Mówi się, że sport to wielki biznes. I rzeczywiście, trudno temu zaprzeczyć, skoro profesjonalne rozgrywki generują ogromne przychody, wartość praw telewizyjnych z każdym rokiem wzrasta, a firmy szukają możliwości promocji nawet w sporcie amatorskim. Oba te sektory wydają się zatem na siebie skazane.
Stąd też zrodził się pomysł na bizsport.pl – pierwszy na rynku portal, który kompleksowo łączy tematy z pogranicza sportu i biznesu. Oprócz codziennej dawki branżowych informacji dostarczamy także fachowych porad dla prowadzących aktywny tryb życia pracowników i przedsiębiorców oraz udzielamy wskazówek dotyczących uprawiania elitarnych dyscyplin sportu.
Bizsport.pl – tu biznes i sport stanowią idealne połączenie!
Chcesz dołączyć do zespołu redakcyjnego? Prześlij nam swoje CV.
Marta Głogowska-Drzyzga
Nieustannie w ruchu, w każdej wolnej chwili eksploruje okolicę – tę bliższą i dalszą. Wędrówki górskie po beskidzkich i tatrzańskich szlakach, wyprawy rowerowe z sakwami, biegi trailowe, wędrówki długodystansowe to jedynie niewielki wycinek jej życia. Kocha przyrodę i zwierzęta, w codziennym życiu stara się realizować założenia Zero Waste.
Justyna Zajdel
Copywriter z ponad 7-letnim doświadczeniem w branży. Magister Socjologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. Wolontariuszka Foodsharing Kraków. Miłośniczka muzyki techno, kulinariów i podróży.
Piotr Bernacik
Nie wyobraża sobie dnia bez jakiejkolwiek aktywności – czy to fizycznej, czy umysłowej. Jako student filologii angielskiej zafascynował się również tłumaczeniami oraz literaturą zagraniczną.
Mateusz Kaczmarek
Pasjonat sportu, głównie piłki nożnej w każdej odmianie – od trawiastej po street football. W przeszłości prezenter radia o tematyce kobiecej piłki nożnej. Przez kilka lat miał okazję poznać najwybitniejsze polskie piłkarki i ich trenerów. Obecnie Content Manager w jednej z agencji marketingowych.