Polecamy

Czy MultiSport odbuduje pozycję sprzed lockdownu? Teraz czas na marketing

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Pandemia wielkimi krokami zbliża się ku końcowi – w sensie lockdownowym w każdym razie. Z tego powodu wielkie sieci powoli wracają do normalności. Kluby fitness, które ponownie otworzyły się 28 maja, nie są w tym względzie wyjątkiem. Z tej okazji MultiSport przygotował pewną akcję.

Benefit – pandemia

Okres pandemii nie był łaskawy dla właściciela Multisport – Benefit Systems. Ogromne straty finansowe sięgające nawet kilkuset milionów złotych, utrata około 200 placówek i kara, jaką spółka musiała zapłacić w związku z decyzją UOKiK, postawiła ich w bardzo niekorzystnej sytuacji, z której próbują się wydostać. 

Ich pozycja nie wydaje się na razie krytyczna, ponieważ 28 maja 2021 otworzyli 120 placówek i planują ekspansję na tereny Turcji. Wygląda na to, że większość klubowiczów także postanowiła zostać wierna zaufanej marce. Jednak sytuacja Benefit daleka jest od idealnej, dlatego ich marketing działa na pełnych obrotach.

Owoce trudu

Dzięki decyzji z maja Benefit może wrócić do gry. Postanowili złapać jednak dwie sroki za ogon i skupili się na promowaniu kolejnej edycji „Letniej Gry Multisportu”. Jest to nie tylko sposób na przyciągnięcie nowych klientów, ale także promocja zdrowego trybu życia. Gra jest bardzo prosta i można wziąć w niej udział w każdej chwili do 11 sierpnia. Jednak im wcześniej tym lepiej, ponieważ wygrywa ten, kto zbierze najwięcej punktów. Oczywiście warunkiem uczestnictwa jest karta Multisportu.

Punkty można zbierać na kilka sposobów: 

  • czytając artykuły i rozwiązując quizy,
  • ćwicząc w klubach i z wykorzystaniem platformy Yes2move, 
  • zapraszając do wspólnej zabawy znajomych.

Aktywny udział w grze z pewnością pomoże wrócić do aktywnego trybu życia, mimo że na wykonanie zadań klubowicze mieli czas od 9 czerwca do 11 sierpnia. Jeżeli dopiero dowiedziałeś się o akcji, a masz kartę Multisport, to nie ma znaczenia, kiedy zapisałeś się do zabawy, ponieważ dostaniesz punkty za wszystkie odbyte od 9 czerwca treningi. Niestety punktów za wiedzę nie dostaje się wstecz, więc trzeba wykonywać te zadania na bieżąco. 

A jest o co walczyć. Nagroda główna to zegarek sportowy Garmin Forerunner Music 245 (miejsca od 1 do 180) i zestawy gadżetów sportowych (miejsca od 181 do 2181). Dodatkowo można wygrać bony o wartości 25 zł i 50 zł do sklepów: Ikea, Zalando, Allegro, Pyszne.pl czy Decathlon.

Twarz kampanii

„Letnia Gra Multisportu” jest częścią kampanii: „Gotuj się do sportu”, sygnowanej nazwiskiem Roberta Makłowicza. Krytyk kulinarny przekonuje Polaków do powrotu do sportu, skoro obiekty zostały… odmrożone. Ambasador kampanii zachęca do uprawiania sportu przez media społecznościowe i w radiu. 

Słynne nazwisko podpowiada, że marka Multisport połączy sport z jedzeniem. Proste przepisy na powrót do sportu, które zostaną zaprezentowane w radiu, mają za zadanie zachwycić i zachęcić, tak jak dania Makłowicza.

Warto poczuć się lepiej z kartą Multisport. Do tego chcą nas w końcu przekonać marketingowcy z Benefit Systems.

Przeczytaj też: https://bizsport.pl/aktywny-pracownik/benefit-systems-odnotowal-znaczace-straty-polacy-coraz-czesciej-rezygnuja-z-kart-multisport/

Zdjęcie główne: pixabay.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

  • Marek 02.09.2021

    Łatwo im nie będzie przez PZU. Chociaż ich konkurencja może dobrze wpłynąć na całą branże jeśli będą aktywizować ludzi do ruchu. Póki co na siłowniach pusto, u mnie konkurencyjne mi siłownie robią akcje typu „masz karnet do innej siłowni? U nas ćwiczysz za darmo!”, chyba w akcie desperacji już.

Rekomendowane
Rekordowe przychody dla sponsora tytularnego PKO BP Ekstraklasy
Rekordowe przychody dla sponsora tytularnego PKO BP Ekstraklasy
Na przestrzeni minionych 12 miesięcy wartość ekwiwalentu reklamowego dla PKO Banku Polskiego jako sponsora tytularnego Ekstraklasy wzrósł o 30% do kwoty 321 mln zł. „Długoterminowy projekt, jakim stała się dla nas kooperacja z Ekstraklasą, od razu zyskała status wymiernego modelu marketingowego” - mówi Mariusz Chłopik.
PZU Sport – czy rozwijający się benefit podbije polski rynek fitness?
PZU Sport – czy rozwijający się benefit podbije polski rynek fitness?
Jak oferta Powszechnego Zakładu Ubezpieczeń zmieni pozycję komercyjnych operatorów w sektorze usług sportowych i czy karta PZU Sport będzie bardziej atrakcyjna dla potencjalnych klientów?
Gdzie szukać informacji o lekarzach sportowych?
Gdzie szukać informacji o lekarzach sportowych?
Dostęp do profesjonalnej opieki zdrowotnej jest kluczowy dla każdego sportowca, zarówno amatora, jak i zawodowca.
Ostatnie wpisy