Polecamy

Wirtualna Polska Media S.A. na dłużej Oficjalnym Partnerem Medialnym PGNiG Superligi

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Serwis WP SportoweFakty pozostanie Oficjalnym Partnerem Medialnym PGNiG Superligi oraz PGNiG Superligi Kobiet. Wirtualna Polska Media S.A. i Superliga Sp. z o. o. zawarły w tym miesiącu nową umowę o współpracy na okres kolejnego półtorarocza.

Umowa będzie obowiązywać do końca sezonu 2021/22. Zgodnie z ustaleniami, w serwisie WP SportoweFakty ma pojawiać się jeszcze więcej materiałów redakcyjnych na temat popularnego „szczypiorniaka”, a także ekskluzywne skróty i galerie zdjęć z meczów najwyższych klas rozgrywek piłki ręcznej w Polsce. Ponadto w planach są wspólne akcje crossowe dla kibiców. Nie zmieni się natomiast proces nominowania najlepszego zawodnika i zawodniczki kolejki oraz wyboru najlepszej „siódemki” po zakończeniu każdej serii gier, w którym będzie uczestniczył dziennikarz WP SportoweFakty.

„Wzrost medialności lig piłki ręcznej w oparciu o zaplanowaną i konsekwentnie realizowaną komunikację jest dla nas jednym z kluczowych elementów zwiększania ich wartości. Obok strategicznego partnerstwa mediowego z najpopularniejszym sportowym kanałem telewizyjnym w Polsce, TVP Sport, gdzie można oglądać blisko 80 meczów PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet, rozszerzamy również współpracę z największym polskim sportowym serwisem internetowym. WP SportoweFakty to dziś 7,1 mln realnych użytkowników i 153 mln odsłon miesięcznie, a więc gwarancja precyzyjnej i szerokiej komunikacji o rozgrywkach. Kibicom rekomenduję dodanie serwisu do zakładki „ulubione”” – powiedział Piotr Należyty, wiceprezes Superligi Sp. z o.o.

Współpraca pomiędzy Superligą Sp. z o.o. a Wirtualną Polską Media S.A. rozpoczęła się w 2017 roku. Od tego momentu na łamach portalu WP SportoweFakty zostało opublikowanych ponad tysiąc materiałów na temat PGNiG Superligi. W najbliższym czasie, oprócz informacji z rozgrywek męskich, można spodziewać się także regularnych relacji z zawodów PGNiG Superligi Kobiet.

„Rozszerzenie współpracy z Superligą oznacza wzmocnienie naszej oferty dla fanów piłki ręcznej – dyscypliny, która od lat przyciąga na nasze łamy tysiące kibiców poszukujących informacji na temat ligowego grania. Bardzo się cieszę, że na bazie nowej umowy będziemy mogli jeszcze szerzej prezentować użytkownikom takie treści. WP SportoweFakty to serwis, który w swoim DNA ma różnorodność, budowaną na dyscyplinach budzących w kibicach największe emocje i zainteresowanie, a do takich zalicza się piłka ręczna” – mówi Paweł Kapusta, redaktor naczelny serwisu WP SportoweFakty.

„Wirtualna Polska konsekwentnie buduje pozycję lidera w obszarze sportu i jego sponsoringu. Wysoki poziom ekspozycji naszej marki podczas meczów piłki ręcznej wpisuje się w strategię #userfirst, w ramach której chcemy być jak najbliżej naszych użytkowników” – dodaje Anna Szuszkiewicz, manager ds. promocji i sponsoringu w Wirtualnej Polsce.

Zdjęcie wyróżniające: PGNiG Superliga – materiały prasowe

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Którzy światowi milionerzy pokochali grę w polo?
Którzy światowi milionerzy pokochali grę w polo?
Czy wiesz, które znane osobistości interesowały się grą w polo i same uczestniczyły w wielu międzynarodowych rywalizacjach?
Uzależnieni od sponsorów i dotacji – o finansowaniu polskich lekkoatletów
Uzależnieni od sponsorów i dotacji – o finansowaniu polskich lekkoatletów
Wpływ na zarobki zawodników w lekkiej atletyce mają między innymi kontrakty sponsorskie oraz wsparcie państwa. Dowiedz się więcej o finansowaniu polskich lekkoatletów!
Co spakować na survival?
Co spakować na survival?
Survival to coraz bardziej popularne hobby, które adepci tej sztuki podejmują przede wszystkim latem. Zobacz, co spakować na swoją pierwszą w życiu sesję przetrwania w dziczy.
Ostatnie wpisy