1. Nowy nadawca na Bałkanach pokaże mecze PKO Bank Polski Ekstraklasy
  2. PKN ORLEN przedłużył partnerstwo strategiczne z PKOl o kolejne cztery lata
  3. PepsiCo na dłużej partnerem strategicznym Legii Warszawa
  4. Małe akcesoria do ćwiczeń, które warto mieć przy sobie
  5. Rehasport przedłużył współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce
  6. Enea głównym sponsorem tytularnym koszykarskiego mistrza Polski
  7. Ekstraklasa wkracza na międzynarodową platformę sprzedaży praw mediowych!
  8. Robert Lewandowski triumfatorem plebiscytu na Najlepszego Sportowca Polski 2020. Nagrody specjalne dla PKN Orlen i Totalizatora Sportowego
  9. Joma zastąpiła 4F w roli sponsora technicznego ZPRP
  10. Nowe trendy w benefitach sportowych – czy niedługo dotrą do Polski?
  11. „Dołączamy do najlepszych. Najlepsi dołączają do nas” – Lewandowski nową twarzą 4F
  12. Zespół cieśni nadgarstka – jakie ćwiczenia pomogą zapobiec niedokrwieniu nerwów?
  13. Iga Świątek zostanie pierwszą w historii polską ambasadorką marki Rolex!
  14. Nie daj się przyspawać do blatu – zestaw praktycznych ćwiczeń dla pracowników biurowych
  15. Prestiżowe destynacje narciarskie – które stoki warto odwiedzić?
  16. Grupa PGE pozostaje sponsorem tytularnym najlepszej żużlowej ligi świata!
  17. Piękno warte miliony – najdroższe rasy koni na świecie
  18. PKN ORLEN na dłużej w Formule 1. Państwowa spółka pozostanie Sponsorem Tytularnym zespołu Alfa Romeo
  19. Pogoń Szczecin z nagrodą „Społecznej Odpowiedzialności Biznesu”
  20. Wirtualna Polska Media S.A. na dłużej Oficjalnym Partnerem Medialnym PGNiG Superligi
  21. Ekstraklasa S.A. rozpoczęła poszukiwania partnera do obsługi ligowego serwisu OTT
  22. Jak optymalnie dobrać rakietę do padla?
  23. Telewizyjna ekspansja Ekstraklasy. Nowe umowy na transmisje międzynarodowe już ratyfikowane
  24. LOTTO partnerem głównym koszykarskiego Pucharu Polski i Konkursu Wsadów
  25. Wypoczynek na najwyższym poziomie. Czym St. Moritz przyciąga biznesmenów?
  26. Sprzęt pod biurko – sposób na aktywność w godzinach pracy
  27. 50 Najbardziej Wpływowych Ludzi w Polskim Sporcie – Robert Lewandowski na szczycie zestawienia!
  28. Branżowe turnieje w halowej piłce nożnej przełożone
  29. Luksusowe jachty – specjalność polskich zakładów
  30. Jak zacząć grać w golfa i ile to kosztuje?
  31. Nowa Rada Nadzorcza spółki Ekstraklasa S.A. Dariusz Mioduski na stanowisku przewodniczącego
  32. Business Tennis League – największa amatorska liga tenisowa dla firm
  33. Najbogatsi właściciele klubów sportowych
  34. Tenis, wędkarstwo, surfing – jak spędzają wolny czas najbogatsi Polacy?
  35. Co trzeba wiedzieć przed rozpoczęciem gry w padla?
  36. Golf, bocce, polo – vipowskie sporty, które uprawia coraz więcej Polaków
  37. Chiński potentat rynku e-commerce nowym partnerem Lecha Poznań!
  38. „Aktywna przerwa w pracy” – najlepsza fizjoprofilaktyka dla pracowników biurowych
  39. Branżowe turnieje piłkarskie zyskują na popularności
  40. 16. Gala Nagród Biznesu Sportowego: Specjalne wyróżnienie dla Polskiego Związku Tenisowego
  41. Benefit Systems odnotował znaczące straty. Polacy coraz częściej rezygnują z kart MultiSport
  42. Międzynarodowy broker głównym sponsorem Legii Warszawa!
  43. Pride of Poland 2020: Polska klacz wylicytowana za 1,25 mln euro!
sobota, 23 stycznia, 2021
Banner Top
  1. Nowy nadawca na Bałkanach pokaże mecze PKO Bank Polski Ekstraklasy
  2. PKN ORLEN przedłużył partnerstwo strategiczne z PKOl o kolejne cztery lata
  3. PepsiCo na dłużej partnerem strategicznym Legii Warszawa
  4. Małe akcesoria do ćwiczeń, które warto mieć przy sobie
  5. Rehasport przedłużył współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce
  6. Enea głównym sponsorem tytularnym koszykarskiego mistrza Polski
  7. Ekstraklasa wkracza na międzynarodową platformę sprzedaży praw mediowych!
  8. Robert Lewandowski triumfatorem plebiscytu na Najlepszego Sportowca Polski 2020. Nagrody specjalne dla PKN Orlen i Totalizatora Sportowego
  9. Joma zastąpiła 4F w roli sponsora technicznego ZPRP
  10. Nowe trendy w benefitach sportowych – czy niedługo dotrą do Polski?
  11. „Dołączamy do najlepszych. Najlepsi dołączają do nas” – Lewandowski nową twarzą 4F
  12. Zespół cieśni nadgarstka – jakie ćwiczenia pomogą zapobiec niedokrwieniu nerwów?
  13. Iga Świątek zostanie pierwszą w historii polską ambasadorką marki Rolex!
  14. Nie daj się przyspawać do blatu – zestaw praktycznych ćwiczeń dla pracowników biurowych
  15. Prestiżowe destynacje narciarskie – które stoki warto odwiedzić?
  16. Grupa PGE pozostaje sponsorem tytularnym najlepszej żużlowej ligi świata!
  17. Piękno warte miliony – najdroższe rasy koni na świecie
  18. PKN ORLEN na dłużej w Formule 1. Państwowa spółka pozostanie Sponsorem Tytularnym zespołu Alfa Romeo
  19. Pogoń Szczecin z nagrodą „Społecznej Odpowiedzialności Biznesu”
  20. Wirtualna Polska Media S.A. na dłużej Oficjalnym Partnerem Medialnym PGNiG Superligi
  21. Ekstraklasa S.A. rozpoczęła poszukiwania partnera do obsługi ligowego serwisu OTT
  22. Jak optymalnie dobrać rakietę do padla?
  23. Telewizyjna ekspansja Ekstraklasy. Nowe umowy na transmisje międzynarodowe już ratyfikowane
  24. LOTTO partnerem głównym koszykarskiego Pucharu Polski i Konkursu Wsadów
  25. Wypoczynek na najwyższym poziomie. Czym St. Moritz przyciąga biznesmenów?
  26. Sprzęt pod biurko – sposób na aktywność w godzinach pracy
  27. 50 Najbardziej Wpływowych Ludzi w Polskim Sporcie – Robert Lewandowski na szczycie zestawienia!
  28. Branżowe turnieje w halowej piłce nożnej przełożone
  29. Luksusowe jachty – specjalność polskich zakładów
  30. Jak zacząć grać w golfa i ile to kosztuje?
  31. Nowa Rada Nadzorcza spółki Ekstraklasa S.A. Dariusz Mioduski na stanowisku przewodniczącego
  32. Business Tennis League – największa amatorska liga tenisowa dla firm
  33. Najbogatsi właściciele klubów sportowych
  34. Tenis, wędkarstwo, surfing – jak spędzają wolny czas najbogatsi Polacy?
  35. Co trzeba wiedzieć przed rozpoczęciem gry w padla?
  36. Golf, bocce, polo – vipowskie sporty, które uprawia coraz więcej Polaków
  37. Chiński potentat rynku e-commerce nowym partnerem Lecha Poznań!
  38. „Aktywna przerwa w pracy” – najlepsza fizjoprofilaktyka dla pracowników biurowych
  39. Branżowe turnieje piłkarskie zyskują na popularności
  40. 16. Gala Nagród Biznesu Sportowego: Specjalne wyróżnienie dla Polskiego Związku Tenisowego
  41. Benefit Systems odnotował znaczące straty. Polacy coraz częściej rezygnują z kart MultiSport
  42. Międzynarodowy broker głównym sponsorem Legii Warszawa!
  43. Pride of Poland 2020: Polska klacz wylicytowana za 1,25 mln euro!

Spółka zarządzająca najwyższą klasą rozgrywek piłkarskich w Polsce rozpoczęła właśnie współpracę z jednym z czołowych dostawców oprogramowania ułatwiającego nabywanie oraz sprzedaż praw mediowych – firmą Content Arena. Ekstraklasa dołączyła tym samym do niemieckiej Bundesligi, koszykarskiej Lega Basket Serie A, agencji Stats Perform, Europejskiej Federacji Piłki Ręcznej, czy globalnego broadcastera SNTV, które także korzystają z nowoczesnej platformy Content Arena Manager.

Mecze PKO BP Ekstraklasy w sezonie 2020/21 transmitowane są na żywo w siedemnastu krajach świata, a kierownictwo ligowej spółki pracuje już nad kolejnymi umowami sprzedaży praw telewizyjnych. Dzięki nawiązaniu współpracy z Content Arena, Ekstraklasa S.A. otrzyma dostęp do narzędzi, które zwiększą szansę na kolejne kontrakty telewizyjne oraz umożliwią jeszcze lepszą promocję i komercjalizację rodzimych rozgrywek ligowych poza granicami Polski.

„Nieustannie analizujemy światowy rynek praw mediowych i rozwijane narzędzia pod kątem możliwości efektywnego docierania z naszą ofertą praw mediowych do jeszcze szerszej grupy nadawców. Jak pokazuje doświadczenie, naszą ligą interesują się kibice z rożnych krajów. Cały czas szukamy więc możliwości zaistnienia na nowych rynkach. Chcemy przy tym jeszcze bardziej ułatwić zagranicznym nabywcom praw mediowych dostęp do transmisji rozgrywek Ekstraklasy i współpracy z nami. Content Arena to innowacyjna platforma, która szybko się rozwija i pozyskuje kolejnych partnerów – zarówno po stronie sprzedających, jak i kupujących. Obecność na niej wpisuje się w naszą strategię zwiększania zasięgu i dostępności rozgrywek w coraz większej liczbie krajów także za pośrednictwem zewnętrznych partnerów. Nie możemy bowiem zapominać, że wszystkie nasze mecze są dostępne live w każdym zakątku świata, z wyjątkiem krajów objętych wyłącznymi licencjami, poprzez Ekstraklasa.TV. Ten serwis również będziemy dalej rozwijać” – deklaruje Marcin Animucki, prezes zarządu Ekstraklasy S.A.

Za sprawą platformy o nazwie Content Arena Manager przeprowadzenie całego procesu sprzedaży praw TV staje się znacznie prostsze i krótsze. Funkcja Availability Engine pozwala nabywcom wyszukiwać interesujące ich prawa według określonych parametrów (np. okres licencji, zakres praw, zasięg terytorialny), natomiast funkcja Contract Generator daje możliwość częściowej, a niekiedy nawet pełnej automatyzacji procesu prawnego.

„Content Arena z wielkim zadowoleniem rozpoczyna współpracę z polską Ekstraklasą – nie możemy się doczekać wykorzystania naszej wiedzy technologicznej do usprawnienia i digitalizacji procesów związanych ze sprzedażą praw mediowych Ekstraklasy. Jesteśmy przekonani, że przy wykorzystaniu rozwiązania Content Arena Manager, działalność ligi w tym zakresie będzie jeszcze bardziej efektywna, co także da jeszcze lepszy efekt finansowy” – podkreśla Lukas Zajančauskas, Dyrektor Strategii i Rozwoju Biznesu Content Arena.

Spółka Content Arena została założona w 2017 roku przez dwóch ekspertów z zakresu praw mediowych dla sektora sportowego – Erika Lorenza oraz Saschę Kojica. Wcześniej obaj menedżerowie działali m.in. na rzecz Bundesligi, Sportradar, Discovery, DAZN, czy MP & Silva. Obecnie z rozwiązań ich flagowej platformy Content Arena Manager, usprawniającej i optymalizującej procesy handlowe oraz prawne w ramach sprzedaży praw mediowych, korzysta już ponad tysiąc podmiotów.

Welcome to the refreshed Content Arena Marketplace!

Our new intuitive title-based view allows sports content buyers to easily browse available rights, while the improved responsiveness means ease of access at any time on any device 📱

Check it out yourself – create an account or log-in via https://bit.ly/2HjyAF9

Opublikowany przez Content Arena Piątek, 20 listopada 2020

Tagi: , , , , , , , , , , , , , , ,
Mateusz Świst
Profesjonalny dziennikarz z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w zakresie digital media. Uczestniczył we wprowadzaniu na rynek wielu serwisów branżowych, m.in. Horeca Business Club, NaszFutbol.com czy iGol.pl. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Prywatnie miłośnik szeroko pojętego sportu, alternatywnej muzyki oraz eksplorator przyrody.

0 Komentarzy

Napisz komentarz