedłużona do 30 czerwca 2023 roku. Prolongowanie umowy nastąpiło w tym tygodniu.

PepsiCo to jeden z kluczowych partnerów strategicznych Legii Warszawa. Kooperacja pomiędzy oboma podmiotami została zapoczątkowana w 2010 roku, a w latach 2011-2014 stadion przy ul. Łazienkowskiej 3 nosił nawet nazwę Pepsi Arena. Od tego czasu drużyna „Wojskowych” wywalczyła aż 12 trofeów, zakwalifikowała się do fazy grupowej Ligi Mistrzów, a następnie zagrała w fazie pucharowej Ligi Europy.

Przedłużenie współpracy oznacza, że produkty marki Pepsi nadal będą dostępne w strefach VIP oraz punktach gastronomicznych na Stadionie Miejskim Legii Warszawa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego – także po powrocie kibiców na trybuny.

„Cieszymy się ze stabilnej i wieloletniej współpracy z PepsiCo, partnerem działającym na międzynarodowym rynku. Podpisanie nowej umowy w czasie pandemii, kiedy sytuacja ekonomiczna wielu firm jest bardziej wymagająca, to dowód wzajemnego zaufania i konsekwentnej realizacji celów biznesowych. Jakość produktów i usług naszych partnerów jest jednym z najważniejszych kryteriów, którymi kierujemy się w strategii sponsoringowej klubu. Kontynuacja tej współpracy to dobra wiadomość dla ceniących sobie najwyższe standardy kibiców, którzy – mamy nadzieję – w Nowym Roku wrócą na stadiony i razem z nami przeżyją wiele emocjonujących momentów” – powiedział Paweł Kokosza, dyrektor komercyjny Legii Warszawa.

Współpraca PepsiCo z największym polskim klubem wykracza również poza ramy sportu. Światowy potentat sektora food & beverage przystąpił niedawno do organizowanej przez Fundację Legii Warszawa akcji #GOTOWIDOPOMOCY, której celem jest wspieranie potrzebujących seniorów w czasie pandemii koronawirusa. W ramach tego charytatywnego przedsięwzięcia do osób starszych mieszkających na terenie Warszawy i okolic zostało dostarczonych aż 3,5 tys. ciepłych posiłków oraz napojów.

„PepsiCo regularnie angażuje się w sponsorowanie wydarzeń i klubów sportowych, a pełna energii, silna marka Pepsi wielu kibicom kojarzy się z pozytywnymi doznaniami przeżywanymi na stadionach całego świata. Legia Warszawa to jeden z najlepszych polskich klubów – jesteśmy dumni, że dzięki naszej obecności na stadionie warszawskiego zespołu możemy uczestniczyć w jego sportowych sukcesach. Ponad dziesięcioletnia współpraca z Legią Warszawa to dowód na siłę naszego partnerstwa, a kolejne jej przedłużenie jedynie potwierdza zaangażowanie obu stronu w rozwijanie obopólnie korzystnych relacji. Cieszymy się na kolejny okres udanej współpracy” – podkreślił Wojciech Świderski, Starszy Kierownik Sprzedaży AFH w PepsiCo Polska.

Produkty firmy PepsiCo są dystrybuowane już w ponad 200 krajach świata. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów marek Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, należących do koncernu PepsiCo, wyniósł w 2019 roku ponad 67 mld $.

Tagi: , , , , , , , , , , ,
Mateusz Świst
Profesjonalny dziennikarz z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w zakresie digital media. Uczestniczył we wprowadzaniu na rynek wielu serwisów branżowych, m.in. Horeca Business Club, NaszFutbol.com czy iGol.pl. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Prywatnie miłośnik szeroko pojętego sportu, alternatywnej muzyki oraz eksplorator przyrody.

0 Komentarzy

Napisz komentarz