1. Żużlowy marketing po lubelsku. Jak Motor Lublin rozpromował miasto i zapracował na wyższą dotację
  2. Koszt utrzymania i treningu konia wyścigowego szlachetnej krwi
  3. PGE sponsorem tytularnym Dywizji Mistrzowskiej Polskiej Ligi Esportowej!
  4. Pierwsza Liga Piłkarska kontynuuje współpracę z Fortuną
  5. PGE pozostanie sponsorem tytularnym Stadionu Narodowego w Warszawie
  6. WTS Sparta Wrocław rozszerza współpracę z partnerami biznesowymi
  7. Kongres Sport Biznes Polska – nowe forum współpracy i fachowej wiedzy
  8. Były prezes Piasta Gliwice wszedł do zarządu Lechii Gdańsk
  9. Inwestycja w jacht na wynajem – czy to się opłaca?
  10. Biznesy Roberta Lewandowskiego – w co inwestuje najlepszy piłkarz świata?
  11. „Lechia najważniejszą sportową wizytówką Gdańska”. Miasto dofinansuje klub ogromną kwotą!
  12. ZPRP będzie miał nowego prezesa. Henryk Szczepański tymczasowo zastąpił Andrzeja Kraśnickiego
  13. Partnerzy Rakowa Częstochowa przedłużyli umowy sponsorskie
  14. Mocni sponsorzy angażują się we wspieranie żeńskich klubów siatkarskich
  15. Korzyści z gry w squasha, które przydadzą się w biznesie
  16. Polskie kluby żużlowe coraz atrakcyjniejsze w oczach sponsorów
  17. Iga Świątek zyskała mocnego sponsora. „Jestem szczęśliwa, że mam wsparcie tak poważnej firmy”
  18. Zmiany właścicielskie w Lechu Poznań. Piotr Rutkowski z pakietem większościowym
  19. E-sport – branża, w którą opłaca się inwestować
  20. Ergonomia pracy, czyli jak zwiększyć komfort pracy w biurze
  21. Energa będzie wspierać polski amp futbol przez kolejne trzy lata
  22. Nowy nadawca na Bałkanach pokaże mecze PKO Bank Polski Ekstraklasy
  23. PKN ORLEN przedłużył partnerstwo strategiczne z PKOl o kolejne cztery lata
  24. PepsiCo na dłużej partnerem strategicznym Legii Warszawa
  25. Małe akcesoria do ćwiczeń, które warto mieć przy sobie
  26. Rehasport przedłużył współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce
  27. Enea głównym sponsorem tytularnym koszykarskiego mistrza Polski
  28. Ekstraklasa wkracza na międzynarodową platformę sprzedaży praw mediowych!
  29. Robert Lewandowski triumfatorem plebiscytu na Najlepszego Sportowca Polski 2020. Nagrody specjalne dla PKN Orlen i Totalizatora Sportowego
  30. Joma zastąpiła 4F w roli sponsora technicznego ZPRP
  31. Nowe trendy w benefitach sportowych – czy niedługo dotrą do Polski?
  32. „Dołączamy do najlepszych. Najlepsi dołączają do nas” – Lewandowski nową twarzą 4F
  33. Zespół cieśni nadgarstka – jakie ćwiczenia pomogą zapobiec niedokrwieniu nerwów?
  34. Iga Świątek zostanie pierwszą w historii polską ambasadorką marki Rolex!
  35. Nie daj się przyspawać do blatu – zestaw praktycznych ćwiczeń dla pracowników biurowych
  36. Prestiżowe destynacje narciarskie – które stoki warto odwiedzić?
  37. Grupa PGE pozostaje sponsorem tytularnym najlepszej żużlowej ligi świata!
  38. Piękno warte miliony – najdroższe rasy koni na świecie
  39. PKN ORLEN na dłużej w Formule 1. Państwowa spółka pozostanie Sponsorem Tytularnym zespołu Alfa Romeo
  40. Pogoń Szczecin z nagrodą „Społecznej Odpowiedzialności Biznesu”
  41. Wirtualna Polska Media S.A. na dłużej Oficjalnym Partnerem Medialnym PGNiG Superligi
  42. Ekstraklasa S.A. rozpoczęła poszukiwania partnera do obsługi ligowego serwisu OTT
  43. Jak optymalnie dobrać rakietę do padla?
  44. Telewizyjna ekspansja Ekstraklasy. Nowe umowy na transmisje międzynarodowe już ratyfikowane
  45. LOTTO partnerem głównym koszykarskiego Pucharu Polski i Konkursu Wsadów
  46. Wypoczynek na najwyższym poziomie. Czym St. Moritz przyciąga biznesmenów?
  47. Sprzęt pod biurko – sposób na aktywność w godzinach pracy
  48. 50 Najbardziej Wpływowych Ludzi w Polskim Sporcie – Robert Lewandowski na szczycie zestawienia!
  49. Branżowe turnieje w halowej piłce nożnej przełożone
  50. Luksusowe jachty – specjalność polskich zakładów
  51. Jak zacząć grać w golfa i ile to kosztuje?
  52. Nowa Rada Nadzorcza spółki Ekstraklasa S.A. Dariusz Mioduski na stanowisku przewodniczącego
  53. Business Tennis League – największa amatorska liga tenisowa dla firm
  54. Najbogatsi właściciele klubów sportowych
  55. Tenis, wędkarstwo, surfing – jak spędzają wolny czas najbogatsi Polacy?
  56. Co trzeba wiedzieć przed rozpoczęciem gry w padla?
  57. Golf, bocce, polo – vipowskie sporty, które uprawia coraz więcej Polaków
  58. Chiński potentat rynku e-commerce nowym partnerem Lecha Poznań!
  59. „Aktywna przerwa w pracy” – najlepsza fizjoprofilaktyka dla pracowników biurowych
  60. Branżowe turnieje piłkarskie zyskują na popularności
  61. 16. Gala Nagród Biznesu Sportowego: Specjalne wyróżnienie dla Polskiego Związku Tenisowego
  62. Benefit Systems odnotował znaczące straty. Polacy coraz częściej rezygnują z kart MultiSport
  63. Międzynarodowy broker głównym sponsorem Legii Warszawa!
  64. Pride of Poland 2020: Polska klacz wylicytowana za 1,25 mln euro!
piątek, 26 lutego, 2021
Banner Top
  1. Żużlowy marketing po lubelsku. Jak Motor Lublin rozpromował miasto i zapracował na wyższą dotację
  2. Koszt utrzymania i treningu konia wyścigowego szlachetnej krwi
  3. PGE sponsorem tytularnym Dywizji Mistrzowskiej Polskiej Ligi Esportowej!
  4. Pierwsza Liga Piłkarska kontynuuje współpracę z Fortuną
  5. PGE pozostanie sponsorem tytularnym Stadionu Narodowego w Warszawie
  6. WTS Sparta Wrocław rozszerza współpracę z partnerami biznesowymi
  7. Kongres Sport Biznes Polska – nowe forum współpracy i fachowej wiedzy
  8. Były prezes Piasta Gliwice wszedł do zarządu Lechii Gdańsk
  9. Inwestycja w jacht na wynajem – czy to się opłaca?
  10. Biznesy Roberta Lewandowskiego – w co inwestuje najlepszy piłkarz świata?
  11. „Lechia najważniejszą sportową wizytówką Gdańska”. Miasto dofinansuje klub ogromną kwotą!
  12. ZPRP będzie miał nowego prezesa. Henryk Szczepański tymczasowo zastąpił Andrzeja Kraśnickiego
  13. Partnerzy Rakowa Częstochowa przedłużyli umowy sponsorskie
  14. Mocni sponsorzy angażują się we wspieranie żeńskich klubów siatkarskich
  15. Korzyści z gry w squasha, które przydadzą się w biznesie
  16. Polskie kluby żużlowe coraz atrakcyjniejsze w oczach sponsorów
  17. Iga Świątek zyskała mocnego sponsora. „Jestem szczęśliwa, że mam wsparcie tak poważnej firmy”
  18. Zmiany właścicielskie w Lechu Poznań. Piotr Rutkowski z pakietem większościowym
  19. E-sport – branża, w którą opłaca się inwestować
  20. Ergonomia pracy, czyli jak zwiększyć komfort pracy w biurze
  21. Energa będzie wspierać polski amp futbol przez kolejne trzy lata
  22. Nowy nadawca na Bałkanach pokaże mecze PKO Bank Polski Ekstraklasy
  23. PKN ORLEN przedłużył partnerstwo strategiczne z PKOl o kolejne cztery lata
  24. PepsiCo na dłużej partnerem strategicznym Legii Warszawa
  25. Małe akcesoria do ćwiczeń, które warto mieć przy sobie
  26. Rehasport przedłużył współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce
  27. Enea głównym sponsorem tytularnym koszykarskiego mistrza Polski
  28. Ekstraklasa wkracza na międzynarodową platformę sprzedaży praw mediowych!
  29. Robert Lewandowski triumfatorem plebiscytu na Najlepszego Sportowca Polski 2020. Nagrody specjalne dla PKN Orlen i Totalizatora Sportowego
  30. Joma zastąpiła 4F w roli sponsora technicznego ZPRP
  31. Nowe trendy w benefitach sportowych – czy niedługo dotrą do Polski?
  32. „Dołączamy do najlepszych. Najlepsi dołączają do nas” – Lewandowski nową twarzą 4F
  33. Zespół cieśni nadgarstka – jakie ćwiczenia pomogą zapobiec niedokrwieniu nerwów?
  34. Iga Świątek zostanie pierwszą w historii polską ambasadorką marki Rolex!
  35. Nie daj się przyspawać do blatu – zestaw praktycznych ćwiczeń dla pracowników biurowych
  36. Prestiżowe destynacje narciarskie – które stoki warto odwiedzić?
  37. Grupa PGE pozostaje sponsorem tytularnym najlepszej żużlowej ligi świata!
  38. Piękno warte miliony – najdroższe rasy koni na świecie
  39. PKN ORLEN na dłużej w Formule 1. Państwowa spółka pozostanie Sponsorem Tytularnym zespołu Alfa Romeo
  40. Pogoń Szczecin z nagrodą „Społecznej Odpowiedzialności Biznesu”
  41. Wirtualna Polska Media S.A. na dłużej Oficjalnym Partnerem Medialnym PGNiG Superligi
  42. Ekstraklasa S.A. rozpoczęła poszukiwania partnera do obsługi ligowego serwisu OTT
  43. Jak optymalnie dobrać rakietę do padla?
  44. Telewizyjna ekspansja Ekstraklasy. Nowe umowy na transmisje międzynarodowe już ratyfikowane
  45. LOTTO partnerem głównym koszykarskiego Pucharu Polski i Konkursu Wsadów
  46. Wypoczynek na najwyższym poziomie. Czym St. Moritz przyciąga biznesmenów?
  47. Sprzęt pod biurko – sposób na aktywność w godzinach pracy
  48. 50 Najbardziej Wpływowych Ludzi w Polskim Sporcie – Robert Lewandowski na szczycie zestawienia!
  49. Branżowe turnieje w halowej piłce nożnej przełożone
  50. Luksusowe jachty – specjalność polskich zakładów
  51. Jak zacząć grać w golfa i ile to kosztuje?
  52. Nowa Rada Nadzorcza spółki Ekstraklasa S.A. Dariusz Mioduski na stanowisku przewodniczącego
  53. Business Tennis League – największa amatorska liga tenisowa dla firm
  54. Najbogatsi właściciele klubów sportowych
  55. Tenis, wędkarstwo, surfing – jak spędzają wolny czas najbogatsi Polacy?
  56. Co trzeba wiedzieć przed rozpoczęciem gry w padla?
  57. Golf, bocce, polo – vipowskie sporty, które uprawia coraz więcej Polaków
  58. Chiński potentat rynku e-commerce nowym partnerem Lecha Poznań!
  59. „Aktywna przerwa w pracy” – najlepsza fizjoprofilaktyka dla pracowników biurowych
  60. Branżowe turnieje piłkarskie zyskują na popularności
  61. 16. Gala Nagród Biznesu Sportowego: Specjalne wyróżnienie dla Polskiego Związku Tenisowego
  62. Benefit Systems odnotował znaczące straty. Polacy coraz częściej rezygnują z kart MultiSport
  63. Międzynarodowy broker głównym sponsorem Legii Warszawa!
  64. Pride of Poland 2020: Polska klacz wylicytowana za 1,25 mln euro!

Światowy lider handlu internetowego zaczyna stawiać na marketing sportowy. W tym tygodniu przedstawiciele AliExpress na Europę Środkowo-Wschodnią parafowali umowę sponsorską z Lechem Poznań, na mocy której logo tej firmy zostanie umieszczone na spodenkach zawodników pierwszego zespołu wicemistrza Polski, a reklamy sponsora będą eksponowane na stadionie podczas meczów PKO BP Ekstraklasy.

Nawiązanie współpracy z jednym z największych przedsiębiorstw w branży e-commerce to kolejny krok w rozwoju poznańskiego klubu, który na przestrzeni minionych miesięcy miał wiele powodów do świętowania. Efektowny, ofensywny styl gry „Kolejorza” poskutkował bowiem największym sukcesem sportowym od pięciu lat – wicemistrzostwem Polski, a następnie niespodziewanym awansem do fazy grupowej Ligi Europy. Dzięki udanym występom w Ekstraklasie oraz na arenie międzynarodowej wielu utalentowanych adeptów klubowej akademii dostało się do kadry Jerzego Brzęczka (m.in. Kamil Jóźwiak, Jakub Moder, czy Robert Gumny). Wszystko to przełożyło się na znaczący wzrost zainteresowania poczynaniami „Dumy Wielkopolski”, wyraźnie widoczny zwłaszcza w mediach społecznościowych, gdzie oficjalne profile Lecha na Facebooku, Instagamie, Twitterze i YouTube śledzi już łącznie blisko milion użytkowników.

Potencjał medialny oraz sportowy klubu zarządzanego przez Karola Klimczaka dostrzega również coraz więcej firm chcących reklamować swoje produkty czy usługi poprzez futbol. Dla AliExpress współpraca z Lechem Poznań będzie dopiero pierwszym na świecie partnerstwem w zakresie marketingu sportowego, co dobitnie pokazuje, jaką renomę w ostatnich latach wyrobił sobie KKS. Umowa potrwa co najmniej do 30 czerwca 2021 roku (istnieje zapis o możliwości przedłużenia).

„AliExpress to jedna z najszybciej rozwijających się w Polsce marek „lifestyle” oraz e-commerce, atrakcyjna dla fanów Lecha. Rozmowy z AliExpress rozpoczęły się na długo przed tym, gdy zdobyliśmy wicemistrzostwo Polski oraz zakwalifikowaliśmy się do fazy grupowej Ligi Europy. Jest to potwierdzenie, że nasz klub jest silnym brandem. Kluczowa okazała się nasza reputacja nie tylko na polskim, ale i europejskim rynku. Miłym dodatkiem do współpracy są wynegocjowane dla naszych kibiców korzystne warunki zakupów na platformie, zwłaszcza podczas nadchodzących wyprzedaży w ramach Dnia Singla” – powiedział Karol Klimczak, prezes zarządu KKS Lech Poznań.

🆕 AliExpress, globalny lider handlu internetowego, został nowym sponsorem Lecha Poznań. Umowa potrwa do 30 czerwca 2021…

Opublikowany przez Lech Poznań Sobota, 24 października 2020

Efekt nowego partnerstwa będzie widoczny już od niedzieli 25 października, kiedy to logotyp AliExpress zostanie wyeksponowany na spodenkach zawodników pierwszego zespołu „Kolejorza” podczas ligowego meczu z Cracovią. W takim stroju nasz jedyny reprezentant w rozgrywkach UEFA Europa League przystąpi także do rywalizacji z SL Benfiką, Rangers FC i Standardem Liège. Ponadto reklamy sponsora będą widniały na stadionie w trakcie spotkań PKO BP Ekstraklasy, a sympatycy Lecha otrzymają dostęp do specjalnych kodów rabatowych, dzięki którym na platformie aliexpress.com możliwy będzie zakup 100 mln produktów po promocyjnych cenach z okazji Dnia Singla czy globalnego Festiwalu Zakupów AliExpress.

„Polska jest jednym z naszych wiodących rynków w Europie, a piłka nożna to sport narodowy dla Polaków. Chcemy, aby współpraca z Lechem Poznań symbolizowała nasze zaangażowanie na polskim rynku. Lech to ambitny zespół, zaangażowany w rozwój młodzieży i reprezentujący Polskę w tegorocznej Lidze Europy. W nadchodzącym sezonie, w ramach partnerstwa z klubem, będziemy szukać sposobów integracji wspólnych działań w różnych obszarach. Początkiem będzie nasza kampania wspierająca Dzień Singla w listopadzie” – zdradził Gary Topp, prezes AliExpress na Europę Środkowo-Wschodnią.

AliExpress zdążył na przestrzeni dekady wypracować sobie pozycję globalnego lidera w swoim sektorze. W Polsce jest obecnie drugą najchętniej odwiedzaną platformą sprzedaży detalicznej online. Od 2010 roku umożliwia konsumentom z całego świata dokonywanie zakupów bezpośrednio u producentów i dystrybutorów głównie z Państwa Środka.

Zdjęcie wyróżniające: Lech Poznań – materiały prasowe

Tagi: , , , , , , ,
Mateusz Świst
Profesjonalny dziennikarz z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w zakresie digital media. Uczestniczył we wprowadzaniu na rynek wielu serwisów branżowych, m.in. Horeca Business Club, NaszFutbol.com czy iGol.pl. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Prywatnie miłośnik szeroko pojętego sportu, alternatywnej muzyki oraz eksplorator przyrody.

0 Komentarzy

Napisz komentarz